השנה האחרונה הכניסה ישראלים רבים לשיגעון האפייה. חלות, מאפים ולחמי מחמצת יצאו מהתנורים של מאות אלפי ישראלים, במה שהפך לאחד התחביבים הנפוצים בתקופת הסגר.
גם היום, כשישראל חוזרת לשגרה, נראה שטירוף האפייה כאן להישאר. כדי לוודא שאתם מצוידים בכלים הנכונים, ארגנו לכם מחיר מטורף ומשתלם במיוחד על אחד הדגמים הנחשקים ביותר בשוק מבחינת עוצמה, פונקציות ומחיר. הכירו את דגם 5240 של DAVO PRO 5.2 ליטר, המקצוען שאתם חייבים בבית שלכם, במחיר הכי משתלם שיש - 1,550 ₪ + משלוח חינם!

עוצמה, נוחות ועיצוב - במכשיר אחד

מיקסר DAVO PRO 5240 הוא מיקסר מקצועי עם קערת נירוסטה בנפח של 5.2 ליטר ומנוע חזק בעל הספק 1,200 וואט בהנעה ישירה, מה שמבטיח פעולה עוצמתית ואחידה.
אם אתם אלופי הבצקים, המיקסר הזה מושלם בשבילכם - אחד היתרונות הגדולים שלו הוא היכולת להכין 2 ק"ג בצק. מדובר במכשיר יציב מאוד על משטח העבודה, מאפיין חשוב במיוחד בלישת בצקים.
המיקסר מגיע עם וו לישה, בלון הקצפה ואביזר גיטרה, כך שהוא מושלם לבצקי לחמים, עוגות והקצפות.
ה-5240 לא מתפשר על נוחות שימוש - תצוגת LED דיגיטלית מציגה את זמן העבודה ואת מהירות המנוע (מתוך 8 מהירויות לבחירתכם). הוא נפתח ונסגר בקלות, כדי שתוכלו להתרכז בהכנת האוכל ולא בלוגיסטיקה של מכשירים חשמליים.
ולבסוף, העיצוב של המיקסר מודרני ומשתלב בכל מטבח, יחד עם אפשרות לבחירה בין מגוון צבעים, כדי שתוכלו להתאים אותו לצבע של המקרר, התנור והברז.

חומרי גלם ואיכות הרכבה ללא פשרות, במחיר משתלם במיוחד

כל מוצרי מותג DAVO מיוצרים במפעלים הטובים בעולם, המייצרים מכשירים עבור חברות בינלאומיות מובילות. המכשירים עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר, אשר אינם משחררים רעלים ומתכות כבדות בזמן חימום, ועמידים לאורך זמן.

5 שנות אחריות ושירות בפריסה ארצית של קבוצת OIG

המיקסר הנחשק של DAVO כולל 5 שנות אחריות מלאה, כדי שתוכלו לבשל ולאפות בראש שקט. קבוצת OIG, מקימת מותג DAVO ויבואנית של מגוון מותגי יוקרה לבית, מספקת שירות מקצועי, זמין ויעיל בפריסה ארצית מלאה.

המחיר הבלעדי של ynet Shops מציע את הדגם הנחשק ב-1,550 ₪ ומשלוח חינם, לזמן מוגבל. זה הזמן להזמין לעצמכם את הכלי המקצועי הבא שלכם במטבח.
המחיר לזמן מוגבל, מהרו להתחדש במטבח - לרכישת מיקסר DAVO PRO 5240 במחיר מטורף, היכנסו עכשיו >>
*בתוקף עד 30.6.21 ו/או עד גמר המלאי, לפי המוקדם. המחיר הקודם היה בתוקף לפחות יומיים. מינימום 30 יח' לפריט במלאי היבואן. כפוף לתקנון האתר. אין כפל מבצעים. התמונות להמחשה בלבד. טל"ח.