שנת 2020 הייתה מורכבת לכולם; לאוכלוסיות בסיכון, להורים, לבעלי העסקים וגם ל...רווקים. בישראל יש 1.5 מיליון רווקים ורווקות, שעבורם משמעות הסגר היא להיות לבד. תל אביב השוקקת, מלאת אדי האלכוהול ומקומות הבילוי יצאה לשנת שבתון ואותם החליפו ארבע קירות הדירה וספסלי הרחוב.
בתקופה כזאת במיוחד, למצוא מערכת יחסים רומנטית יכולה מחד לשנות מציאות, ומאידך מציבה אתגרים לא פשוטים. עבור באמבל, אפליקציית ההיכרויות, זו הייתה הזדמנות לשינוי. באמבל שהוקמה בשנת 2014 ע״י היזמת Whitney Wolfe Herd, שמה לעצמה משימה לעזור לאנשים להתחבר ולבנות מערכות יחסים זוגיות מחזקות ושוויונות וליצור אינטרנט בטוח לנשים.
4 צפייה בגלריה
מייסדת bumble, וויטני וולף
מייסדת bumble, וויטני וולף
מייסדת bumble, וויטני וולף
(צילום: יח"צ)
הייחוד בבאמבל הוא שרק הנשים עושות את הצעד הראשון באפליקציה, ובכך משנות נורמות מגדריות של אלפי שנים: לאחר שיש התאמה בין שני הצדדים, לאשה יש 24 שעות ליזום את הצעד הראשון ולהתחיל את השיחה. לצד השני 24 שעות לענות בחזרה. זמן התגובה מייצר מחויבות לתהליך ובכך מגביר את סיכויי ההצלחה של ההיכרות.
בנוסף, לאפליקציה אלגוריתמים שיוצרים חלל בטוח להיכרויות כגון זיהוי ואזהרת המשתמשים מפני תוכן שנראה פוגעני, אימות תמונת הפרופיל של המשתמשים ואפשרות שימוש בפילטרים שיציגו למשתמשים בדיוק את מה שהם מחפשים.
בחודשים האחרונים באמבל ניהלה מספר יוזמות בישראל כדי לתמוך באנשים להרגיש בטוח להכיר את הפרטנר הבא שלהם: החל מקמפיין חברתי, שבו באמבל תרמה כסף למאבק של השדולה באלימות כלפי נשים, וכלה בשיתוף פעולה עם חברת הקורקינטים ״בירד״ למתן תחבורה וקסדה חינם להגעה בבטחה לדייט הבא שלכם.

4 צפייה בגלריה
ג'יין בורדו
ג'יין בורדו
ג'יין בורדו
(צילום: אורית פניני)


בימים אלו באמבל מתכוננת ליוזמה האחרונה שלה לשנת 2020: מופע סילבסטר אינדי, עם הנשים הכי החזקות של עולם המוזיקה היום בישראל: יסמין מועלם, אסתר רדא וג׳יין בורדו.
המופע צולם במרכז ענב וישודר בחינם בלייב פה ב-ynet ב-31.12 משעה 21:30 עד חצות.
למה דווקא יסמין מועלם, ג׳יין בורדו ואסתר רדא?
"כולן נשים חזקות שאנחנו מעריצות", אומרים בצוות באמבל בישראל. "יסמין היא אש תל אביבית ששרה בראפ ווקלי על בחירות לא מתפשרות, ג׳יין בורדו, שאיך אפשר שלא להתאהב בדורון כשמקשיבים לה ואסתר רדא, שהיא פורצת דרך במוזיקה הישראלית".
4 צפייה בגלריה
ג'יין בורדו
ג'יין בורדו
ג'יין בורדו
(צילום: אורית פניני)
המסר של באמבל ברור - כאשר אנחנו בוחרות אנחנו מחזירים את השליטה לידיים שלנו, אישה שבוחרת במערכת היחסים שלה, תבחר גם בקריירה שלה, בבריאות שלה, ובחייה האישיים.
בין ההופעות, הזמרות משתפות בשיחה על נקודת מבטן על מערכות יחסים בריאות והעצמה נשית. שאלנו את אסתר רדא איך היא מגדירה מערכת יחסים בריאה? "קודם כל חברות טובה, חברות ואהבה. חשוב לתכנן מי השותף שלך לדרך, שעושה לך טוב, שעוזר לך ושתהיו שווים. אצלנו זה מרגיש נכון, זה מרגיש נוח, אפשר לנוח כי מצאנו".
4 צפייה בגלריה
יסמין מועלם
יסמין מועלם
יסמין מועלם
(צילום: ירדן רוקח)
מאז 2014, האפליקציה תמכה ביותר מ-1.5 מיליארד חיבורים, שבהם הנשים עשו את הצעד הראשון, ונשלחו יותר מ-15 מיליארד הודעות. באמבל זמינה להורדה חינם בישראל.
לכבוד מופע הסילבסטר הקרוב, באמבל מחלקת למשתמשיה חווית V.I.P לצפייה עם קוקטיילים מפנקים וארוחת שף שמגיעה עד הבית. על מנת להשתתף במבצע ולפרטים נוספים על ההופעה, הורידו את באמבל - http://bit.ly/3aFJcul