באתר המרחצאות חמת גדר נערכים בימים אלה לפתיחת המחודשת של מתחמי הלינה והקמפינג באוהלים, לאחר שנה ארוכה בה האתר היה סגור. כל משפחה ישראלית תוכל למצוא בחמת גדר את הפתרון האידיאלי עבורה לחופשה כוללת במחיר מצוין ובתנאים הכי בטוחים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: : אורי אקרמן)
למפונקים מבין אוהבי הקמפינג נבנה בימים אלה מתחם משודרג הכולל 53 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג נוחה. האוהלים מאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות. המתחם השני, הוא מתחם אוהלי ה"קולמן" הכולל 30 אוהלים מאובזרים במזרונים, כריות וציפיות למזרונים ולכריות (ללא מיזוג) ומתאים ל-4 נפשות. אפשרות נוספת קיימת לאוהבי הקמפינג המסורתי אשר יוכלו לבנות בשטח הלינה אוהל פרטי עם כל ציודם האישי.
4 צפייה בגלריה
(צילום: : אורי אקרמן)
גולת הכותרת בחמת גדר היא כמובן מרחצאות המים החמים בטמפ' של 39 מעלות צלזיוס, הנובעים מארבעה מעיינות חמים עשירים במינרלים, מלב האדמה מעומק משוער של כ-2 קילומטר. המרחצאות מספקים חוויה מופלאה תחת כיפת השמיים עם רחצה בבריכות רחבות ידיים, מנוחה בכיסאות נוח סביב הבריכה ומרגוע לגוף ולנפש. לצד הבריכות ממוקם הספא שכולל חדרי טיפולים מפנקים וצוות מיומן של מטפלים מוסמכים מהשורה הראשונה שמעניק מגוון טיפולי גוף.
לרווחת הלנים במקום הוצבו מקררים מרכזיים לאחסון המזון, שולחנות וכסאות קמפינג וכמו כן קיימים במתחם אזור מנגלים, חנות נוחות ומרכז לטיפולי ספא. יש אפשרות לרכישה מראש גם לאוהלים וגם לכניסה לחמת גדר דרך אתר האינטרנט.
4 צפייה בגלריה
(צילום: : אורי אקרמן)

4 צפייה בגלריה
(צילום: : אורי אקרמן)


חמת גדר ממוקמת סמוך לאתרי טיולים וטבע רבים, חופי הכנרת ומתחמי בילוי קניות ומסעדות. מומלץ לשלב את הלינה בה עם טיולי כוכב וליהנות מהטבע המרהיב של עמק הירדן, הגולן והגליל. "לינה באוהלים הפכה לטרנד רטרו שתפס בשנים האחרונות תאוצה. אני בטוח שכעת עם הסרת הגבלות הקורונה, נופשים רבים יעדיפו ללון אצלנו, באוהל משפחתי באוויר הפתוח, באופן הבטוח ביותר והכי מהנה שיש", ציין שרון ניניו מנכ"ל חמת גדר.