משרד הבריאות עדכן היום כי מספר המתים זינק ועומד על בין 35 ל-40 מתים ביממה כשרוב מוחלט של המתים נפטרו כתוצאה מהקורונה.
"מגדלור מערכת המשפט", מרים נאור, הובאה למנוחות
הצעיר שזוגתו נמצאה מתה במקלחת חשוד ברצח. השופט: "זה לא מוות טבעי"
"ראיתי אדם מלא דם, שני אנשים לקחו אותו": העדויות הסותרות של ניצב חכרוש.
אחיו של ניצב חכרוש בריאיון
(צילום: נויל האריס)

מטען חבלה התפוצץ ברכב, אישה הרה ובתה נפצעו בדרך לגן: "אישה נורמטיבית"

אישה הרה בת 30 ובתה הפעוטה נפצעו בפיצוץ רכב ברחוב כרמל ברחובות. האישה נפצעה באורח בינוני-קשה, ופונתה לבית החולים קפלן ברחובות יחד עם בתה שנפצעה באורח קל-בינוני. האישה סובלת מפגיעה רב-מערכתית והפעוטה מחבלת ראש קלה.
האישה הייתה בדרכה לקחת את בתה הפעוטה לגן, ומשם להמשיך בעבודה. מעולם לא היה לה קשר לפלילים. בעת הפיצוץ הייתה הפעוטה במושב האחורי של הרכב. מטען החבלה שהוצמד לג'יפ ה-BMW לא היה גדול, אך הנזק שנותר במקום העיד על עוצמת הפיצוץ שהתרחש דקות לפני 08:00, כשילדי השכונה עוד עושים את דרכם לבית הספר.
במשטרה הבהירו שלאישה עצמה אין קשר לעולם הפשע, אך הדגישו שכל כיווני החקירה נבדקים - מטעות בזיהוי ועד לאפשרות שבעלה של האישה מזוהה כמקורב לחבר בארגון פשיעה כלשהו. זהו מטען החבלה השלישי שמתפוצץ בשלושת השבועות האחרונים באזור השפלה, ובמשטרה בודקים כעת אם קיים קשר לפיצוץ המטען בחתונתו של ראש ארגון הפשע עמוס לביא דקות לפני החופה בתחילת החודש, ולפיצוץ הרכב שאירע בנס ציונה בשבוע שעבר.

2 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
(צילום: נדב אבס)

תיעוד מהזירה ברחובות
(צילום : נדב אבס)



הסערה "אלפיס" תגיע לישראל. משרד התחבורה קורא לציבור להיערך להפסקת השירות מחר באזורים שיושפעו מהסופה. ייתכן כי ידווח על הפסקת לימודים בכמה ערים בגלל מזג האוויר וחברת החשמל בכוננות מוגברת.
הלילה הרוח תלך ותתחזק ככל שהסערה "אלפיס" תתקרב אלינו, לקראת חצות יתחיל לרדת גשם בצפון הארץ והוא יתפשט למישור החוף ולפנים הארץ. תנשב רוח חזקה והים יהיה סוער. בחרמון יירד שלג כבד. ממחר בצהריים תתגבר הסערה ויהיה סיכוי להצפות בערי החוף. יהיו ברקים, רעמים וברד.
לאורך היום יתפשט השלג בהדרגה להרי הגולן ואז להרי הגליל. משעות הערב, ובעיקר בלילה, יירד שלג גם בהרי המרכז שגובהם 600 מטר ומעלה. השלג ייערם כנראה גם בירושלים לגובה של 15-10 סנטימטרים בשכונות הגבוהות של העיר, אבל לא רק בהן. יש אפילו סיכוי לשלג באוויר במקומות גבוהים בשפלה.
יום חמישי יהיה גשום והטמפרטורות יעלו מעט, מה שכנראה ימיס את השלגים שייערמו. בחרמון ימשיך לרדת שלג. גם בשישי יהיה גשום וחורפי עם שלג בחרמון. בשבת ירד גשם מקומי בהפוגות ארוכות. ביום ראשון לא צפוי גשם.
מספר המתחסנים בחיסון הראשון והשלישי ירד באופן משמעותי בימים האחרונים, ומבדיקה עולה כי גם בקרב המתחסנים במנה הרביעית חלה ירידה די חדה.
מהנתונים של משרד הבריאות עולה כי בימים שישי את שני קיבלו 15,050 ישראלים את מנת החיסון הרביעית. לשם השוואה בין 14 ל-17 בינואר (ימים שישי עד שני לפני שבוע) התחסנו 54,636 ישראלים במנת החיסון הרביעית. מדובר בצניחה של למעלה מ-72%.
אגב, בין 7 ל-10 בינואר התחסנו 193,309 ישראלים במנת החיסון הרביעי ובסך הכל קיבלו את המנה הרביעית של החיסון למעלה מ-600 אלף בני אדם, רובם בני 60 ומעלה.
ראובן אדלר. הפרסומאי ויועץ התקשורת הלך לעולמו היום והוא בן 78. אדלר, אחד מבעלי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות'", היה אחד מחברי "פורום החווה" של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ונחשב לאחד האנשים המקורבים אליו יחד עם איל ארד וליאור חורב.
מה ידוע על התופעה שמטרידה רבים - הבעיות שנשארות אחרי ה"החלמה" מהקורונה? זה נקרא "לונג קוביד" או "פוסט קורונה" ומעסיק חוקרים ורופאים ברחבי העולם. הכותרת, הפודקאסט היומי.
מסתבר שהסרט "מועדון קרב" זכה לסצנת סיום שונה לחלוטין בסין.
2 צפייה בגלריה
מתוך הגרסה הסינית של "מועדון קרב"
מתוך הגרסה הסינית של "מועדון קרב"
מתוך הגרסה הסינית של "מועדון קרב"
(צילום מסך)
"המסעדה הבאה": המבקרת שלנו חושבת שמדובר בפורמט חדש ושאפתני שלא החליט לאן הוא הולך.
רני רהב תובע את עדי קייזמן: "נמלט עם אסתי גינזבורג כדי להתחמק מחובות".
המונה טועם גילה בחולון דוכן צנוע שממנו בוקע ריח של גבינה נמסה ובו מכינים בויוס טורקי בעבודת יד לפי כל הכללים.
הבורקסים בחולון שנמסים בפה: המונה טועם
(צילום: נויל האריס)