3 צפייה בגלריה
( איור: oral-b )
כולנו היינו רוצים שיניים מושלמות, אבל כדי לשמור על בריאות השיניים והחניכיים ולמנוע את הביקור הבא אצל רופא השיניים, צריך לדעת איך לטפל בהן ביום-יום. אחד המרכיבים הכי בסיסיים של שמירה על השיניים הוא צחצוח שיניים למשך זמן מספיק ועם המברשת המתאימה.
אחרי שנים רבות בהן מברשת השיניים היתה לא הרבה יותר ממקל עם סיבים בקצה, עולם צחצוח השיניים גילה את החשמל והציג את מברשת השיניים החשמלית. מהן הסיבות שישכנעו אתכם להיפטר מהמברשות הישנה ולעבור למברשת חשמלית כבר היום? ומה כולל הדור הבא של מברשות השיניים החשמליות?

יעילה יותר ממברשת רגילה

המחקרים המובילים קבעו: מברשת שיניים חשמלית יעילה יותר ממברשת רגילה בהסרת שכבת הפלאק ובמניעת דלקות חניכיים. היעילות נובעת בעיקר מהעובדה הפשוטה שהמברשת החשמלית מבצעת עד 48,000 תנועות בדקה, לעומת 300 תנועות בלבד במברשת ידנית. המהירים שבינינו מבצעים 600 תנועות בדקה - עדיין הרבה פחות מהיכולת המרשימה של המברשת החשמלית. לא מפתיע לגלות שמדובר במברשת המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים בארץ וארגון העל של רופאי החניכיים באירופה.
רוצים לוודא שלא פספסתם אף פינה בפה? מברשת השיניים החשמלית מהדור הבא Oral-B Genius כוללת אפליקציה ייעודית שבודקת היכן לא צחצחתם היטב, מונעת פספוסים ומוודאת שהצחצוח הסתיים באופן מושלם. האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית זיהוי מקום, כדי לדאוג לכיסוי מלא של חלל הפה וצחצוח אופטימלי.

מאריכה את משך הצחצוח

בהברשה ידנית, בני האדם מברישים כ-40 שניות בממוצע, על פי המחקרים. מעניין לציין שהמשתתפים באותם מחקרים היו בטוחים שהם מצחצחים הרבה יותר זמן.
צחצוח במברשת חשמלית דורש הרבה פחות מאמץ, כך שהזמן עובר מהר ואנחנו מגיעים לרף הרצוי של 2 דקות הרבה יותר בקלות. במברשות מתקדמות יש טיימר מובנה שמסמן לכם מתי עבר מספיק זמן ואתם יכולים להמשיך בחייכם.
האפליקציה הייעודית שמתחברת למברשת השיניים החדשה Oral B Genius, למשל, עוקבת אחרי איכות הצחצוח שלכם ועוזרת לכם לעמוד בזמני הצחצוח האידיאליים עבורכם.
3 צפייה בגלריה
(איור: oral-b )

מונעת דלקת חניכיים, עששת, שחיקת ציפוי השן וריח רע מהפה

פלאק הוא רובד חיידקיים הנותר על השיניים ובקו החניכיים, ומהווה אחד הגורמים המרכזיים לבעיות שונות בחלל הפה כמו עששת, דלקת חניכיים וריח רע מהפה.
מברשת שיניים חשמלית ונמרצת יודעת להסיר 100% מרובד הפלאק שעל השיניים, וכך מצמצמת את הסיכון לתופעות האלו באופן משמעותי. הסרת כתמי אוכל עקשניים מסייעת להביא לשיניים לבנות ומבריקות יותר כבר מהצחצוח הראשון במברשת חשמלית.
אם אתם מאלו שמצחצחים חזק מידי, כדאי לכם לדעת שאתם עלולים לשחוק את האמייל המצפה את השיניים שלכם. כדי לפתור את הבעיה, במברשות שיניים חשמליות מתקדמות יש חיישן לחץ מובנה, כך שברגע שאתם מפעילים יותר מידי כוח, הן מסמנות להרפות וגם מפחיתות את עוצמת הפעולה כדי לעזור לנוע למנוע נזק. מברשת השיניים החשמלית Oral B Genius מוסיפה גם עיסוי קל של החניכיים, כדי לשמור על הבריאות שלהם.

מצוינת לילדים

ילדים אוהבים מברשות חשמליות מכמה סיבות טובות: קודם כל, הם חובבי גאדג'טים ומברשת חשמלית מתקדמת תדבר לליבם. חשוב לזכור שההמלצה היא לעזור לילדים בצחצוח עד גיל 8, אבל התקווה היא שעם מברשת חשמלית הם יהפכו למקצועני צחצוח הרבה לפני כן. כשהם מצחצחים שיניים עם מברשת שהיא בעצם אביזר היי-טק מגניב, יש הרבה יותר סיכוי שהם יצחצחו כראוי, למשך הזמן הרצוי ובצורה הרבה יותר יעילה.


3 צפייה בגלריה
(צילום: oral-b )

מפחיתה את החשש מהביקור הבא אצל רופא השיניים

המברשת החשמלית עושה רעש ורוטטת. מזכיר לכם משהו? נכון, רופא השיניים משתמש במכשירים דומים מאוד שעושים רעשים ותנועות. התוצאה המבורכת והמפתיעה: המברשת החשמלית צפויה להפחית את החרדה מהביקור אצל רופא השיניים.
אחרי שמברשות השיניים הצטרפו למהפכה החשמלית, הגיע הזמן שלהן להיכנס לעידן האינטליגנציה המלאכותית. מברשת השיניים החשמלית Genius X היא הדגם הכי מתקדם של Oral B, אשר מביאה את ההיי-טק לעולם הצחצוח. בעזרת אלגוריתם בינה מלאכותית (AI), המברשת מאפשרת לכם לנהל את בריאות הפה בצורה חכמה ויעילה הרבה יותר. האפליקציה המסונכרנת עם המברשת בודקת את איכות הצחצוח, שואלת אם היה דימום ומשקללת ציון עם הערות לשיפור - ממש כמו רופא שיניים פרטי באמבטיה שלכם.


פורסם לראשונה: 14:41, 10.12.20