בת ים עוברת תנופה משמעותית של פיתוח בשנים האחרונות, הכוללת פרויקטים של דיור, מסחר, תעסוקה ותחבורה. בהשוואה לתל אביב, הרצליה ושאר ערי החוף במרכז הארץ, בת ים היא אחת מערי החוף היחידות במרכז שמציעות פרויקטים חדשים עם נוף לים ובמרחק הליכה מהחוף, במחירים שפויים. בעקבות הפיתוח, איכות החיים והמיקום האסטרטגי, לא מפתיע לראות שבת ים הפכה ליעד הנדל"ני הלוהט הבא.
סיבה נוספת לצמיחה עתידית במחירים היא האיחוד המוניציפלי הצפוי עם תל אביב, שמעלה את הביקוש לדירות בעיר. שכונות חדשות ופארקים ירוקים מושכים אל העיר אוכלוסייה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה ומשפחות צעירות ששואפות לגור במיקום מרכזי וברמת מחירים שפויה.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה - 3Dvision)
על פי מדד מחירי הדיור של יד2, מחירי הדירות בבת ים זינקו בין 2009 ל-2019 ב-61%, שיעור הצמיחה השלישי בגובהו בישראל. על רקע המשך הפיתוח המסיבי ושינוי פני העיר בתקופה הנוכחית, נראה כי עליית מחירי הדיור בעיר רחוקה ממיצוי.

הרכבת הקלה תחבר בין תל אביב לבת ים, והיא מובילה לעליית מחירים כבר עכשיו

הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי להביא למהפכה של ממש בבת ים, בעקבות החיבור הישיר של העיר למרכזי התעסוקה והבילוי של תל אביב, רמת גן, פתח תקווה ובני ברק.
הרכבת מקרבת את תל אביב לבת ים ומרחיבה את הרדיוס בו אפשר לגור ולעבוד בתל אביב ומתחמי התעסוקה שלה. באמצעות הקו האדום, בת ים תהפוך לחלק בלתי נפרד מהמטרופולין של תל אביב ותאפשר לתושבים העתידיים של העיר ליהנות מאיכות חיים לצד נגישות מקסימלית למרכז העניינים.
בנוסף, המדיניות של עיריית בת ים לאורך תוואי הרכבת, הכוללת שילוב של מסחר, תעסוקה ומגורים, צפויה לשדרג את איכות החיים ואת מחירי הדיור באזור.
שמוליק לוי, בעלים של חברת שיווק הנדל"ן אמבסדור, המשווקת מספר פרויקטים הסמוכים לקו האדום של הרכבת הקלה בבת ים ופרויקטים נוספים ברחבי הארץ, אומר כי "במהלך שנתיים בהן אנחנו משווקים פרויקט בפארק הים הסמוך לקו הרכבת הקלה, המחירים עלו ביותר מ-20%, בין היתר בעקבות תחילת הפעילות הצפויה של הרכבת והנגישות העתידית. הרוכשים מבינים את היתרונות העצומים של בת ים מבחינת קרבה לחוף הים וגם החיבור המהיר עם הרכבת הקלה, והביקוש נמצא בעלייה מתמדת".
3 צפייה בגלריה
(הדמיה - 3Dvision)
יוני בראל, מנהל מכירות ארצי של חברת אזורים, אומר כי "הפוטנציאל של בת ים רחוק ממיצוי, והוא הולך להתממש בשנים הקרובות. אין עוד עיר כזו שמציעה קרבה לים באמצע גוש דן ובמחירים של היום. החינוך בתנופה, העסקים בתנופה, כל העיר נמצאת בתנופה שתימשך שנים קדימה ותמשוך אליה אוכלוסיות חזקות מכל הארץ, שמחפשות איכות חיים ליד חוף הים, במרכז של המרכז".

היוזמות החינוכיות מוכיחות את עצמן - החינוך בבת ים מצטיין

מערכת החינוך בבת ים מקדמת מצוינות והישגים גבוהים באמצעות תוכניות ומסגרות ייחודיות, אשר מובילות להישגים בשטח – על פי נתוני משרד החינוך לשנת תשע"ט, בת ים היא אחת מהערים המובילות בגוש דן באחוזי זכאות לבגרות עם 83.1% זכאות (לעומת ממוצע ארצי של 69.7%). בנוסף, על פי נתוני המשרד חלה עלייה שנתית של 40% במספר התלמידים בעיר הלומדים 5 יחידות לימוד במתמטיקה, הודות לתוכנית ייחודית בהובלת העירייה ובשיתוף קרן טראמפ וכי"ח ("כל ישראל חברים"). המערכת בעיר מחנכת לערכים חברתיים, בריאותיים והתנדבותיים, ותלמידי העיר ידועים במעורבות החברתית שלהם - על פי נתוני עיריית בת ים לשנת תשע"ח, יותר מ-300 תלמידי העיר מכיתות י"א-י"ב קיבלו תעודת הצטיינות על פעילותם במסגרת תכנית ההתנדבות 'התפתחות אישית ומעורבות חברתית', ו-41 תלמידים ממגוון בתי ספר יסודיים בעיר זכו באות הפעיל המצטיין על התנדבותם ותרומתם לקהילה, בין השאר בסיוע לילדים העולים לכיתה א', חלוקת מזון ובגדים למעוטי יכולת, קייטנה בזמן חגים וחופשים, התנדבות בעמותות ועוד.
3 צפייה בגלריה
(הדמיה - 3Dvision)
על פי המבדקים השנתיים של משרד החינוך, התלמידים בבת ים מפגינים תחושה חיובית כלפי בית הספר ורואים בבתי הספר מקום המעודד מוטיבציה, סקרנות וקידום סובלנות בשיעור גבוה יותר מהנתון הארצי.

זה הזמן לתפוס את הרגע, בפרויקט MOMENT של אזורים

אחד מפרויקטי הנדל"ן המסקרנים ביותר בבת ים הוא MOMENT של חברת אזורים. הפרויקט יכלול 4 מגדלים בני 34-35 קומות ומגוון דירות איכותיות בגודל של 3-6 חדרים.
MOMENT נבנה במיקום אסטרטגי בדרום העיר, המציע נגישות תחבורתית מעולה ומיקום סמוך לתחנה העתידית של הקו האדום של הרכבת הקלה, תחנת הרכבת והחיבור לנתיבי איילון.
הדיירים בפרויקט ייהנו מנוף לים וחוף ים נהדר במרחק 5 דקות הליכה. הפרויקט עצמו כולל עירוב שימושים מודרני ויעיל, הכולל מסחר, משרדים וגני ילדים, כאשר בכל בניין יוקם Roof Garden ייחודי לרווחת הדיירים. בסמוך לפרויקט נמצאים מוסדות חינוך איכותיים, פארקים והקאנטרי קלאב.

מבצע בלעדי לעמיתי מועדון "חבר"

עמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם נהנים מהנחות בלעדיות על דירות נבחרות ב- MOMENT. לדוגמא: דירת 3 חד' בשטח כ-83 מ"ר שמחיר המחירון שלה הוא החל מ-1,863,000 ₪, תעלה 1,639,000 ₪ בלבד לעמיתי המועדון. דירת 4 חד' בשטח של כ-102 מ"ר שמחיר המחירון שלה החל מ-2,135,000 ₪, תעלה לעמיתים ובני משפחותיהם החל מ-1,879,000 ש"ח בלבד. בנוסף, עמיתי המועדון זכאים לייעוץ משכנתה חינם ותנאי מימון אטרקטיביים. קבלת ההטבות מותנית בהרשמה באתר מועדון "חבר" וזכייה בהגרלה.