לראשונה אחרי שלושה שבועות התכנס קבינט הקורונה שהחליט כי התו הירוק יחול רק ב"אירועים בסיכון גבוה" כמו שמחות ומסיבות.
בית משפט אישר הבוקר את הסדר הטיעון בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לפרקליטות, וגזר עליו מאסר על תנאי וקנס על סך 180 אלף שקל
מהם נתיבי הפלישה האפשריים לתוך אוקראינה, ומהם הפערים בין שני הצבאות? הנה ההשוואה בין רוסיה לאוקראינה, לפני מלחמה שייתכן שתגיע? סער הס בדק.
הזיגזג של המשטרה בפרשת NSO: "התגלו ממצאים שמשנים את מצב הדברים".
עורכת הדין של הצעירה הבריטית מקפריסין סיפרה לאולפן ynet על תחושותיה ועל אפשרות הסגרה של הנערים הישראלים.

"רציתי לקנות כבד עוף לילדים, לא יכול לקנות"

כל המחירים עולים. מחיר הדלק זינק לשיא של שבע שנים, מחיר החשמל זינק וחלק מיצרניות המזון מעלות מחירים – ובסופרים יש כבר מי שנאלץ לוותר על מוצרים מסוימים. שני פנסיונרים התראיינו הבוקר במשדר אולפן ynet במהלך הקניות שערכו, וסיפרו כיצד הם מתקשים כעת לסגור את החודש, ולקנות מוצרים בסיסיים.
"לא יכולתי לעמוד בזה", סיפר מסניף שופרסל בראשון לציון אלי דוד, פנסיונר בן 80, שלדבריו נאלץ לוותר על מוצרים חיוניים עבורו, כמו בשר, דגים, קוטג' ומוצרלה. גם על מים מינרליים, סיפר, הוא החליט לוותר הפעם, כיוון שמחירם עלה מ-11 שקל ל-14 שקל. "רציתי לקנות כבד עוף לילדים, לא יכול לקנות", הוסיף. אבי בכר, תושב ראשון לציון. אמר כי גם הוא מתקשה למלא את העגלה בסופר. "אתה יוצא לקניות ומה שהייתי פעם ממלא ב-400-300 שקל היום אני משלם 700-600. ממלא עגלה ב-1,000 שקל. זה קורע", סיפר. לדבריו, הגיע עם "רשימה קטנה", שבה רק "מה שצריך".
יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר הצדיק את אמירתו של שר האוצר אביגדור ליברמן, שלפיה עליות המחירים בארץ מתונות הרבה יותר ביחס לעליות דומות בעולם, אולם הדגיש כי הממשלה וגם הכנסת "לא ישתקו" לנוכח גל ההתייקרות – ויפעלו נחרצות נגד אלו שלדבריו מנצלים את המצב בעולם, למרות רווחים נאים שגלגלו לכיסיהם בשנתיים האחרונות, על רקע עוצמתו של השקל ביחס לדולר.
מחוץ לרשתות השיווק
(צילום: ניצן דרור, משי בן עמי)

לקריאה נוספת

מחר תחל מחאת האפודים הצהובים החל מ-06:30 במחאה על יוקר המחיה, המונופולים ועליית המחירים.
מחר בבוקר, כחלק ממתווה החינוך בזמן קורונה, ייבדקו בביתם כל הילדים - החל מילדי הצהרון ועד תלמידי י"ב, בביתם בבדיקת אנטיגן, בין אם הם מחוסנים ובין אם לאו.
מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן. בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות ערות. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה. ביום חמישי יהיה מעונן חלקית. במהלך היום ייתכן גשם מקומי, ברובו קל. בדרום הארץ יתחזקו הרוחות וייתכן אובך. בלילה צפוי גשם לפרקים בצפון הארץ ולאורך מיישור החוף, מלווה בסופות רעמים יחידות.
סלובקיה הפכה אתמול למדינה ה-50 בעולם, שבה התגלו מיליון מאומתים לקורונה. כ-160 אלף מהמאומתים לקורונה במדינה אובחנו בחודש ינואר האחרון. למעשה מאז 1 באוקטובר ועד אתמול אובחנו במדינה כ-600 אלף חיוביים לקורונה.
החודש מתו בסלובקיה 1,115 חיוביים לקורונה ובסך הכול מתו 17,850 תושבים מקורונה מאז פרוץ המגפה. כך שלמעשה אחד מכל 57 חולים מת.
סלובקיה היא אחת מתשע מדינות שבהן פחות מ-10 מיליון תושבים, שבהן אובחנו יותר ממיליון חיוביים לקורונה. המדינה הראשונה, שבה פחות מ-10 מיליון תושבים, שעברה את רף המיליון מאומתים הייתה ישראל.
וופי גולדברג. השחקנית עוררה סערה כשאמרה בתכנית The View כי "השואה לא קשורה לגזע". מאוחר יותר התנצלה באופן רשמי בחשבון הטוויטר שלה.
על משחק הכוחות במפרץ, התוכנית הסדורה של טהרן והסכנות לישראל. הכותרת, הפודקאסט היומי.
לכל המכורים - ויש הרבה. המשחק "וורדל" נרכש על ידי הניו יורק טיימס.
זוכרים את ג'ו רוגן ב"אפקט הפחד"? בחזרה לימי הזוהר של ערוץ AXN.
סופית! טום בריידי הודיע על פרישה מפוטבול.
ולידיעתכם, משבר האקלים ישפיע לרעה על ייצור הקפה בעולם.