פיגוע רביעי בירושלים תוך 3 שבועות. בת למשפחה הנאבקת נגד הפינוי משייח ג'ראח דקרה את שכנתה.
בן 16, תלמיד תיכון יוקרתי בתל אביב, חשוד שביצע מעשים מגונים בתלמידות בית הספר במהלך החודשים האחרונים - ואף אנס אחת מהן. נכון להיום, הנער החשוד עדיין לא זומן לחקירה.
עמיר פרץ מבקש לקבל כמיליון שקל! לשנה כיו"ר התעשייה האווירית.
אפרופו כספים, פרויקט "כנף ציון" הושלם והמטוס קיבל את "תעודת כושר הטיסה" המעידה שהסתיים שלב הניסוי. מטוס ראש הממשלה מוכן וחונה בשדה התעופה. עלות הפרויקט נאמדת ב-750 מיליון שקל.
וצרות של אחרים: ראש ממשלת פינלנד סופגת ביממה האחרונה ביקורת חריפה לאחר שבסוף השבוע היא יצאה לבלות ולרקוד במועדון עד אמצע הלילה, אף שידעה כי נחשפה לנשא קורונה.

המקדם עולה - וגם מספר הנדבקים בקורונה

הקורונה לא מורידה ראש ו-786 ישראלים קיבלו אתמול הודעה שהם חיוביים לקורונה. מדובר ביום השני ברציפות שמספר החיוביים לקורונה הוא מעל 700 במקביל, גם מקדם ההדבקה עלה והוא עומד על 1.07 – דבר המעיד על התפשטות מגפה.
ירון דרוקמן, עורך עמוד הבית שלנו וערוץ הסביבה והמדע, שמנתח את נתוני הקורונה מיומה ראשון, מסביר. "האם העלייה מעידה שאנחנו בפתחו של גל חמישי? כרגע אי אפשר לדעת". "מצד אחד" סבור דרוקמן, "ביומיים האחרונים חלה עלייה במספר בדיקות הקורונה, כיוון שהתלמידים שחזרו לבתי הספר התבקשו לערוך בדיקת אנטיגן, אלו שקיבלו תשובה חיובית – הצטרכו גם לעבור בדיקת PCR – דבר שמסביר את העלייה במספר הבדיקות וגם בשיעור החיוביים, שעלה במעט, אך הוא עדיין נמוך מ-1%".
"מצד שני, יש כמה יישובים שבהם חל זינוק של למעלה מ-100% במספר המאומתים, דבר שמעיד על התפרצויות מקומיות של הקורונה. בטבריה חל זינוק של 380%, באופקים עלה מספר החולים הפעילים ב-210%, ברעננה מ-180% ובבאר שבע 109%. עם זאת, בכל היישובים שהוזכרו מספר המאומתים ל-10,000 תושבים הוא נמוך מ-11 – דבר שמעיד על התפרצות לא כל כך משמעותית".
אז מה יקרה בימים הקרובים? דרוקמן גורס כי ככל הנראה מקדם ההדבקה, שעומד על 1.06, יעלה במעט, ורק בתחילת השבוע הקרוב נוכל לדעת אם מדובר בעלייה זמנית בגלל החנוכה או שמדובר בהתחלה של גל נוסף. "הערכה שלי היא שהגורם לעלייה בתחלואה הוא החג", אמר.
אין ספק שהבשורה הטובה של היום הגיעה מחברת פייזר ומפתחת החיסון שלה, BioNTech, שדיווחה היום כי בדיקות מעבדה מעלות שמנת הבוסטר יוצרת אפקט מנטרל נגד וריאנט האומיקרון.


שלג יורד בחרמון ולכן ההר יהיה סגור מחר למבקרים.
מחר ימנו 34 שנים לאינתיפאדה הראשונה שהחלה ב-9 בדצמבר 1987 במחנה הפליטים ג'באליה ברצועה והתפשטה לכל הרצועה ומשם בהדרגה לשטחי יהודה ושומרון וגם לירושלים. זו הסתיימה רשמית עם חתימת הסכמי אוסלו ב־1993.
היום שרר אובך במרכז, במישור החוף נשבו רוחות עזות ובמוצבים בחרמון ירד שלג קל. גשם ירד בצפון ובמרכז. עקב הרוחות, אישה כבת 70 נפצעה קל מענף שנשבר ונפל בירושלים, בראש העין קרס עץ על בית כנסת.
בלילה ייחלש הגשם אך יוסיף להיות קר. עדיין ייתכן שלג בחרמון, וחשש להצפות במישור החוף. מחר צפוי לרדת גשם מקומי בהפוגות, בעיקר עד שעות אחר הצהריים. בשישי ושבת יהיה יבש והטמפרטורות יעלו.
באנדורה, נסיכות קטנה בין צרפת לספרד, חיים כ-77 אלף תושבים. מאז תחילת נובמבר, כלומר ב-38 הימים האחרונים, אובחנו כ-3,300 תושבים כחיוביים לקורונה. כלומר למעלה מ-4% מתושבי המדינה אובחנו כחיוביים לקורונה בחמישה שבועות וחצי.
אנדורה מדורגת במקום השני בעולם במספר המאובחנים ביחס לאוכלוסייה, לאחר שכמעט רבע מהתושבים בנסיכות אובחנו כחיוביים לנגיף מאז פרוץ המגפה. את הרשימה מובילה מונטנגרו, שם קצת יותר מרבע מאוכלוסייה אובחנה כחיוביות לנגיף מאז פרוץ המגפה.
נאור ציון. הקומיקאי שתקף באגרוף אדם בקניון רמת אביב ירצה 150 שעות עבודות שירות.
מה מוביל עוד ועוד צעירים פלסטינים להתאבד תוך כדי רצח? פרשננו אליאור לוי מנתח את הסיבות והפתרונות. הכותרת, הפודקאסט היומי.
סוכנות החלל הסינית פרסמה תמונה שבה נראית "בקתת מיסתורין", אבל חוקר מצנן את ההתלהבות.
3 צפייה בגלריה
התמונה שהסעירה את הרשת
התמונה שהסעירה את הרשת
התמונה שהסעירה את הרשת
(צילום: סוכנות החלל הסינית)
סבב מבחני הריסוק האחרון של ארגון הבטיחות EuroNCAP לא החמיא לקבוצת רנו, בלשון המעטה.
חברת טורנדו תובעת את רותם סלע וחושפת את שכרה כפרזנטורית. התביעה חושפת את המספרים שמאחורי תעשיית הקמפיינים ופרסומות הטלוויזיה.
סיפורן של נשים שבחרו בקריירה בעקבות סדרת טלוויזיה אהובה.
3 צפייה בגלריה
קיבלו השראה לקריירה מסדרות אהובות
קיבלו השראה לקריירה מסדרות אהובות
(צילום: אביגיל עוזי, בועז ארד, נמרוד גליקמן, יח"צ, יס)
ובשלב הסיכומים, שנת 2021 הוכיחה משהו שלא רצינו לגלות: כריסטיאנו רונאלדו אנושי.