שירה (גוג'אם) יתאיו בת ה-19 חלמה להיות רופאה - ונהרגה אמש בתאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס למכונית בכביש 4,
יבגני אריה, מייסד תיאטרון גשר, הלך לעולמו בגיל 74.
200 אלף חיוביים נרשמו בשלושה ימים, נחצה רף ה-2 מיליון מאומתים מפרוץ המגפה.
היום היה קר מאוד. השלג הגיע לגליל - והחל לרדת בפסגת הר מירון, בירושלים עדיין מקווים שיגיע.
מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן בא לביקור בזק בקייב בצל איומי רוסיה לפלוש לאוקראינה, ונפגש עם הנשיא זלנסקי.

משרד הבריאות מגבש תוכנית לסיום הבידודים לתלמידים - עוד החודש

האם יהיה סוף למכה הגדול של התלמידים המורים וההורים בימי קורונה? מסתמן כי בקרוב יופסקו הבידודים במערכת החינוך. משרד הבריאות מגבש תוכנית להפסקת הבידודים לתלמידים לא מחוסנים שנחשפו למאומתים לקורונה. התוכנית המתגבשת תתבסס על בדיקות תכופות לתלמידים ומתואם עם ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון.
במשרד הבריאות מקיימים התייעצויות עם רופאי ילדים על מנת לגבש את המתווה להפסקת הבידודים. ככל הנראה במסגרת המהלך יעברו התלמידים בדיקות קורונה שלוש פעמים בשבוע. בבתי הספר היסודיים יערכו את הבדיקות נאמני הקורונה ואילו בחטיבות הביניים והתיכונים יעשו התלמידים את הבדיקות בבית.
עם זאת ככל הנראה ימתינו עם ההחלטות די לקבל נתונים על תחלואת ילדים בישראל בגל הנוכחי. בבריטניה וניו יורק התקבלו נתונים על תחלואה רבה של ילדים ועל עלייה בתסמונת PIMS. אם תמונת המצב בישראל תהיה שונה והנתונים לא יצביעו על תחלואת ילדים קשה ונרחבת, תתחיל היערכות להפסקת בידודי הילדים לקראת סוף החודש.
המורות שמלמדות בזום - ביחד עם הילדים שלהן בבידוד
(צילום: ירון ברנר)

1 צפייה בגלריה
אורט רמת יוסף
אורט רמת יוסף
אורט רמת יוסף
(צילום: קובי קואנקס)

לקריאה נוספת


בגלל מזג האוויר, אתר החרמון יהיה סגור למבקרים.
מידות החום עלו היום יחסית ליומיים האחרונים, והגשם ירד היום בהפוגות ברחבי הארץ, מהצפון ועד צפון הנגב. מחר צפוי יום ללא משקעים, עם טמפרטורות מאוד נמוכות. בחמישי בלילה יהיה קר במיוחד, והטמפרטורות יירדו אל מתחת לאפס – אבל יהיה יבש. בשישי ובשבת הטמפרטורות יעלו, ומזג האוויר יהיה כנראה מושלם לטיולים. ביום ראשון הקרוב מזג האוויר צפוי להיות יציב, אך ייתכן שבשבוע הבא יהיה גם כן גשם רב ואולי אף שלג. מדובר כבר בתחזית לטווח ארוך, שייתכן כי תשתנה בהמשך.
בוקר לבן ברמת הגולן: ריאיון עם המבלים בשלג בקיבוץ אלרום
(צילום: אביהו שפירא, ירון ברנר)

את איי פארו אנחנו מכירים בעיקר ממפגשים של נבחרת ישראל בכדורגל עם הנבחרת של האי וגם מטבח הלווייתנים השנתי המתרחש בחופי האי אחת לשנה.
בימים האחרונים עלתה איי פארו, קבוצת איים בין סקוטלנד לאיסלנד, בגלל הקורונה. מאז תחילת החודש אובחנו באיים 5,549 חיוביים לקורונה, מדובר ביותר מ-10% מהאוכלוסיhה.
למעשה, את סוף אוקטובר נשמרה תחלואה נמוכה באיי פארו כשכ-2,000 תושבים בסך הכול נדבקו בנגיף במשך שנה ושמונה חודשים. עד אז מתו שני בני אדם מסיבוכי הנגיף. אבל מתחילת נובמבר חלה עלייה במספר המאומתים, שהפכה לחדה הרבה יותר בשלושת השבועות האחרונים. בתקופה הזו מתו באיים 13 חולי קורונה, אחד מהם החודש..
פגסוס. התוכנה של חברת NSO שעלתה אתמול לכותרות לאחר שהמשטרה עקבה אחרי ישראלים בעזרת תוכנת NSO ללא צווים. בכיר במערכת אכיפת החוק אמר היום כי: "המשטרה שתלה תוכנת ריגול במסגרת חקירת פרשת דוד ביטן".

מה הסיפור של איש המסתורין הצרפתי שאמור להיות הבא בתור בבית"ר ירושלים, מתי נוצר המעמד המיוחד שמשך פוליטיקאים ומה הוביל לטלטלות, ואיך הבעלים בכל זאת יכולים לעשות כסף? הכותרת, הפודקאסט היומי.
למה נטפליקס מעלה מחירים דווקא עכשיו?
לא ייאמן שהשנה היא 2022 וביה"ח גובה כסף על שירות בסיסי כמו טלוויזיה למאושפז: כמה תשלמו על טלוויזיה באשפוז?
וצילומים בעידן הקורונה, ככה זה נראה.