העליון בקפריסין קבע: הצעירה הבריטית מפרשת האונס הקבוצתי לא שיקרה. האם התיק ייפתח?
ההדחה המפתיעה ברגע האחרון, והבחירה במועמדת אאוטסיידרית: מאחורי הקלעים של בחירת המועמדים ליועמ"ש. נזרי אאוט, בהרב-מיארה אין.
פורסם דו"ח המסיבות של ג'ונסון: "כישלון מנהיגותי חמור".
ניצב ג'מאל חכרוש הודיע למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי על החלטתו לפרוש מהמשטרה, בעקבות הסערה שפרצה לאחר שנחשף תיעוד שלו מדלג בשנת 2020 מעל גופתו של גבר שנפצע קשה מאוד בקטטה, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.
וממונה הקורונה מסביר כי: "גל התחלואה טרם הסתיים, אנחנו בתקופה לא יציבה".

החשמל והדלק מתייקרים הלך מחצות

הכל הולך ונעשה יקר יותר. חשבון החשמל יתייקר החל ממחר ב-5.7%. זאת התייקרות גבוהה מהצפוי, בעקבות התייקרות הפחם בינואר. עוד יתייקר מחיר הדלק ב-34 אגורות לליטר, זאת אחרי שבדצמבר הוזל הדלק ב-24 אגורות, ובינואר בעוד אגורה. בחצות יעמוד מחירו על 6.71 שקל לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי, עלייה של 34 אגורות ביחס לחודש הקודם. מדובר במחיר הדלק הגבוה ביותר שנרשם מזה שבע שנים, מאז דצמבר 2014. מהן הסיבות להתייקרות ואיך ניתן לעצור אותן?
שר האוצר יברמן התייחס לעליות המחירים: "עליית המחירים במדינת ישראל, למשל בחשמל, היא הכי מתונה בעולם. אי אפשר להתעלם גם מעליית המחירים גם על חבית הנפט שזה סביב 87-88 דולר לחבית - לדעתי שיא של עשרות שנים"ץ
ברקע המכתב שיצא אתמול מטעמו של שר האוצר ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, ש"איימו" על היבואני והיצרנים שלא יעלו מחירים, הוסיף ליברמן כי "עם זאת בכל נושא ההתייקרויות לא ניתן לנצל את המצב באופן ציני, אנחנו מסתכלים על מאזני החברות, על הרווחיות, ועל הדיבידנדים. כשאני מסתכלים על היבואנים והיצרנים יש כאן ניצול ציני".
1 צפייה בגלריה
(צילום: זהר שחר)

הדלק שוב מתייקר - למה? ריאיון עם הכלכלן מיכאל שראל
(צילום: שמוליק דודפור)

לקריאה נוספת



בשעות הצהריים יתכנס קבינט הקורונה.
מחר יועלו דמי הקיום של כל הלוחמים ל-2,463 שקל. דמי הקיום של לוחמי החוד יועלו בשנה השלישית ל-3,048, דמי הקיום של תומכי הלחימה יועלו ל-1,793 שקל ודמי הקיום של החיילים העורפיים יועלו ל-1,235 שקלץ
מחר ייתכן גשם מקומי, בעיקר בצפון ובחוף. ביום רביעי לא צפוי גשם ובחמישי לאורך שעות היום, עד הערב, גם כן לא יירד גשם. בשעות הערב או הלילה יתחיל להיות סוער עם רוחות, גשם ושלג בחרמון.
113 נפטרים בחודש האחרון מסיבוכי נגיף הקורונה הם בני 90 ומעלה. כך עולה מנתונים של משרד הבריאות. עוד עולה מהנתונים כי 170 מהנפטרים הם בני 80 עד 89, 97 בני אדם 70 עד 79, 50 בני 60 עד 69, ו-21 היו בשנות ה-50 לחייהם.
עוד עולה מהנתונים של משרד הבריאות כי בחודש האחרון מתו שבעה בני 40 עד 49 מקורונה, שלושה בני 30 עד 39 וארבעה נערים וילדים בני פחות מ-19. לגבי יתר הנפטרים בחודש האחרון לא נמסרו נתונים.
אסתר פולארד. רעייתו של ג'ונתן פולארד הלכה הבוקר לעולמה בגיל 68 אחרי שנדבקה בקורונה. שלשום אושפזה פולארד, שהייתה חולת סרטן, בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה לאחר שנדבקה בנגיף. פולארד נעצר בארה"ב ב-1985, הואשם בריגול ונידון למאסר עולם. הוא שוחרר מהכלא בשנת 2015 אחרי 30 שנות מאסר, ובדצמבר 2020 עלה לישראל יחד עם רעייתו אסתר.
פולארד ספד לרעייתו אסתר: "אהבת את הארץ הזו, ועכשיו הארץ תאהב אותך".
(צילום: שמוליק דודפור)

סערת אפליקציית ספוטיפיי, מתנגדי החיסונים והמחאה יוצאת הדופן של ניל יאנג. הזמר האייקוני יצא למאבק בענקית האודיו-סטרימינג השבדית, אחרי שבפודקאסט בהפקתה נשמעו אמירות לא מבוססות נגד חיסון לקורונה. הכותרת, הפודקאסט היומי.
מוניקה סקס: "אם לא היו ויכוחים - לא הייתה להקה". ריאיון עם הרביעייה שחוגגת 30 שנה.
מהו סיפור הזיהום הגדול של כדורי הפלסטיק הקטנים.
75 שנים וכמעט 4,000 שערים ב"מוזיאון המקוון" החדש של "לאשה".