אל תתנו לימי החג הרשמיים לבלבל אתכם - אתם יכולים לחגוג את שבועות כבר עכשיו!
לקראת חג השבועות הנוכחי, השף ארז קומרובסקי ומיזם cube kitchens משתפים פעולה עם חברת תנובה, ומציעים יחד תפריט מיוחד לזמן מוגבל, על בסיס המאפה הגיאורגי הידוע והאהוב - הלא הוא החצ'פורי.
לכבוד החג הכמעט-רשמי של מוצרי החלב והגבינות, תנובה בחרה לפנות להציע לקהל ערך מוסף קולינרי דרך פלטפורמה דיגיטלית המביאה ארוחות שף עד הבית (שהיוו תחליף לחוויית המסעדות בשנה אחרונה), בשילוב אוכל אותנטי ושמח. החיבור לארז קומרובסקי מאפשר להפתיע ולרגש את הקהל - אחרי הכל מדובר באחד השפים המרגשים והמפתיעים בישראל.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עמית טרפוצ'ניק)

מהן הגבינות שהשף האהוב בחר עבור המנות המיוחדות לחג החלב? ואיפה אפשר להזמין את המאפים המענגים?

הגבינות של סדרת Collection ופיראוס

לטובת התפריט המיוחד לשבועות, נבחרו גבינות מהמותגים האהובים של תנובה: Collection, סדרת הגבינות המיוחדות ופיראוס, סדרת הגבינות המלוחות.
כך תוכלו ליהנות מחצ'פורי חצילים עם גבינת פטה של פיראוס וגבינת איבריקו של Collection – גבינה קשה במקור מספרד, המורכבת משלושה סוגי חלב משולבים: בקר, עזים וכבשים. האיבריקו מלאת חורים קטנים המעניקים לה אווריריות ומרקם קליל.
עוד גבינות שמצאו את דרכן לתוך המאפים הלוהטים: חצ'פורי מנגולד המשלב מוצרלה ופרמזן מסדרת Collection ואפילו חצ'פורי כנאפה מתוק עם גבינת מוצרלה וגבינת כנען, בשילוב פיסטוקים קלויים במליחות מעודנת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עמית טרפוצ'ניק)

cube kitchens מביא את השפים הכי גדולים בארץ - אליכם עד הבית

cube kitchens הוא מיזם שהושק בתקופת הקורונה, המאפשר להביא את השפים הכי גדולים בארץ – עד הבית של כל אחד מאיתנו.
קומרובסקי ידוע בעקבות החיבור שלו לחומרי גלם איכותיים ועונתיים, שאת רובם הוא מגדל בעצמו בישוב הצפוני מתת, שם הוא גר ומקיים סדנאות בישול גלילי. גם בתפריט המיוחד של החצ'פוריה, תוכלו למצוא ירקות עונתיים, עלים ועשבי תיבול טריים, שמשתלבים באופן מופלא עם הגבינות האיכותיות של תנובה.
"אני לא גרוזיני במוצאי, אבל אני אוהב בצק ואוהב גבינות ובעיקר מת עליהם ביחד", אומר קומרובסקי על המיזם המשותף. "סביב חג השבועות, עם קציר החיטים, אני נכנס לאובססיה של אפייה. הטאבונות שלי עובדות במלוא המרץ, בלי רחמים. לטובת הפופ אפ הזה לקחנו לעצמנו את החופש לחבר מילויים לא סטנדרטיים ולעשות מנות כמו חצ'פורי כנאפה, שאם סטאלין היה יודע עליהן כבר היינו נשלחים לסיביר", הוא צוחק. "אבל זה היופי בבישול ובאפייה הישראלים - אנחנו נטולי מורא בפני המסורת ומלאי חוצפה עם המתכונים".
4 צפייה בגלריה
(צילום: עמית טרפוצ'ניק)

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "השנה בחרנו לצאת במהלך משותף שנותן במה לשורת טרנדים מובילים בעולמות הקולינריה. האוכל האותנטי שכבש את המטבחים של כולנו, ארוחות שף עד הבית שהחליפו את המסעדות בשנת הקורונה, כמו גם אפיקי השיווק הישיר לצרכן שצברו תאוצה לאורך התקופה. המגמות המלהיבות הללו ארוזות הפעם יחד לכדי חוויה קולינרית חלבית, אשר תשדרג את חג השבועות בכל בית ובית. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ארז קומורבסקי, שמאפשר לנו להפתיע ולרגש את הצרכנים שלנו כל פעם מחדש."

מה בתפריט?

כדי לעזור לכם להחליט, קבלו הצצה לתפריט החצ'פוריה שתפעל לזמן מוגבל במיוחד:
  • חצ'פורי חצילים תפור בגבעולי אורגנו, עם גבינת פטה וגבינת איבריקו
  • חצ'פורי קלאסי מהקלאסיים עם קוטג', מוצרלה, ביצה ועלי זעתר
  • חצ'פורי מנגולד, מוצרלה ופרמזן
  • חצ'פורי כנאפה מתוק עם גבינת מוצרלה, גבינת כנען ופיסטוקים קלויים
  • סלט ערוגות
  • סלט מנדא
  • גלידת כנאפה
  • עוגת גבינה
  • יין לבן
4 צפייה בגלריה
(צילום: עמית טרפוצ'ניק)

שכנעתם אותי, איפה מזמינים?

המנות של תפריט הפופ-אפ של קומרובסקי, cube kitchens ותנובה יהיו זמינות להזמנות באזור תל אביב דרך אפליקציית Wolt, תן ביס והאתר של קיוב קיטשנס עד ה-16 במאי.
מהרו לשדרג לעצמכם את שולחן החג עם חצ'פורי מלוח, חצ'פורי מתוק וסלטים, או פשוט לנשנש חצ'פורי טעים אש חצי שעה מעכשיו.