רבים מהפרשנים חשבו ששוק הנדל"ן יספוג פגיעה משמעותית על רקע משבר הקורונה, בדומה לענפים רבים במשק הישראלי. אך בניגוד לענפים אחרים, שוק נדל"ן למגורים המשיך לרשום עליות והתחזית כעת היא להמשך המגמה בחיובית גם בשנים הקרובות, במיוחד באזורי ביקוש כמו מרכז תל אביב.
לעליות הנוכחיות והצפויות במחירי הנדל"ן למגורים מספר סיבות ייחודיות: ראשית, הפשרת הקרקעות על ידי המדינה היתה תקועה וקפואה במשך חודשים ארוכים, מה שמוביל להיצע מועט יחסית, בעיקר באזורי ביקוש, מול הביקוש שממשיך לעלות בקצב רגיל.
עוד התפתחות מעניינת ששומרת על המחירים הצומחים של הנדל"ן למגורים, היא אי הודאות הגדולה בשוק הנדל"ן המניב, מה שמוביל משקיעים בתחום לחפש אחר השקעות בנדל"ן למגורים. ההשקעות החדשות צפויות להעלות את מחירי הנדל"ן למגורים.
המצב הנוכחי והתחזיות לעתיד השוק בתל אביב הופכים את פרויקט גינדי TLV במתחם השוק הסיטונאי לאחת מהזדמנויות הנדל"ן האחרונות - מבחינת מיקום, מחיר ואיכות. מה כוללים המגדלים שאוכלסו כבר, ומה צפוי לדיירים במגדלים המשווקים בימים אלו?

3 צפייה בגלריה
גינדי TLV
גינדי TLV
גינדי TLV
(צילום: ויופויינט)

הפרויקט הגדול האחרון במרכז תל אביב

פרויקט גינדי TLV, הממוקם במתחם בו פעל בעבר השוק הסיטונאי בתל אביב, הוא הפרויקט האחרון בסדר גודל שכזה בתל אביב. פרויקטים כאלו, המהווים שכונה של ממש, נמצאים לרוב בפריפריה, אך גינדי TLV נמצא במרכז העניינים של תל אביב.
המיקום המרכזי של הפרויקט מאפשר גישה נוחה וקרובה למקומות הבילוי והתרבות של תל אביב – הבימה, הסינמטק, שרונה, שדרות רוטשילד, מוזיאון תל אביב, הקאמרי ועוד. החנויות, המסעדות ובתי הקפה הלוהטים ביותר בעיר נמצאים במרחק הליכה.
מתחת לפרויקט נמצאים גני ילדים ובית ספר מתחת לבית, קניון ופארק. המבנה של השכונה והשירותים המוצעים בה יצרו קהילה מגובשת, 'קיבוץ בלב העיר', על פי חלק מהדיירים המרוצים. הקהלים שהגיעו עד כה לפרויקט מגוונים מאוד- החל ממשפחות צעירות הבונות את העתיד שלהם בלב תל אביב, ועד זוגות מבוגרים שהגיעו לתל אביב כדי ליהנות בגיל הפנסיה ממה שיש לעיר להציע.
3 צפייה בגלריה
גינדי TLV
גינדי TLV
גינדי TLV
(צילום: ויופויינט)
שלב א' של הפרויקט, הכולל 10 בניינים של 14 קומות, אוכלס לפני מספר שנים והפך לאחת השכונות המבוקשות בעיר. שלב ב', הכולל 4 מגדלים של 48 קומות, מורכב משני מגדלים מאוכלסים, לצד שני מגדלים נוספים (3 ו-4) הנמצאים בשיווק ובשלב ה-Presale.

מגדל יוקרה עם כל הפינוקים - בלב העיר ללא הפסקה

ההנחה הידועה היא שמי שרוצה לגור בתל אביב, חייב להתפשר – על מרחב, עיצוב, מעלית או חנייה -כל הפשרות נלקחות בחשבון עבור מי שרוצה לגור במרכז העניינים ובקרב קהילה איכותית.
עובדה זו הופכת את גינדי TLV לפרויקט כה ייחודי - קשה עד בלתי אפשרי למצוא היום בתל אביב דירה מרווחת עם מרפסת, שומר, חנייה ושירותים נלווים, במחירים המציעים הרבה יותר מדירות מקבילות בסמוך לפרויקט.
3 צפייה בגלריה
גינדי TLV
גינדי TLV
גינדי TLV
(צילום: ויופויינט)
בין היתר, הפרויקט כולל פארק פנימי של כ-15 דונם עם מתקני שעשועים, מזרקה, שבילים וספסלים, קניון מתחת לבית, קאנטרי קלאב ענק בבעלות העירייה, הכולל 3 בריכות שחייה, חדר כושר, חוגים, אולם ספורט, ג'ימבורי ועוד.
המגדלים עצמם כוללים שטחים ציבוריים לרווחת הדיירים, חדר כושר גדול וחדרי ג'ימבורי מאובזרים, לאונג' עסקים מאובזר ברמה גבוהה עם חדר יין וישיבות (במגדלים 1 ו-2), ומתחם גג בקומה העליונה של מגדלים 3 ו-4, הכולל בריכה, בר וחדר כושר.

מחירים שהם השקעה לעתיד - דירה בלב תל אביב, החל מ-3,200,000 ש"ח

מחירי הדירות בגינדי TLV הם אולי ההזדמנות האחרונה להשקעה בעליות העתידיות של נדל"ן למגורים בתל אביב. דירות 3 חדרים בפרויקט משווקות במחיר של החל מ-3,200,000 ₪, דירות 4 חדרים מוצעות במחיר של החל מ-3,500,000 ₪ ודירות 5 חדרים יעלו החל מ-4,700,000 ₪.

פורסם לראשונה: 16:03, 12.11.20