לפנות בוקר נלכדו המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן ליד חומש.
המשטרה הודיעה כי הסתיימה חקירת תלמיד התיכון מת"א, הוא יואשם באונס.
והיום התגלה כי הפרקליטות ידעה על העדויות נגד הגינקולוג פרופ' מנחם אלקלעי - אז איך הוא המשיך לעבוד כרגיל?
נשיא מובילאיי אמנון שעשוע נפצע קל בהתרסקות מסוק.

40 מאומתים חדשים לאומיקרון, בנט לשרים שהתנגדו להגבלות: "לא לקחת סיכונים"

איך לא התגעגענו: הגל החמישי של הקורונה מגיע. ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בישיבת הממשלה לשרים שהתנגדו להגבלות חדשות כי "אסור לקחת סיכונים. האומיקרון מידבק מאוד, קצב הכפלה של יומיים עד ארבעה, ואם יתגלה בעוד שבועיים שהוא מסוכן - אז נהיה בבעיה גדולה". בינתיים, משרד הבריאות עדכן כי 40 ישראלים נוספים אובחנו כמאומתים לאומיקרון, וישנם 380 מקרי קורונה נוספים שלגביה קיים "חשד גבוה".
בישיבה דנו השרים גם על הוספת מדינות חדשות לרשימת המדינות האדומות. הוועדה לסיווג מדינות במשרד הבריאות המליצה לממשלה להכריז על איטליה, ארה"ב, בלגיה, גרמניה, הונגריה, מרוקו, פורטוגל, קנדה, שווייץ וטורקיה כמדינות אדומות. אם יאושרו, המדינות הללו ייכנסו לרשימה החל מ-22 בדצמבר בחצות בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת.
ואילו מנכ״ל הכנסת גיל סגל הורה שורת הגבלות חדשות. המנכ"ל ביטל את כל הסיורים שתואמו באמצעות מרכז המבקרים, וגם אירועים שתוכננו יועברו לזום ובנוכחות של עד חמישה משתתפים בחלל סגור. סגל ביקש להקפיד יותר על עטיית מסכות ברחבי המשכן, וקבע כי כניסה של עובדים שאינם ח"כים למליאה תצומצם ב-50%. עובדים שאינם חשים בטוב מחויבים כעת להישאר בביתם. כמו כן ייסגרו מתחמי הישיבה במזנוני הכנסת, חדר הכושר של המשכן, ובית הכנסת יוגבל ל-20 מתפללים במרחק של שני מטר אחד מהשני.

3 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
(צילום: אמיל סלמן)


פרופ' סגל מעריך: בדרך לגל תחלואה משמעותי של אומיקרון, קצב הכפלות שלא ראינו
(צילום: נויל האריס)

לקריאה נוספת

אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית זהב במקצה 100 מטר מעורב

אחרי שזכתה בזהב היסטורי ב-50 מטר חזה, השחיינית בת ה-18 עשתה זאת שוב וזכתה בזהב במקצה 100 מטר מעורב, עם 57.80 על השעון, כשהיא מנפצת שיא אישי באליפות העולם באבו דאבי.
“אני שמחה כי זה הזמן הכי טוב שלי, מה עוד אני יכולה לבקש?”, אמרה השחיינית בת ה-18 שהמשיכה לשמור על צניעות וקור רוח, מיד אחרי שיצאה מהבריכה. “אני באה כדי ליהנות עם החברים שלי ולעשות את הכי טוב שאני יכולה”, הוסיפה.
3 צפייה בגלריה
(איגוד השחייה)


החל מחצות, המדינות הבאות יסווגו כמדינות אדומות: איחוד האמירויות, אירלנד, נורבגיה, ספרד, פינלנד, צרפת ושבדיה.
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
הלילה הרוחות צפויות להתחזק. מחר תגיע לאזור מערכת הגשם הסוערת "כרמל" שתלווה ברוחות חזקות שיגיעו עד ל-80 קמ"ש, ברקים, רעמים וברד מהצפון ועד הנגב. לפי ההערכות, בכמה מקומות בארץ כמות המשקעים תהיה יותר מ-100 מ"מ עד לסוף השבוע. בחרמון, שבו נערמו במהלך השבת כ-15 ס"מ שלג, יירד שלג כבד וייתכן גם שלג קל בפסגות ההרים ברמת הגולן.
ביוון אובחן בשבוע שעבר המאומת המיליון מאז פרוץ המגפה ובכך היא הפכה למדינה ה-42 בעולם, שבה אובחנו יותר ממיליון מאומתים.
יוון סובלת בשבועות האחרונים מהגל הקשה ביותר של הקורונה ובחודש שעבר אובחנו 8,613 מאומתים ביום אחד. מתחילת החודש אובחנו במדינה 92,336 חיוביים לקורונה ומתחילת נובמבר אובחנו מעל 290 אלף מאומתים לנגיף, כלומר קרוב ל-30% מסך כול המאומתים במדינה אובחנו ב-50 הימים האחרונים.
ביוון נרשמו 19,799 מקרי מוות מקורונה מאז פרוץ המגפה, 3,861 מהם (כ-20%) הלכו לעולמם מאז תחילת נובמבר.
שי גבסו. לא מן הנמנע שאמש, בסיום גמר התוכנית "הזמר במסכה", רבים שאלו עצמם עדיין "מי זה, מי זה?" לאחר ששי גבסו יצא מתחפושת הגורילה וניצח. הזמר, בן 37, התפרסם בשנת 2003 כשהגיע למקום השלישי בגמר התוכנית "כוכב נולד".
"כלכלת החלטורה" איתנו כבר כמה שנים, אבל פסיקה אירופית דרמטית ודיונים משפטיים ובכנסת מעידים שהשינוי כנראה בדרך. מה בעצם הבעיה אם שליח וולט עובד מתי שמתחשק לו ומרוויח יותר? הכותרת, הפודקאסט היומי.
מזל טוב! 40 שנה ל"100 שירים ראשונים". איך נולד הרעיון, איך נבחרו המנגינות - ואיזה שירים ראשונים האומנים דני רובס ונועם קליינשטיין זוכרים?
3 צפייה בגלריה
100 שירים ראשונים
100 שירים ראשונים
100 שירים ראשונים
קבלו ארוחות סוף שנה שוות במסעדות וברים ברחבי הארץ לכבוד הסילבסטר.
פרויקט מיוחד על 21 הרגעים שלא נשכח משנת 2021 בעולם הספורט.
לאן נעלמו כ-18 אלף שקנאים שנודדים דרך ישראל?
וסיפורו של האיש שבנה סימולטור טיסה מטורף בביתו. אחרי הכל, למי אין אחד בבית.