כששירה איסקוב באולם: אביעד משה הורשע בניסיון רצח והתעללות בבנם

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום את אביעד משה בניסיון רצח של אשתו לשעבר בביתם במצפה רמון בספטמבר שעבר, ובאופן תקדימי גם בהתעללות בקטין - בנם הפעוט שהיה עד לאירוע. "אמירותיו של הנאשם כי לא רצה במותה הן לא יותר מאמירות בעלמא", קבעו השופטים.
אחרי הכרעת הדין אמרה איסקוב: "כולי רועדת, יש הקלה ענקית. עדיין לא חזרתי לנשום. אני צריכה לעכל את זה. אני מופתעת ומשמח שהצדק נעשה. בעיקר שהאפוטרופסות נשארת אצלי והבן שלי לא יראה את כותלי הכלא. זה מה שהפחיד אותי ורעדתי מזה כשהגעתי. נראה מה יהיה בגזר הדין, אני מצפה לעונש המקסימלי בכל העבירות. כיף שהכירו בזה שהילד לא נפגע פיזית אלא נפשית. רק אחרי 11 חודשים הוא חזר לדבר, הוא בעיכוב שפתי, אבל משמח שהכירו בזה. לשמחתי נשארתי בחיים. לנשים שמפחדות להתלונן אני אומרת תאזרו אומץ. זה מקום שלא קל להיות בו".
6 צפייה בגלריה
הכרעת הדין לאביעד משה במחוזי ב"ש
הכרעת הדין לאביעד משה במחוזי ב"ש
(צילום: חיים הורנשטיין)

הכרעת דין לאביעד משה הנאשם בניסיון רצח של שירה איסקוב
(צילום: רועי עידן)
לקריאה נוספת

התפרעויות בגבול, חמאס הציב כוח ריסון. גנץ: המכשול לשגשוג עזה - סינוואר

מצד אחד ניצבו כוחות צה"ל. בצד השני העזתים שמתכננים לצעוד לגדר, ארבעה ימים אחרי העימותים שבמהלכם נפצע קשה בראל חדריה שמואלי. באמצע: "כוחות ריסון" של חמאס, שהובאו כדי לבלום את המתפרעים - במקביל להצהרות נגד ישראל שהשמיעו בכירי הארגון השולט בעזה.
שר הביטחון בני גנץ איים ישירות על מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ולאחר הערכת מצב בפיקוד הדרום אמר כי "המכשול לשגשוג ופיתוח הרצועה הוא חמאס בהובלת סינוואר. נגבה מחיר על כל פגיעה באזרחנו, בחיילינו ובריבונותנו". ערוצים פלסטיניים דיווחו על ירי גז מדמיע וכדורי גומי ויש דיווחים לא רשמיים נכון לשעה זו על שלושה מתפרעים שנפגעו.
ברצועה נערכו לאורך היום לקראת העצרת שבסמוך לחלק הדרומי של גדר הגבול עם ישראל. את האירוע מקיימים הארגונים הפלסטיניים, בהם גם חמאס. מוקדם יותר היום פורסמה הודעה רשמית מטעם אותם ארגונים שבה קראו להמונים להגיע למוקד האירוע ממזרח לחזאעה, כדי להתנגד למצור ולהתמהמהות של ישראל בסוגיית שיקום רצועת עזה ומתן ההקלות לתושבים.
6 צפייה בגלריה
עימותים בגבול רצועת עזה
עימותים בגבול רצועת עזה
עימותים בגבול רצועת עזה
(צילום: AFP)
לקריאה נוספת

ח"כ סעיד אלחרומי מרע"מ הלך לעולמו בגיל 49

ח"כ סעיד אלחרומי מרע"מ הלך לעולמו הלילה, והוא בן 49 בלבד. הוא לקה בהתקף לב ומותו נקבע בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם הגיעו בני משפחתו ומקורביו. אלחרומי נולד ב-1972. את לימודיו היסודיים סיים ביישובו בדרום, ובתיכון למד בכפר ג'ת במשולש. בהמשך השלים תואר ראשון בפיזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים. בתחילת דרכו לימד בבית הספר התיכון בשגב שלום, עד שנבחר לחבר במועצת היישוב. ב-2004 נבחר לראשות המועצה המקומית, וכיהן בתפקיד זה עד 2008. ב-2002 נבחר אלחרומי למזכ"ל רע"ם. בתפקיד זה כיהן עד שנבחר בשנת 2014 לסגן יושב ראש רע"ם – תפקיד שמילא עד היום.
"סעיד היה קודם כל אח, לפני שהיה עמית וחבר", כך הספיד יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס, את חברו למפלגה. עבאס הוא אחד ממספידים רבים משורות הקואליציה, שנפרדו מאלחרומי. "נפגשנו ב-1993 באוניברסיטה, ומאז דרכנו לא נפרדה. סעיד נתן את קולו למען הציבור הערבי בנגב".
והיה מי שהספיד בדרכו שלו. ערוץ 20 פרסם ידיעה מבזה על מותו תוך שימוש במילים קשות במיוחד. הידיעה נפתחה בביטוי המקראי "באבוד רשעים רינה", ובהמשך נכתב כי אלחרומי "תומך טרור". הידיעה שנכתבה באופן הזה קודמה גם ברשתות החברתיות של הערוץ. מאוחר יותר פרסם הערוץ הבהרה: "הידיעה הייתה על דעתו של הכתב ושלו בלבד, והערוץ מסתייג נחרצות מהאמור בה".
ריאיון עם קרוביו בשגב שלום
(צילום: רועי עידן, אסף חן)

6 צפייה בגלריה
יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ סעיד אלחרומי בדיון על הארכת חוק בותמ"ל
יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ סעיד אלחרומי בדיון על הארכת חוק בותמ"ל
ח"כ סעיד אלחרומי
(צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
לקריאה נוספת

מדליית זהב היסטורית לשחיין הערבי-ישראלי איאד שלבי

השחיין איאד שלבי עשה היסטוריה כשזכה במדליית הזהב ב-100 מטר גב והפך לערבי-ישראלי הראשון אי פעם שמשיג זאת במשחקים הפראלימפיים.
שלבי בן ה-34, שרשם פתיחה חלומית עבור המשלחת, בדיוק כפי שעשתה אבישג סמברג עם הארד בפתיחת האולימפיאדה, קבע תוצאה של 2:28.04 דקות ובכך השיג את המדליה ה-375 אי פעם של ישראל במשחקים הפראלימפיים וה-167 בענף השחייה. בגלל מיעוט משתתפים בדרגת הנכות שלו, לא התקיימו משחי מוקדמות וחצי גמר ושלבי שובץ במסלול האמצעי בשל זמן הכניסה המהיר שלו.
לאחר הזכייה ההיסטורית של בנה במדליית זהב במשחקים הפראלימפיים, היפא שלבי דיברה עם ynet וסיפרה על רגעי האושר: "אנשים מכל שפרעם מתקשרים ללא הפסקה לברך אותנו".
יעקב בנינסון המאמן של איאד שלבי

6 צפייה בגלריה
איאד שלבי על הפודיום
איאד שלבי על הפודיום
איאד שלבי על הפודיום
(צילום: קרן איזקסון)
לקריאה נוספת
מחר בערב (שעון ישראל) ייפגש ראש הממשלה נפתלי בנט לראשונה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
בבוקר צפויה להתקבל החלטה בנוגע לשחרורו למעצר בית של רומן זדורוב.
היום היה חם מהרגיל, ובשבוע הקרוב ישרור עומס חום כבד. בשבוע זה יהיו עליות וירידות קטנות בטמפרטורות. יום שישי יהיה היום החם ביותר השבוע, ובשבת תורגש ירידה קלה בטמפרטורות בפנים הארץ, אבל עדיין יהיה חם מאוד.
חנן בן ארי. בטקס פרסי אקו"ם שהתקיים אתמול בערב זכה הזמר בפרס מחבר השנה ובשיר המושמע של השנה על "אם תרצי". "את הפרס הכספי אני מחזיר בחזרה למקום שבו גדלתי, להדסטארט וליוצרים צעירים בתחילת דרכם שזקוקים לכסף הזה ולתמיכה הזאת". בן ארי גם הזכיר את קוונטין טרנטינו שישב בקהל, ואמר שלא היה מתחלף איתו.
זו הייתה אחת ההבטחות הגדולות של שנות ה-90 בתל אביב. בפועל, התחנה המרכזית הפכה לגדול הפילים הלבנים של ישראל. כתב התחבורה אסף זגריזק וגדי טונס, פעיל במאבק לפינוי המתחם, לוקחים אתכם לנסיעה מודרכת. הכותרת, הפודקאסט היומי.
הגבר שצולם כתינוק על עטיפת האלבום של נירוונה תובע את הלהקה: "זו פורנוגרפיית ילדים".
יפה או מכוער - למה כולם רוצים לרכוב על אדם דרייבר?
6 צפייה בגלריה
אדם דרייבר בקמפיין של ברברי
אדם דרייבר בקמפיין של ברברי
אדם דרייבר בקמפיין של ברברי
(צילום: יחצ)
ומכשיר גלקסי A21 של סמסונג התלקח לאחר שמטוס של אלסקה איירליינס נחת בסיאטל. הנוסעים ואנשי הצוות פונו באמצעות מגלשות החירום, שניים נזקקו לטיפול רפואי.