שוב מתלבטים בין סלט, כריך ומרק? מעכשיו אתם חייבים להכיר את האופציה המיוחדת והמרעננת בתפריט ארוחות הצהריים של ארומה: ארומה Bowls - ארוחה שלמה, מזינה ומשביעה בקערה.
הקונספט שהופך אותו למנה שהיא הרבה מעבר לסלט נמצא באופן בניית המנה - שכבות על גבי שכבות של מרכיבים מזינים ומשביעים: מצע חמים של קינואה אדומה ולבנה או בורגול+חיטה ישירות ממפעל חומרי הגלם של ארומה, תוספות מגוונות במיוחד של ירקות, מנת חלבון עשירה, שמנים איכותיים וקראנצ'יות ממכרת, ומעל להכל - ארומה שדרגה עבור המנות החדשות את הרטבים שהיא מייצרת.
קערות ה-Take Away של ארומה Bowls עשויות קנה סוכר וניתנות לשימוש בקומפוסטר.

הטרנד הבריא שהגיע מחו"ל וצפוי לכבוש את ישראל

טרנד 'מנה בקערה' אמנם החל בחו"ל בבתי הקפה המציעים מנות בריאות, אבל בשנים האחרונות הוא כבש בסערה את תפריט הצהריים של הקהל הרחב, עם חידוש מרענן, טרי ובריא.
בסקר של איגוד המסעדות האמריקאי, הכולל יותר מ-600 שפים מובילים, קערות הבריאות עמדו במקום ה-4 והמכובד ברשימת "הטרנדים הלוהטים בתחום המסעדות ל-2020", אחרי אריזות מתכלות וחלבונים מהצומח.
בהתאם, ה-Bowls מגיעים לרשתות הגדולות בעולם - רשת האוכל והקפה Panera, הכוללת יותר מ-2,000 סניפים בארה"ב וקנדה, הכניסה בשנה שעברה לתפריט קערות חמימות המורכבות מדגנים, ירקות ומנות חלבון - במה שסימן את הכניסה המוחלטת של הקערות למיינסטרים של האמריקאים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עדי סער)

מה בתפריט?

המנות המיוחדות של ארומה Bowls מוגשות בצורה מעוררת תאבון במיוחד, שילוב של חומרי גלם משובחים בשכבות צבעוניות, ומעליהן רטבים חדשים המיוצרים באופן בלעדי במפעל חומרי הגלם של הרשת. אז באיזה Bowl תבחרו?
Bowl טוניסאי
מצע חמים של בורגול וחיטה עם תוספת תפוחי אדמה, בטטה, טונה, חציל קלוי, ביצה קשה, מלפפון חמוץ, מלפפון, עגבניה, בצל ירוק, פטרוזיליה ולימון כבוש.
לתיבול ושדרוג הטעם: פלח לימון ורוטב טחינה-לימון.

3 צפייה בגלריה
(צילום: דודי מוסקוביץ')
Bowl שוק (טבעוני)
מצע חמים של בורגול וחיטה עם תוספת גרגירי חומוס מתובלים, מלפפון, עגבניה, בצל סגול, תפוחי אדמה, מלפפון חמוץ ופטרוזיליה.
לתיבול ושדרוג הטעם: פלח לימון ורוטב טחינה-לימון.
Bowl בלקני
מצע חמים של קינואה אדומה ולבנה עם תוספת חציל קלוי, מלפפון, עגבניה, בצל סגול, פלפל קלוי, ביצה קשה, טפנד זיתים, גבינה בולגרית 5%, פטרוזיליה ונענע.
לתיבול ושדרוג הטעם: רוטב שמן זית ולימון.
Bowl קינואה ועדשים (טבעוני)
מצע חמים של קינואה אדומה ולבנה עם תוספת עדשים שחורות, בטטה, מלפפון, עגבניה, בצל סגול, חסה ורוקט, פטרוזיליה, כוסברה ונענע.
לתיבול ושדרוג הטעם: רוטב שמן זית ולימון.
3 צפייה בגלריה
(צילום: דודי מוסקוביץ')
יש למה לחכות... ה-Bowl המקסיקני מגיע בקרוב!
לקראת החורף הקרוב - ארוחת צהריים מזינה בקערה, עם מצע חמים ומפנק
החורף מעבר לפינה והימים הקרים יתאימו בול ל-Bowl, מנה עם מצע חמים, משביעה ומזינה, בקערה נוחה לאכילה.
הרטבים החדשים שמוסיפים תיבול מעניין, השכבות המגוונות, החמימות המנחמת, הרכיבים התזונתיים הכוללים חלבונים, פחמימות מלאות וסיבים תזונתיים, כולם הופכים את ארומה Bowls לארוחת הצהריים הבאה שלכם.