בעולם הגלובלי של היום הפכה התקשורת באנגלית למיומנות קריטית שפותחת דלתות בכל תחום בחיינו. נוכח הצורך האיכותי בלימוד אנגלית בצורה מיטבית מתחדדת ההבנה של הורים רבים, כמו גם של משרד החינוך עצמו, לפיה תוכנית לימודי האנגלית בבתי הספר אינה מספקת את כל דרישות שוק העבודה המודרני. נוכח המצב החליט משרד החינוך לשים דגש השנה על שיפור השפה והדיבור באנגלית ופנה למספר חברות המפתחות פלטפורמות לילדים ונוער לפתח מוצרים דיגיטליים שיעזרו לתלמידים לתרגל דיבור באנגלית.

מקום ראשון בתחרות Speakathon של הרשות לחדשנות במשרד החינוך

אחד הפיתוחים היותר מבטיחים וחדשניים בתחום הוא אפליקציית "המונית למיליון ניו יורק" מבית מיקמק – אפליקציה המלמדת ומשפרת את השפה והדיבור באנגלית בקרב ילדים בדרך חווייתית וכיפית. האפליקציה זוכת מקום ראשון בתחרות Speakathon של הרשות לחדשנות במשרד החינוך, מיועדת למחשב ולסמארטפון והיא כוללת שני משחקים חדשניים וייחודיים לשיפור האנגלית:
האחד, מונית למיליון ניו יורק – משחק פורץ דרך ללימוד אנגלית תוצרת כחול לבן באמצעותו משפרים הילדים את יכולת הדיבור והבנת הנשמע באנגלית דרך חוויה משחקית כיפית שעוזרת לילדים לבנות ביטחון עצמי בדיבור. במשחק קיימת מערכת זיהוי קולי חכם שנותנת פידבק על הדיבור וכך עוזרת לתרגל ולשפר את יכולת הביטוי באנגלית.
המשחק השני והוותיק יותר באפליקציה הוא "מונית למיליון לונדון" המסייע בתרגול הקריאה והכתיבה באנגלית ומשפר את אוצר המילים. משחק זה מבוסס על המשחק הפופולרי במיקמק בגרסה מיוחדת לאפליקציה עם אלפי שאלות חדשות, ועד היום שיחקו בו מעל 200 אלף ילדים!

פידבק אישי על דיוק והגייה

באמצעות האפליקציה החדשנית ניתן לשחק יחד עם החברים מכל מקום ובכל זמן. מפתחי האפליקציה, המתמחים בעולם הילדים, יודעים לאור ניסיון רב של שנים כיצד לעודד ולתמרץ את הילדים לתרגל ולהתמיד, והכי חשוב, המשחק הוא משחק קבוצתי של שיתוף פעולה ועזרה הדדית, ובכך הוא עוזר להתגבר על התופעה המוכרת של מבוכה לדבר מול כל הכיתה.

הילדים מתלהבים

ומה הילדים חשבו עד כה על האפליקציה? "משחק כיפי לתרגול באנגלית, המורה שלי שמחה שהפעם הצלחתי יותר מפעם שעברה" ו-"מאוד אהבתי את זה שהמשחק מלמד אנגלית אבל בצורה כיפית כי אישית אף פעם לא אהבתי את שיעורי אנגלית", היו רק חלק מהתגובות הנלהבות.
בשורה התחתונה מאות אלפי ילדים כבר נהנים משעשועוני הטריוויה המושקעים של מיקמק בתוכן חוויתי, כיפי ומעשיר שמהווה תחליף לשיעורים פרטיים באנגלית. מה עם הילדים שלכם?
נשמע לכם מסקרן? רוצים שגם ילדיכם ישחקו באפליקציה, ישפרו את האנגלית וגם ייהנו? ליחצו על הכפתור הבא והתחילו לשחק: