זירת הטביעה בחוף צ'ארלס קלור
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

צעיר בן 27, פלסטיני תושב השטחים, טבע למוות אמש (שישי) בחוף צ'ארלס קלור בתל אביב. מאוחר יותר הלילה נמצא ללא רוח חיים גבר כבן 40 סמוך לחוף סירונית שבנתניה. ככל הנראה הוא טבע למוות וגופתו נפלטה לחוף.
עם קבלת הדיווח על היעלמותו של הצעיר הפלסטיני, המשטרה החלה בחיפושים אחריו בסיוע כלי שיט ומסוקים. במהלך הסריקות הוא נמשה מהמים ללא סימני חיים, ובתום בדיקות רפואיות ופעולות החייאה, חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו.
2 צפייה בגלריה
 זירת הטביעה, חוף צ'ארלס קלור, ת"א
 זירת הטביעה, חוף צ'ארלס קלור, ת"א
זירת הטביעה, חוף צ'ארלס קלור, ת"א
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פרמדיק מד"א מתן דושי וחובש רפואת החירום מוהנד אעראר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על קו המים בחוף גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות והוא היה ללא רוח חיים. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
2 צפייה בגלריה
גבר טבע בחוף הים סירונית שבנתניה
גבר טבע בחוף הים סירונית שבנתניה
צוות מד"א בחוף סירונית שבנתניה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מאוחר יותר, בשעה 03:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שנמצא על קו המים מחוסר הכרה, סמוך לחוף סירונית שבנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. טרם ידועה זהות הגבר. מהמשטרה נמסר כי הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית. נסיבות האירוע נבדקות.
פרמדיקית מד"א סימון בויראת סיפרה: "כשהגענו לחוף, ראינו על קו המים גבר בשנות הארבעים לחייו שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, בבדיקות רפואיות שביצענו, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. סיפרו לנו שהוא נמצא על ידי סיור שחלף במקום".
בשבת האחרונה צעיר בן 27 טבע באזור חוף אכזיב, צפונית לגן הלאומי. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. הצעיר היה לאדם השישי בשבוע אחד שטבע למוות.
על פי נתוני מד"א, מתחילת עונת הרחצה במאי האחרון טבעו למוות 31 בני אדם.
פורסם לראשונה: 03:40, 15.08.20