בנט אחרי התקיפה החריגה בנמל הימי לטקיה בסוריה: "הודפים את הכוחות הרעים, יום ולילה"
הולך ומסתבך: משה חוגג יפקיד 10 מיליון שקל - ועוד ערבות של 60 מיליון שקל כדי להשתחרר ממעצר.
אחרי יותר משלוש שנות עבודה, שכללו 15 סבבי לחימה, הושלם המכשול בגבול עזה שעלותו כ-3.5 מיליארד שקל.
ראש השב"כ יעיר פיקודית לשני מנהלים בשירות בעקבות המחדל שהתגלה בהעסקתו של עומרי גורן בביתו של שר הביטחון גנץ.
היום במשפט זדורוב, קצין המז"פ התקשה להסביר איך הרוצח ברח בלי להשאיר עקבות דם.
ומירי אלוני סיפרה ל-ynet על הקושי לחזור לשיר, החלום לעלות שוב על במות והבעיות הכלכליות שמונעות ממנה למצוא בית מונגש.

בחזרה ללימודים - למעט 3,000 מורות וגננות ששבו מחו"ל ונמצאים בבידוד ו-500 תלמידים חיוביים

תלמידי ישראל עברו אתמול בדיקות אנטיגן בביתם וחזרו היום אל ספסל הלימודים. רק 500 תלמידים נמצאו כחיוביים. אבל עם הניסיון להימנע מהידבקות והקפדה על בדיקות, בכניסה לחלק מהמוסדות נראו הורים וילדים ללא מסכות ובצפיפות רבה. במשרד החינוך התקבלו כ-500 אלף אישורים מקוונים של בדיקות קורונה ביתיות מתוך כ-900 אלף פוטנציאליות, אך לא מעט הורים בחרו שלא להזין את אישור הבדיקה באופן מקוון אלא להביא אותו לבית הספר - כך שבפועל מדובר בשיעור חיוביים אפסי.
ולמרות שלימודים לפני הכל, בימים הקרובים צפויים שיבושים בבתי ספר רבים על רקע היעדרות 3,000 מורות וגננות שנדרשות לשהות בבידוד לאחר ששבו מחו"ל בימים האחרונים. מנהלים רבים אמרו הבוקר כי ממילא קיים מחסור במורים גם בימי שגרה, וכתוצאה מחובת הבידוד הם ייאלצו לשחרר את התלמידים מוקדם מהרגיל. לשמחת התלמידים יהיו גם שיעורים חופשיים רבים.
מבצע בדיקת האנטיגן נערך בפעם השלישית. הפעם הראשונה בוצעה עם החזרה לשנת החדשה, והפעם השנייה לאחר החזרה מחופשת חגי תשרי. לצד זאת, בתום פגישה של משרד החינוך והבריאות, השלטון המקומי ופיקוד העורף, הוחלט כי מבצע חיסוני בני 11-5 יחל השבוע בעשרים בתי ספר, מרביתם ערביים - ובשבוע הבא צפוי להתרחב לבתי ספר נוספים.
719 ישראלים אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה - מספר החיוביים היומי הגבוה ביותר מסוף אוקטובר. בסך הכול בוצעו כ-106 אלף בדיקות, ושיעור החיוביים בהן עמד על 0.68%. מקדם ההדבקה, שכבר ירד מתחת ל-1 וחזר לעלות, עומד כעת על 1.02. לא מן הנמנע כי בזמן הקרוב תחול עלייה נוספת בגלל חופשת התלמידים בחנוכה.
1 צפייה בגלריה
התקהלות באישור בדיקות האנטיגן בבית ספר גרץ בתל אביב
התקהלות באישור בדיקות האנטיגן בבית ספר גרץ בתל אביב
התקהלות באישור בדיקות האנטיגן
(צילום: אדית מזרחי)

הילדים חוזרים לבתי הספר - עם בדיקות האנטיגן: "היה קל אך מיותר"
(צילום: בראל אפרים, אלכס בורטמן)
לקריאה נוספת

המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. ניר חפץ ימשיך במתן עדותו.
מחר ימלאו 30 שנה ליום בו מנהיגי רוסיה, אוקראינה ובלארוס חתמו על הסכם לפירוק ברית המועצות ב-1991.
במהלך הלילה הרוח תתחזק וייתכנו סופות חול בדרום. בשעות הבוקר המוקדמות מחר צפוי להיות אביך, אבל מיד לאחר מכן יירד גשם מלווה ברעמים, ברקים ומשבי רוח חזקים. צפוי להיות סוער, עם חשש להצפות - וכפי הנראה יהיה זה היום הגשום ביותר מתחילת הסתיו. בדרום יהיה סופות, בחרמון עשוי לרדת שלג והים יהיה גבוה. ביום חמישי עדיין ייתכן גשם מקומי, למחרת הטמפרטורות יחזרו לעלות.
בישראל חמישה יישובים אדומים, שלושה מהם בצפון רמת הגולן. מדובר במג'דל שמס, שם יש 96 חולים פעילים. שיעור המאומתים ביישוב הסמוך לחרמון זינק ב-181% בשבוע האחרון. שיעור הבדיקות החיוביות גבוה בהרבה מהממוצע הארצי והוא עומד על 7%. דרומית לשם, בבוקעאתא, יש 49 חולים פעילים. ביישוב חל זינוק של 106% במספר המאומתים. גם בבוקעאתא שיעור החיוביים הוא 7%. בעין קנייא יש 21 חולים פעילים ושם חלה עלייה של 40% במספר המאומתים בשבוע האחרון.
גידי וייץ. עיתונאי הארץ נעצר ליד ביתו בתל אביב לאחר שראה שני שוטרים עוצרים אדם שהוא מכיר, הזדהה כעיתונאי והחל לברר מה הסיפור. לטענתם וייץ הפריע להם בעת מילוי תפקידם והוא נעצר, נאזק ונלקח לתחנת המשטרה למרות שטען בפניהם כי הוא שליח ציבור. רק אחרי שנערך על גופו חיפוש וכמעט הוכנס לתא המעצר, הגיע מפקד התחנה והוא שוחרר לביתו.
מאחורי הסיפור המרכזי בעולם: סין עומדת לארח את אולימפיאדת החורף וארה"ב הכריזה "חרם דיפלומטי" בשל הפרות זכויות אדם. הכותרת, הפודקאסט היומי.
במהלך דיון בוועדת הכספים על מיסוי שתייה ממותקת התרחש רגע מוזר שחשף את ניסיונות חברות המשקאות לנסות ולבטל את המס או להחריג ממנו את משקאות הדיאט.
פרופ' ארדון רובינשטיין בוועדת הכספים
חברת פיז'ו הכריזה כי בשנת 2030 תעבור לרכב חשמלי בלבד.
מי לא שאל את עצמו מה קורה כשמכניסים אור מהבהב לתוך מדוזות? אנחנו כן.
ואחרי הזכייה בחידון התנ"ך, לירון בן משה מספר מדוע עזב את העולם החרדי, ועונה למתמודדים שהאשימו אותו בהפגנת ידע מיותרת.