חשד: בני זוג זייפו את מותם 6 פעמים ותבעו מיליוני שקלים מהביטוח.
עשרות אלפי מוסלמים עלו לתפילה באל-אקצה, 10 נעצרו בהתפרעויות בשער שכם.
בני משפחת לבייב נגד "נוכל הטינדר" בביהמ"ש: "פגע בשם, נאלצנו להתגונן".
הושג פתרון למשבר: חוק הפנסיות צפוי לעבור בקריאה ראשונה.
ו"חשש מהשלכות חמורות ובלתי הפיכות": דו"ח מדאיג של האו"ם על משבר האקלים.

"רוסיה תנסה לכתר את קייב, המתקפה תהפוך לאכזרית יותר"

השיחות על הפסקת אש בין נציגי קייב ומוסקבה בגבול האוקראיני-בלארוסי הסתיימו אחרי כארבע שעות, וגורם בממשלה האוקראינית מסר כי נציגי קייב ומוסקבה יחזרו כעת לבירותיהם לפני סבב שיחות שני. ברוסיה דווח כי הסבב הבא יתחדש "בימים הקרובים". בשטח נמשכים בינתיים הקרבות, ושליח ynet ו"ידיעות אחרונות" לקייב רון בן ישי מדווח כי מזרחית למרכז העיר נשמעו הערב כמה פיצוצים גדולים. ברחבי העיר הופעלו אזעקות.
במערב מודאגים ומזהירים מהאפשרות שהמתקפות הרוסיות באוקראינה יהפכו לקטלניות הרבה יותר, ביומה החמישי של המלחמה שבה פתח הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין, ועל רקע ההערכות שצבאו מתקשה להשיג את יעדיו, אם בשל ההתנגדות העזה שמשיבים בפניו האוקראינים, או בשל בעיות לוגיסטיות והיעדר מורל בקרב הלוחמים הרוסים.
1 צפייה בגלריה
מפה המלחמה על אוקראינה אוקראינה רוסיה מתקפה מלחמה ב אירופה קייב חרקוב לבוב דונבאס לוהנסק דונייצק מריופול אודסה
מפה המלחמה על אוקראינה אוקראינה רוסיה מתקפה מלחמה ב אירופה קייב חרקוב לבוב דונבאס לוהנסק דונייצק מריופול אודסה
מפה המלחמה על אוקראינה אוקראינה רוסיה מתקפה מלחמה ב אירופה קייב חרקוב לבוב דונבאס לוהנסק דונייצק מריופול אודסה

רון בן ישי: יש פה מחדל מדהים של המודיעין הרוסי
(צילום: גיל יוחנן, משי בן עמי)
לחשש התייחס שר החוץ של האיחוד האירופי שאמר כי נראה שהמתקפות הרוסיות הופכות כעת ל"אכזריות יותר ויותר". שרת החוץ הבריטית ליז טראס הזהירה כי הימים הקרובים צפויים להיות "קשים" עבור אוקראינה. ברקע האזהרות הללו עומדת המתקפה הרוסית הבוקר על העיר חרקוב שבצפון-מזרח אוקראינה, שבה נשמעו פיצוצים ולאחריהם הוכרז בה עוצר.

לקריאה נוספת



מחר יעודכן תוקף התו הירוק: למחוסנים יוארך תוקף התו הירוק עד 31.5 או 6 חודשים ממועד החיסון ה- 3 או ה-4. למחלימים עד 31.5 או 6 חודשים מהחלמתם. הלכה למעשה, אין חובה להציג את התו הירוק באף מקום והוא פשוט ייעלם. בכניסה לישראל תבוטל הדרישה לביצוע בדיקת PCR או אנטיגן טרם העלייה למטוס. חובת בדיקת PCR לאחר הנחיתה בנתב"ג נותרת ללא שינוי. תותר כניסת זרים לישראל בכל הגילאים.
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מגמת ההתייצבות וההתחממות נמשכה היום ותימשך בימים הקרובים, ויהיה נעים ביום וקר בלילה. היום החמים של השבוע יהיה ברביעי. בחמישי הרוח תתחזק, הטמפרטורות ירדו וירד גשם מקומי בצפון ובמרכז. גם בשישי יהיה קריר עם אפשרות נמוכה יותר לגשם מקומי.
עם הירידה בתחלואת הקורונה, מספר היישובים האדומים מצטמצם ומדי יום נוספים עוד ועוד יישובים ירוקים, צהובים וכתומים.
נכון להיום ירושלים מוגדרת צהובה וייתכן שבעוד כמה ימים היא תשנה צבע לירוק. תל אביב עדיין מוגדרת אדומה, אך סביר להניח שכבר מחר היא תשנה צבע לכתום. חיפה וראשון לציון, ממש כמו תל אביב, הן אדומות גבוליות וייתכן כי הן יהפכו מחר או מחרתיים לכתומות.
אז מי הם היישובים הירוקים? מבין 26 היישובים הירוקים ניתן למצוא את בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, תפרח, כפר מנדא, נחף, טמרה, דיר אל אסד, עראבה, כפר חב"ד, כפר כנא, סלמה, אלעד, מג'ד אל-כרום, קריית יערים, כאבול ובענה.
בלארוס. אמנם המו"מ התקיים על אדמת בלארוס, אך נשיאה אלכסנדר לוקשנקו, המכונה "הדיקטטור האחרון של אירופה", אמנם מסתפק בשלב זה באיומים בלבד, ומצהיר כי צבא בלארוס יוכל בעתיד לקחת חלק פעיל בלחימה "אם פוטין יצטרך את עזרתה של מינסק". בזמן שראשי האופוזיציה מאשימים את לוקשנקו בבגידה במולדת, המומחים תמימי דעים כי בלארוס מהווה כבר בשלב זה, בצורה כזו או אחרת, חלק פעיל בפלישה הרוסית לאוקראינה.
ימי הקורונה גרמו למנהלי הפארקים של דיסני לעבוד קשה במיוחד כדי להבטיח שהחופשה הבאה שלכם תהיה האחרת. כיצד?
אחרי שנתיים שבהן אפל שלטה בשוק, סמסונג קוטפת את המקום הראשון בטבלת הסמארטפונים הנמכרים ביותר.
סיכת זהב מימי הביניים עם כתובת בעברית התגלתה באנגליה.
ובחצר האחורית של תל אביב, בין סמים לזנות, קמה מסעדת פופ-אפ תיאטרלית וחריגה בנוף.