בת 28 מרמלה בהיריון מתקדם הובאה לבית החולים ללא רוח חיים, העובר לא שרד.
שרת הקליטה פנינה תמנו שטה על סערת "צביעות האדם הלבן": "אמרתי את האמת".
בימים הקרובים ייחתם הסכם עם רפאל לרכישת והשלמת הפיתוח של "מגן אור": אלומות לייזר להפלת רקטות ומל"ט.
תקרית ליד נתב"ג: טייס ישראייר חרג מהגובה והתקרב למטוסי F-15 של חיל האוויר.

21 הרוגים בהפגזה ליד חרקוב. במקביל נמשכים מאמצי התיווך

באוקראינה דיווחו אחר הצהריים כי לפחות 21 בני אדם נהרגו ועוד 25 נפצעו, בהם 10 באורח קשה, בהפגזה רוסית הבוקר בעיירה מרפה ליד חרקוב, במזרח המדינה. הרוסים פתחו באש על העיירה בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר, ומהירי נהרסו בית ספר ומרכז תרבות. זמן קצר אחרי הדיווח על האסון במרפה נמסר כי בעיר צ'רנייב, צפונית-מזרחית לקייב, נהרגו אב, אם ושלושה מילדיהם, בהם תאומים בני שלוש, בהפגזת אכסנייה.
ובמקביל, הטורקים מנסים לתווך בין רוסיה לאוקראינה. אחר הצהריים שוחח נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, והציע לו לארח באנקרה ועידת פסגה בינו לבין נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. זמן קצר לפני כן, בתום פגישה עם עמיתו האוקראיני בלבוב, אמר גם שר החוץ הטורקי מלבוט צ'בושולו כי פוטין וזלנסקי צריכים להיפגש. השר האוקראיני דמיטרו קולבה אישר מצדו כי אוקראינה וטורקיה מתמקדות בארגון פגישה שכזו.


פאנל המומחים באולפן
(צילום: משי בן עמי)


לקריאה נוספת
בסוף השבוע לא תורגש התחממות של ממש. בתחילת השבוע לא צפוי שינוי, אך ייתכן גשם מקומי. לצד זאת, תיתכן גם מערכת חורפית בהמשך השבוע.
12.5% מהמאומתים לקורונה ב-30 הימים האחרונים – כלומר אחד מכל שמונה – הוא בן 60 ומעלה, הנמצא בקבוצת הסיכון. מדובר בנתון גבוה יותר אם מחשבים את סך כל המאומתים מאז הגיע החולה הראשונה לישראל לפני יותר משנתיים. מנתוני משרד הבריאות עולה כי 9.7% מהמאומתים מאז פברואר 2020 היו בני 60 ומעלה.
מבחינת חולים במצב קשה – 84.6% מהחולים הקשים ב-30 הימים האחרונים הם בני 60 ומעלה, לעומת 72.3% מהחולים הקשים מאז פרוץ המגפה.
שארם א-שייח. ישראל ומצרים סיכמו אתמול על קו טיסות חדש מנתב"ג לשארם א-שייח כבר בחול המועד פסח - ועם טיסה קצרה של כשעה וחצי, וחבילות נופש מפנקות בפחות מ-1,000 שקל לאדם, הישראלים הרוויחו ברגע אחד יעד איכותי וזול, שיחד עם טורקיה מצפון, ייאלץ את המלונות באילת לחשב מסלול מחדש.
דרמה החוללה הבוקר בכדורגל הישראלי. מרקו בלבול המאמן הודיע כי הוא עוזב את נבחרת ישראל באופן מיידי. המנהל המקצועי שמונה רק אמש, יוסי בניון, טען מנגד: "החלטתי להיפרד ממנו".
מסע"ת של בניון
(מסע"ת ראשון של בניון בתור המנהל המקצועי)
עורכת ערוץ האוכל, תיקי גולן, בדקה: לאן נעלמו כל המלצרים?
פייסבוק, יוטיוב וטוויטר מסירות סרטון מזויף של זלנסקי מהרשת.
7 מטר אורך וקרניים ארוכות: שוחזר טריצרטופס שחי לפני 67 מיליון שנה.
ונטפליקס מבטלת את האפשרות לשתף סיסמא עם חברים: בינתיים - לא בישראל.