בשנה האחרונה, עובדים רבים נאלצו לעבוד מהבית (כמו גם מערכת החינוך), מה שהגדיל משמעותית את הביקוש למחשבים ניידים המיועדים לשוק העסקי. על פי הסקר הנוכחי של IDC, חברת המחקר החשובה בעולם בענף המחשוב, קטגוריית המחשוב הנייד לעסקים בישראל צמחה בכללותה ב-70% במהלך 2020.
אך על רקע הצמיחה המשמעותית בקטגוריה כולה, יצרנית אחת בולטת מעל כולם, עם צמיחה של 800% בשנה החולפת – dynabook. ההחברה שרכשה וממשיכה את פעילותה של 'טושיבה' בעולם המחשבים הניידים, היתה המותג הצומח ביותר בשוק המחשבים הניידים בישראל, הגיעה לנתח שוק של 19% מהשוק במחצית השניה של 2020 ו'התברגה' בשלישיה המובילה של עולם המחשבים הניידים לעסקים, יחד עם HP ולנובו.
מה גרם למגזר העסקי לאמץ את dynabook ולהפוך אותו למותג לצומח ביותר בישראל בתחום?

ממשיכים את המסורת המפוארת של טושיבה

dynabook היא ממשיכת דרכם של מחשבי טושיבה, הידועים בעמידות, בעיצוב ובפונקציונליות שלהם וכוללים הנדסה יפנית מתקדמת לצד בקרת איכות גבוהה. חטיבת המיחשוב של טושיבה, החברה שפיתחה את המחשב הנייד הראשון בעולם, נמכרה לאחרונה לתאגיד Sharp והחלה לשתף פעולה עם יצרנית הרכיבים האלקטרוניים והמחשבים הגדולה Foxconn, מה שפתח עבורה שלב חדש בהיסטוריה המפוארת שלה, המאפשר יותר גמישות בעמידה בדרישות השוק המשתנות ומחיר תחרותי יותר.
המותג dynaook, הושק בישראל תוך שמירה על ה-DNA החלוצי של טושיבה הכולל חדשנות ויצירתיות מחד ומחיר תחרותי מאידך. לדוגמא, dynabook משווקת כיום את המחשב הנייד ("13.3) הקל בעולם – שביצועיו ואיכותו ברמה הגבוהה ביותר. למעשה, אין מדובר בחברה חדשה, המותג עצמו – dynabook - אינו חדש. זהו השם תחתיו נמכרים מחשבי טושיבה כבר שנים רבות ביפן, ושם – בארץ השמש העולה (והדרישות הגבוהות במיוחד) - השם מהווה סטנדרט של איכות.
1 צפייה בגלריה
(צילום: Dynabook)

יבוא, שיווק, אחריות ושירות של 'מפעיל'

כמעט ואין עסק בישראל שלא מכיר את 'מפעיל', מחלוצות המחשוב והמיכון העסקי, המייצגת כיום מגוון גדול של מותגי-על איכותיים באמצעותם היא מציעה פתרונות עסקיים חכמים, תומכת ומעניקה שירות ואחריות ברמה הגבוהה ביותר.
'מפעיל' היא הנציגה הבלעדית של dynabook בישראל, זאת לאחר עשרות שנים בהן שיווקה וסיפקה שירות למחשבי טושיבה וכעת אך טבעי שהיא ממשיכה בייצוג המותג העולה. אחד היתרונות הגדולים ביותר של dynabook בישראל הוא ניהול מלא של המותג על ידי חברת מפעיל. שלא כמו היצרנים הגדולים האחרים – 'מפעיל' עצמה היא היבואנית, המשווקת – ונותנת השרות בפועל למוצרים אותם היא מספקת (בניגוד למודלים של יצרנים גדולים אחרים בהם ישנו פיצול גדול בין היבואן, המשווק ונותן השרות – שהוא קבלן חיצוני). לקוח עסקי הרוכש מחשבים ניידים של dynabook, יהנה משירות איכותי של מפעיל שלא דומה לאף שרות אחר. מנגנון זה מבטיח ללקוח שקט נפשי. הידיעה שיש גוף אחד ויחיד המטפל במחשבי dynabook, מאפשר למנהלי העסק להיות פנויים יותר לקידום ליבת העסקים שלהם, במקום להתנהל מול ספקים, משווקים ומעבדות שונות.

"פתרון מותאם עסקית"

'מפעיל' משווקת ומעניקה שירות איכותי לעסקים בישראל כבר עשרות שנים. לכן, היא מודעת לצרכים המיוחדים של כל עסק, הן בצרכי החומרה, הן בתמיכה כוללת ובעיקר בשרות מהיר, נוח ואיכותי באתר הלקוח, קווי תמיכה ייעודיים לסקטורים ספציפיים, אפשרות להשתלטות מרחוק על ידי נציגי תמיכה טכנית, קו VIP לתחום החינוך ועוד, כל אלה מותאמים לכל עסק על פי צרכיו.
המומחים של 'מפעיל' יודעים להתאים את הפתרונות הטכנולוגיים הספציפיים ואת 'הפרטים הקטנים' על פי הצרכים המיוחדים ביותר כך שאין צורך להתרוצץ בין ספקים שונים. חברות ראיית חשבון, למשל, זקוקות למקלדות מלאות לחישובים פיננסיים. במכוני מחקר ומדע כמו מכון ויצמן, למשל, דרושים מחשבים חזקים לעיבודים סטטיסטיים מורכבים. בעלי מקצוע המשתמשים בתוכנות גרפיות כבדות זקוקים לשילוב בין עוצמה לכרטיסים גרפיים משודרגים ועובדי חוץ זקוקים למחשבים עמידים בפני פגעי חוץ. ל-dynabook יש את מגוון הפתרונות - ול'מפעיל' יש את הניסיון בתפירת ה'חליפה' האישית לכל עסק.

גם המגזר הציבורי בחר dynabook

dynabook מהווה פתרון מעולה עבור עסקים ובעלי מקצוע, בעקבות העמידות המעולה ופתרונות אבטחת המידע המובילים בשוק, המבטיחים אמינות ועמידות מקסימלית, עם מינימום תקלות והשבתות. אולם לא רק שם...
בשנים האחרונות זכתה 'מפעיל' במכרזים הנחשבים והנחשקים ביותר במשק הישראלי, אשר התבססו על שילוב בין איכות, שירות ומחיר. בין היתר, מדינת ישראל בחרה ב-dynabook כמותג שילווה את המגזר הציבורי בתחום המחשבים הניידים, זאת לאחר בדיקה יסודית בשטח וקבלת ציוני איכות על ידי חטיבת ה-IT של מנהל הרכש. במקביל זכתה מפעיל עם dynabook במכרז 'הכיתה הדיגיטלית' של משרד החינוך, והיא בין החברות המספקת מחשבים ניידים לתלמידים בכל הארץ ובכל המגזרים. בחירת dynabook במכרזים הללו מעניקה לחברה עוד 'חותמת איכות'.

אנחנו העתיד: חדשנות פורצת דרך מבית dynabook

dynabook ממשיכה כל העת להתחדש ולהרחיב את מגוון המחשבים והפתרונות מתוצרתה.
כל דגמי המחשבים העסקיים של המותג עומדים בתקני עמידות מהמחמירים בעולם: תקן Military Standard G810 של הצבא האמריקאי ותקן H.A.LT הגרמני, הכוללים בין היתר בדיקת עמידות בחום וקור קיצוניים, זעזועים ונפילות, תפקוד בגבהים שונים ובאחוזי לחות גבוהים.
dynabook היא גם היצרנית היחידה המציעה מחשבים המיוצרים מחומרים אנטי בקטריאליים, המבטיחים כי 99.9% מהחיידקים אינם נדבקים למחשב על פי תקן יפני מיוחד. בתקופה הנוכחית, בה היגיינה ושמירה מפני חיידקים היא מרכיב חיוני בשמירה על בריאות הציבור, מדובר ביתרון חשוב מאוד.
dynabook מתגאה גם במחשב הקל בעולם בגודל 13.3 ומסך מגע מלא, השוקל 870 גרם בלבד, מבלי לוותר על אף מאפיין ביצועי ואיכותי הנדרש על ידי לקוחות עסקיים, כגון מעבד מהדור החדש ביותר של אינטל, כרטיס מסך משודרג, מסך מגע, חיבורים וסוללה המאפשרת עבודה למשך 14 שעות ללא טעינה ועוד. המחשב זכה בפרסי עיצוב וחדשנות בתערוכת הטכנולוגיה ECS הנערכת בלאס וגאס בכל שנה ובתערוכות שונות מסביב לעולם.
החברה, המחויבת לחדשנות ומובילות טכנולוגית יזמה את פרויקט dynaEdge - יוזמה לפיתוח מחשבים לבישים בשילוב Augmented Reality. מחשבים אלו, המשולבים במסגרת משקפיים 'רגילה' מיועדים בעיקר לעובדים וליישומים בהם המשתמש זקוק לידיים חופשיות, כמו טכנאים ומכונאי מטוסים המקבלים עזרה מרחוק, מחסנאים במרכזים לוגיסטיים, ועד רופאים המאפשרים לסטודנטים לצפות בניתוח מנקודת המבט של המנתח.
בינינו, עבור כל עסק העומד בפני החלפה, שדרוג או רכישת מחשבים ניידים שיעניקו לו מקסימום תמורה ויעילות עסקית, הניידים של dynabook מספקים מגוון עצום של פתרונות ללא תחרות באיכות, במחיר, ובשרות 'מפעיל'. שילוב כזה לא נמצא אצל אף יצרן אחר.