נסגרו תיקי החקירה נגד לוחמים שירו בעבריינים בדואים בדרום.
משרד הבריאות האריך את השעיית הגינקולוג שחשוד בפגיעה מינית.
חובות עתק של 1.8 מיליארד שקל - עוכב לחקירה איש עסקים שישב בעבר בכלא.
למה גני ילדים נסגרים מהיום למחר?
נפטר בגיל 98 השר לשעבר מרדכי בן פורת, ממארגני מבצע עליית יהודי עיראק.

יגיע ל-50 אלף??? 6,474 אובחנו עם קורונה מחצות, אחוז החיוביים ממשיך לעלות

היום, רק עד השעה 17:30, אובחנו בישראל עוד 6,474 חיוביים לנגיף. שיעור הבדיקות החיוביות ממשיך לעלות, ועומד כעת על 5.71% - כשבסך הכול פוענחו כ-114 אלף בדיקות. ככל הנראה ייתכן שכבר היום נגיע ל-10,000 מאומתים ביממה - ובכך עושה רושם בנבואתו של ראש הממשלה בנט מוכיחה את עצמה, שנגיע ל-50 אלף ביום בגל הנוכחי.
למרות הזינוק החד במספר המאומתים, מספר החולים המאושפזים בבתי החולים נותר יציב יחסית. בבתי החולים מאושפזים 210 חולי קורונה, 108 מהם במצב קשה. 35 חולי קשים מחוברים למכונות הנשמה. כ-76% מהחולים הקשים אינם מחוסנים בכלל. מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 8,425 חולי קורונה, אחד מהם החודש. מדובר באדם מעל גיל 60 שלא התחסן. לפי משרד הבריאות, בחודש דצמבר נפטרו 42 חולי קורונה.
אבל יש משהו חיובי שאפשר לקחת מהימים האלו. כתבנו אודי עציון מציין כי בימים האחרונים נרשמת הקלה משמעותית בעומסי התנועה בשעות העומס הרגילות, בבוקר ואחר הצהרים. בחברת נתיבי ישראל, האחראית על רוב הכבישים הבין עירוניים במדינה, מעריכים כי בימים האחרונים נרשמה ירידה בשיעור של 10-15 אחוז בהיקף התנועה.
ד"ר טל ברוש, מרכז הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות - בריאיון על גל התחלואה המשתולל
(צילום: משה מזרחי)

1 צפייה בגלריה
תור לבדיקות קורונה בקיסריה
תור לבדיקות קורונה בקיסריה
תור לבדיקות קורונה בקיסריה
(צילום: עידו ארז)

לקריאה נוספת



מחר תתכנס ועדת נאור לחקירת אסון מירון.
ישראלים מחוסנים או מחלימיםף השבים לארץ ממדינות המוגדרות כתומות יהיו פטורים מבידוד בן שלושה ימים.
הלילה לקראת חצות (בין שני לשלישי) ייראה שיאו של מטר המטאורים הראשון של השנה האזרחית, מטר הקוואדרנטידים.
מחר יירד גשם בצפון ובמרכז החל מהצהריים. ביום רביעי יהיה קריר ללא גשם, ומחמישי תורגש התחממות קלה. בסוף השבוע הטמפרטורות יעלו עוד ויהיה מזג אוויר מעולה לטיולים ולפעילות מחוץ לבית.
אתמול אובחנו 6,570 חיוביים לקורונה, לעומת 1,806 ביום ראשון בשבוע שעבר. מדובר ביותר מפי 3.6 מאומתים אתמול לעומת יום ראשון שעבר. ביום ראשון לפני שבועיים היו 1,021 מאומתים, כך שהמספר אתמול הוא פי 6.5 מזה שהיה לפני שבועיים. אם הולכים עוד שבוע אחרונה ב-12 בדצמבר, לפני שלושה שבועות, היו 492 מאומתים – כלומר אתמול היו יותר מפי 13 מאומתים מאשר ביום ראשון לפני שלושה שבועות.
חיסון רביעי. במסיבת העתונאים אמש רה"מ הודיע על הרחבת מבצע החיסון הרביעי בניסיון "להגן על הפגיעים ביותר". רבבות בני 60 ומעלה מיהרו לשריין תור למנה הרביעית של החיסון לאחר האישור של משרד הבריאות - ואלפים כבר הספיקו להתחסן.
הדרמה במשפט החוזר של זדורוב העלתה שוב לדיון את שאלת הראיות הפורנזיות. על מה הן בכלל מתבססות, מי יכול להיות מומחה ולהעיד במשפט, למה הן קריטיות למצוא את האמת ואיפה כדאי להטיל ספק? הכותרת, הפודקאסט היומי.
לאור צמצום המדינות האדומות והפטור מבידוד: לאן אפשר לטוס עכשיו?
השחקנית יוליה פלוטקין, שעלתה מבלארוס בגיל שנתיים, יוצאת נגד השיר החדש של עומר אדם, "קאקדילה".
ערוץ הספורט שלנו הכין את רשימת 10 הווינרים הגדולים ב-NBA.
סיפורה של הציפור עם הלשון הארוכה שהתעופפה בתקופת הדינוזאורים.
ולצייצנים שביניכם. ל-ynet נודע כי טוויטר בוחנת פיצ'ר שיאפשר לשני משתמשים שונים לכתוב ולערוך את אותו ציוץ.