מאת: ענתי גלעד
חברת הבנייה המשפחתית הוותיקה בריגה (BRIGA) חוגגת 42 שנה לפעילותה. בשנת 1979 ייסד ציון בריגה ז"ל את החברה, העוסקת בתחומי הבנייה למגורים, מלונאות ונדל"ן מניב (מרכזי מסחר). החברה מזוהה כיום עם בנייה עילית למגורים ולמלונאות, ומשמרת את דרכו של האב ואת דרכה של רעייתו שרה, שתיבדל לחיים ארוכים, וזאת בחריצות ובשאיפה למצוינות ובעיקר באהבת אדם.
בריגה מתמחה בכל שלבי התכנון, הייזום, הביצוע והשיווק ופועלת לאורם של שלושה עקרונות מנחים: אחריות בלעדית על הפרויקט משלביו הראשונים ועד לסיום הבנייה ולמסירה ללקוח; מפרט יוקרתי ועשיר באפשרויות; וביסוס מערכת יחסים אמינה, אותנטית ומסבירת פנים עם הלקוח.
2 צפייה בגלריה
Briga Towers
Briga Towers
Briga Towers
(צילום: יח"צ)
בין מגוון הפרויקטים של החברה, למשל המרכז המסחרי מתחם פיאנו בעיר ימים נתניה, שהגדיר מחדש את סטנדרט הבנייה למסחר בארץ. מפרויקט לפרויקט דואגים בבריגה לחדש ולשכלל את איכויות הבנייה והתכנון בד בבד עם אימוץ חידושים וטכנולוגיות מתקדמות.

וילה בראש המגדל

"אני נרגש מאוד על כך שאנחנו מועמדים זו הפעם השלישית לפרס המצוינות", אומר יקי בריגה, מנכ"ל החברה. "זכינו בפרס זה בשנת 2018 על פרויקט YAM בנתניה וגם קיבלנו ציון לשבח בשנת 2014 עם פרויקט מגדל B-TOWER בקטגוריית מבנה מגורים מעל 8 קומות".
המועמדות שעליה מדבר בריגה היא גם פרויקט דגל של החברה בשכונת עיר ימים בנתניה - Briga Towers - 2 מגדלי יוקרה בני 34 קומות כל אחד, שנבנו על רצועת החוף וכוללים יחד 208 דירות יוקרה. המתחם המושקע מספק לדייריו מגוון רחב שירותים מפנקים, כשבכל מגדל ישנם עמדת קבלה מפוארת ופינות ישיבה מעוצבות, טרקלין, חדר משחקים לילדים, בית כנסת, אזור ספרייה ואומנות ומתחם כושר וספא.
2 צפייה בגלריה
Briga Towers
Briga Towers
Briga Towers
(צילום: יח"צ)
שטחי הפנאי של כל מגדל משתרעים על פני 7,000 מ"ר וכוללים גינון, פיתוח סביבתי עשיר ומגוון, מתקנים ומתחמים, כגון בריכת שחייה אולימפית באורך 50 מטר ובה אזור מים רדודים עם מיטות שיזוף צפות, בר משקאות שיקי, מתחם משחקים לילדים, מגרש טניס, רצועת חול פרטית הצופה אל הים, כדורעף חופים ועוד. בין שני המגדלים מפרידה טיילת, שמתחילה במרכז עיר ימים ומגיעה עד לחוף הים, וכוללת מזרקות ובריכות, מתקני משחקים, ספסלי ישיבה, צמחייה, מסלול אופניים ועוד.
החברה סיימה לשווק את דירות הפרויקט, ומציעה כעת למכירה תמורת 50 מיליון שקל את ה־Top פנטהאוז בקומה 33-34, בשטח של 700 מ"ר, ו"ברמת גימור היחידה בארץ", אומר בריגה ומוסיף כי, "הפנטהאוז משקף את יכולתה המופלאה של החברה בתכנון ובביצוע, כשבדרך מאוד ייחודית הצלחנו להעלות את הווילה האולטימטיבית לקומה 33. אנחנו קוראים לה 'וילה באוויר' בזכות כך שהיא כוללת שטח אדמה, המאפשר גן טרופי, עצים בוגרים ובריכה שעולה ויורדת, ובכך הופכת לחלק אינטגרלי מהחלל".
ומה הלאה? החזון שמציגים אנשי החברה מבטא בראש ובראשונה את שימור הערכים שעל בסיסם היא פועלת, או כמו שמגדירים זאת אנשיה "לצמוח בלי לאבד את הדרך". לצד זאת מתכננים בבריגה להמשיך ולבנות באזור השרון ומרכז הארץ, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכויות הבנייה ושאיפה למצוינות, חדשנות ויצירתיות.