סערת המתקפה של ח"כ אמסלם מהליכוד על נשיאת העליון חיות - ומכתב התגובה של נשיאת העליון לא שככה. שר המשפטים סער תקף את רה"מ לשעבר נתניהו, שהגיב: "דברי אמסלם אינם מקובלים עליי".
המספרים מאחורי "הגל נשבר": לראשונה זה 3 שבועות - פחות מ-900 חולים קשה. קרב צרחות התקיים בדיון הקורונה. בנט: "הגל נשבר, זה הזמן לשחרר".
"מסירים מוקשים", מול איראן: ישראל לקחה חלק בתרגיל הימי הגדול בעולם.
בבית העלמין העירוני החדש בהרצליה הובא היום למנוחות העיתונאי אמיר אלון, לשעבר כתב הרווחה של ynet ו"ידיעות אחרונות" ועורך בדסק החדשות, שהלך אתמול לעולמו בגיל 39.
2 צפייה בגלריה
אמיר אלון
אמיר אלון
אמיר אלון
(צילום: יאיר שגיא)

סכנת הפלישה הרוסית לאוקראינה "גדולה מאוד"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר אחר הצהריים שסכנת הפלישה הרוסית לאוקראינה "גדולה מאוד", והעריך שהפלישה תהיה בימים הקרובים. "כל הסימנים שיש לנו מראים שהם נערכים להיכנס לאוקראינה, לתקוף את אוקראינה. לתחושתי זה יקרה במהלך הימים הבאים", אמר הנשיא לכתבים בבית הלבן.
ביידן, ששוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוף השבוע בניסיון להביא לרגיעה במזרח אירופה ולמנוע מלחמה, אמר היום שהוא לא מתכנן לערוך שיחה נוספת עם הנשיא הרוסי. ביידן אמר אחר הצהריים לכתבים בבית הלבן שלארה"ב יש "סיבה להאמין" שרוסיה "מעורבת במבצע 'דגל כוזב' – כדי שיהיה לה תירוץ להיכנס (לאוקראינה)". גורמים מערביים מזהירים בימים האחרונים מפעולת "דגל כוזב" בשטחה של אוקראינה – כלומר מתקפה מבוימת נגד הכוחות הבדלנים הפרו-רוסיים במזרח המדינה, כדי שמוסקבה תוכל להצדיק את הפלישה לאוקראינה.
הבוקר היו חילופי אש בין המורדים הפרו-רוסים בחבל דונבאס שבמזרח אוקראינה לבין הצבא האוקראיני. כל אחד מהצדדים טוען שהצד השני הוא זה שיזם את הירי. הצבא האוקראיני טען שבמהלך חילופי האש המורדים ירו פגזים לעבר גן ילדים בדונבאס, אולם איש לא נפגע. בצל המתיחות הודיעה אחר הצהריים שגרירות ארה"ב במוסקבה כי רוסיה גירשה את סגן השגריר האמריקני, ברטל גורמן. וושינגטון מסרה כי לא ניתנה הצדקה לגירוש של גורמן, וכי בכוונתה להגיב על הצעד. מחלקת המדינה אמרה שמדובר בפעולת הסלמה וכי ארה"ב שוקלת את תגובתה.
פוטין משאיר את העולם במתח: רון בן ישי בדיווח
(צילום: נדב אבס, נויל האריס)


2 צפייה בגלריה
גן ילדים אוקראינה מחוז לוהנסק הופצץ על ידי הבדלנים פרו רוסים רוסיה
גן ילדים אוקראינה מחוז לוהנסק הופצץ על ידי הבדלנים פרו רוסים רוסיה
(צילום: רויטרס )
לקריאה נוספת


מחר יהיה מעונן חלקית ומזג אוויר נוח. הטמפרטורות יעלו ותורגש התחממות, אך בשעות הצהריים תנשב רוח צפונית חזקה בעיקר באזור החוף. בשבת בבוקר הגשם יחזור, ותחילה יירד גשם מקומי בדרום. בשעות הבוקר המאוחרות הגשם יתפשט לאזורי המרכז והצפון ויתחזק גם בדרום. הגשם צפוי להיות מלווה בברקים ורעמים. קיימת סכנת שיטפונות ובייחוד סכנה חמורה משיטפונות בנחלים בדרום ובמזרח.
ביום שישי לפני שבועיים נפתחה בבייג'ינג אולימפיאדת החורף ואל העיר, שהשמיים בה הפכו פתאום לכחולים בשל הפחתה יזומה שלזיהום האוויר, הגיעו אלפי ספורטאים ועסקנים מרחבי העולם.
מי שחשב שאותם ספורטאים, שחלקם אובחן כחיוביים לקורונה, יגרמו להתפשטות נרחבת של המגפה בסין, כמו שאירע ביפן באולימפיאדת טוקיו , טעה – לפחות בינתיים. מאז פתיחת המשחקים ב-4 בפברואר אובחנו במדינה המאוכלסת בעולם 1,108 חיוביים לקורונה – כלומר ממוצע של 79 ביום. זאת, לעומת כ-2,500 מאומתים ב-14 הימים הראשונים של השנה.
אגב, מקרי תמותה מקורונה לא נרשמו בסין מאז סוף ינואר אשתקד.
לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. האלופים האולימפיים מועמדים לפרס מתעמלי השנה של איגוד ההתעמלות האירופי. כזכור, דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר תרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים במשחקים האולימפיים. גם לינוי אשרם זכתה במדליית הזהב האולימפית בקרב רב בהתעמלות מכשירים.
בצל עליית המחירים: האם אפשר להרוויח כשמוכרים מנת פלאפל ב-20 שקל?
לא העלה מחירים: פלאפל גבאי באולפן
(צילום: נויל האריס)
13 סרטים מישראל ומהעולם יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ב-24 בפברואר בעשרה שקלים לכרטיס.
תועדו שרידי כוכב שפיצוצו נצפה מכדור הארץ.
ושלום אסייג עסוק מתמיד - בין צילומי סדרה אחת לאחרת והופעות על הבמות, הוא חושף את החלום שלו: "רוצה לעשות סדרה לנטפליקס".