ניצול אסון המסוק שוחרר מבית החולים: "שורה של ניסים".
סגן השרה יאיר גולן אמר היום על פורעים מחומש: "תתי אדם"; בנט ענה לו: "מזעזע. זה גובל בעלילת דם".
חלו בבת אחת? 28 נהגי רכבת דיווחו על מחלה - שיבושים בפעילות הרכבות בכל הארץ. כל החולים, אגב, הם נהגי הקו החשמלי מהרצליה לירושלים.
יתומים לעובדת זרה מהפיליפינים קיבלו מעמד קבע בארץ.
פוטין שלח "כוח שלום" לקזחסטן, שהכריזה: "חיסלנו עשרות מפגינים"

בן 4 מת בגינת שעשועים בגליל: חשד שנפגע מירי תועה

עמאר מוחמד אל-שייח חג'יראת בן ה-4 נורה למוות בצהריים בביר אל-מכסור שבגליל התחתון, ככל הנראה כתוצאה מירי תועה, בזמן ששיחק בגינת שעשועים סמוכה לבית ספר תיכון. הוא נפצע אנושות כשהקליעים פגעו בראשו ובצווארו, ומת כעבור זמן קצר בבית החולים רמב"ם בחיפה.
לפי עדי ראייה שהיו במקום, הירי בוצע בעקבות סכסוך בין כמה תושבים, בהם גם קבלן מקומי, ואחד הקליעים פגע בעמאר מול עיניה של אמו, שלא הבינה בהתחלה מדוע נפל לפתע. במגן דוד אדום קיבלו את הקריאה על הילד בשעה 12:42, והזעיקו חובשים לזירה שטיפלו בפציעותיו ופינו אותו לבית החולים. גם המשטרה הגיעה למקום והפעילה מסוק במסגרת החיפושים אחר היורים. בשלב זה טרם ידוע למי שייך הנשק שככל הנראה ירה.

2 צפייה בגלריה
עמאר מוחמד אלשיח' חג'יראת
עמאר מוחמד אלשיח' חג'יראת
אמר מוחמד אלשיח' חג'יראת


המשורר והפזמונאי יורם טהרלב הלך לעולמו בגיל 83

המשורר והפזמונאי יורם טהרלב הלך לעולמו בגיל 83, הוא נפטר בביתו אחרי מחלה קשה. טהרלב הותיר אחריו ארבעה ילדים: דניאל, מיכל, רוני ואראלה, תשעה נכדים ושני נינים. טהרלב היה סופר, מתרגם, מחזאי ואחד מהיוצרים החשובים של התרבות הישראלית. הוא כתב קרוב לאלף שירים ופזמונים, בהם שירי להקות צבאיות כמו "גבעת התחמושת", "עוד לא תמו כל פלאייך", "קום והתהלך בארץ", "הייה לי חבר היה לי אח" , "ישנן בנות" וגם "ההר הירוק"; קלאסיקות פופ ורוק כמו "הבלדה על יואל משה סולומון" שביצע אריק איינשטיין, "אינך יכולה" של החלונות הגבוהים, "יעלה ויבוא" ששר גידי גוב או "חשמל זורם בכפות ידיך" של רותי נבון.
מיטב אמני ישראל ביצעו את שיריו: יהורם גאון, חוה אלברשטיין, הפרברים, ירדנה ארזי, מתי כספי, אילנית, הדודאים ורבים אחרים. טהרלב נהג לכתוב טור קבוע ל-ynet - "הפרשה, על פי טהרלב" - על פרשת השבוע, שבהמשך התפרסם כספר.
ב-1996 זכה טהרלב בפרס אקו"ם על יצירתו וב-2006 זכה בפרס תמו"ז. הוא קיבל אותות הוקרה וכן פרסים ממשרד החינוך והתרבות. בעבר נמתחה ביקורת על כך שפרס ישראל לא הוענק לו, למרות שורה ארוכה של ממליצים. על כך הוא הגיב בזהירות: "פרופסור לכימיה שמקבל את פרס ישראל נגאל מאלמוניותו, פתאום הציבור מכיר את שמו. זה לא חל עליי. פרס ישראל לא יתרום דבר לחשיפת היצירה שלי".
ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד לו: "יורם טהרלב, האיש ששיריו שזרו בליבנו את אהבת הארץ, וסיפרו על אנשיה, פלאיה ומלחמותינו למענה, הלך מאיתנו הבוקר. 'קום והתהלך בארץ', 'עוד לא תמו כל פלאייך', 'גבעת התחמושת' ויצירות רבות נוספות פרי עטו. הפכו לנכסי צאן ברזל, פסקול של מדינה. שיריו ליוו את המדינה לאורך שנים - בעצב ובשמחות, בימי מלחמה ושלום. יורם הלך לעולמו, אך יצירתו תישאר איתנו לעד".
2 צפייה בגלריה
יורם טהרלב
יורם טהרלב
יורם טהרלב
(צילום: דניאל טהרלב)


המשורר יורם טהרלב הלך לעולמו: רבקה מיכאלי נפרדת בשידור
(צילום: חגי דקל)

לקריאה נוספת

7 הרוגים בתאונת דרכים בין משאית לרכב בבקעת הירדן

שבעה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים חזיתית בין משאית לכלי רכב פלסטיני בכביש 90, סמוך לצומת פצאל שבבקעת הירדן. בנוסף, בן 18 נפצע באורח קשה ופונה במסוק מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, ומסוק צה"ל פינה לבית חולים צעיר כבן 20 שנפצע באורח קשה וגבר בן 35 שנפצע באורח בינוני.

יותר מ-16 אלף מאומתים אתמול: עשרות חולי קורונה אושפזו, 134 במצב קשה

16,115 בני אדם קיבלו אתמול הודעה שהם חיוביים לקורונה, ומחצות ועד 8:00 בבוקר אובחנו עוד 3,701 מאומתים. רגע לפני השינוי במתווה הבדיקות פוענחו כ-206 אלף בדיקות ושיעור החיוביים ממשיך לעלות והוא עומד על 7.89%. מקדם ההדבקה גם עלה והוא עמד על 1.99 – דבר המעיד על התפשטות נרחבת מאוד של המגפה

לקריאה נוספת


החל מהלילה - אין יותר מדינות אדומות. מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש ציין כי "עדיין יש להימנע מנסיעות שאינן הכרחיות. התחלואה גבוהה בכל העולם".
עוד מחצות, לא תחוייב בדיקת pcr למי שחשף לחולה מאומת. מחוסן שנחשף יסתפק באנטיגן ביתי ואם יצא חיובי ייבדק בתחנת מד"א מפוקחת באנטיגן גם כן שלאחריה יוחלט אם יחוייב בבידוד. לא מחוסן או מי שבקבוצת סיכון ו\או מעל גיל 60 ייבדק ב-pcr רק אם יצא חיובי בבדיקה הביתית.
הלווייתו של יורם טהרלב שהלך לעולמו הבוקר תיערך בקיבוץ יגור שבצפון לאחר שארונו יוצב באולם מסקין בהבימה.
בימים הקרובים לא צפוי גשם, ולפנינו ימים יפים ולילות מעט קרים. היום מוקדם בבוקר ייתכנו הגבלות ראות במישור החוף והשפלה.
כ-116 אלף תושבים חיים באי ארובה שבים הקריבי, לא רחוק מחופי ונצואלה. ארובה הפכה בשבוע האחרון למדינה עם מספר הנדבקים הגבוה ביותר בעולם ביחס לאוכלוסייה.
בחמשת הימים הראשונים של השנה אובחנו באי 3,749 חיוביים לקורונה. כלומר אחד מכל 31 תושבים נמצא חיובי לנגיף מאז שבת.
מאז פרוץ המגפה אובחנו בארובה, שהייתה פעם מושבה הולנדית, 24,210 חיוביים לנגיף, כ-8,000 מהם מאז תחילת דצמבר. מאז פרוץ המגפה מתו באי 181 חולי קורונה, שבעה מהם מאז תחילת דצמבר.
נובאק ג’וקוביץ’. הטניסאי הסרבי, המדורג מס' 1 בעולם ולא התחסן, לא הורשה להיכנס לאליפות העולם באוסטרליה מאחר שלא הציג את הפטור שלטענתו הוא מחזיק בו. הוא הועבר למלון ממשלתי במלבורן עד לגירושו מהמדינה. דיון בבית המספט יתקיים ביום שני..
אחרי שחשפה את שכרה, טורנדו הסירה את התביעה נגד רותם סלע "ברוח טובה". נפגש בפרסומות ב-2022.
גם אתם מקבלים מבול בקשות חברות מפרופילים מזויפים בפייסבוק? אתם לא לבד. למה זה קורה עכשיו?
ורשמו לפניכם שמונה מקומות לינה חדשים בארץ שחייבים לבקר בהם ב-2022.