הוארך בארבעה ימים מעצר התלמיד החשוד באונס נערות ובמעשים מגונים
בארה"ב ממשיכים לחפש ניצולים בהריסות אחרי גל של 30 סופות טורנדו. החשש הוא שיותר מ-100 איש נהרגו.
ועדת השרים לענייני שב"כ דחתה את בקשת בנימין נתניהו להאריך את אבטחת רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר. "אם בנו של נתניהו מאוים, שיתקשר 100 כמו כל אזרח".
השופט במשפט זדורוב על חקירת המשטרה: "זה מחדל אמיתי".
והודעת הממשלה כי בכל יום עשויה רשימת המדינות האדומות להתעדכן גוררת ביקורת חריפה בענף התיירות.

"אי אפשר למנוע כניסת האומיקרון לישראל". עוד מדינות אדומות

אומרים לנו שיש התפשטות של וריאנט האומיקרון בישראל, איש לא אומר כמה הוא מסוכן, צובעים מדינות באדום אבל מספר המתחסנים לא עולה, שלא לדבר על כמות הילדים שממעטים להתחסן. בדומה לתחילת ימי הקורונה, לא ברור באלו ימים אנחנו נמצאים.
שר הבריאות הורוביץ הודיעו כי בריטניה, דנמרק ובלגיה יתווספו לרשימת המדינות האדומות. "יש הבנה שאי אפשר למנוע את התפשטות האומיקרון, אבל כן אפשר לעכב ולקנות זמן יקר לצורך איסוף נתונים ולצורך ההתחסנות", אמר השר. "אני קורא להורים - אל תשאירו את הילדים חשופים לסכנה. חיסוני הילדים אינם דבר ניסיוני". "לילדים מחוסנים תהיה הגנה טובה".
עד עתה אובחנו בישראל 55 נדבקים באומיקרון. בכיר במשרד הבריאות אמר כי חיסון רביעי עשוי להינתן כבר בחודש הבא. "יש לנו נתונים ראשוניים שעדיין לא ברורים לגבי אורך התקופה שבה הבוסטר יעיל, ויש פה את אי הוודאות בקשר לווריאנט החדש".
לגבי מספר המתחסנים. בשבוע שעבר קיבלו 36,321 ישראלים את מנת החיסון הראשון, מדובר בעיקר בילדים בני 5 עד 11. זאת, לעומת 55,802 ישראלים שהתחסנו בשבוע שהתחיל ב-28 בנובמבר. מדובר בירידה חדה של 35% במספר המתחסנים החדשים. בשבוע שעבר קיבלו 23,813 ישראלים את מנת החיסון השלישית, זאת לעומת 25,420 בשבוע שקדם לו. ירידה מתונה של מעט יותר מ-6%.

2 צפייה בגלריה
שרון אלרעי פרייס במסיבת העיתונאים
שרון אלרעי פרייס במסיבת העיתונאים
שרון אלרעי פרייס במסיבת העיתונאים
(צילום: לע"מ)

גל חמישי, ובדרך לחיסון רביעי: ריאיון עם פרופ' דורון גזית
(צילום: שחר גולדשטיין)

לקריאה נוספת

רה"מ בנט ייפגש עם יורש העצר של האמירויות מוחמד בן זאיד. מדובר בביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
היום ומחר מזג האוויר יציב עם רוח מזרחית יבשה ועלייה קלה בטמפרטורות. ביום שלישי תחול ירידה בטמפרטורות, וכבר משעות הבוקר ירד גשם מלווה בברקים וברעמים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בימים רביעי וחמישי ירד גשם לפרקים בצפון - ובשישי יחזור לרדת גם במרכז.
ירדן הפכה בסוף השבוע למדינה ה-41 בעולם, שבה אובחנו יותר ממיליון חיוביים לקורונה מאז פרוץ המגפה. בממלכה שממזרח לנו מתו מאז פרוץ המגפה 11,941 חולי קורונה.
מדובר בגל השלישי הפוקד את הממלכה. שיאו של הגל הראשון היה בנובמבר 2020, לאחר ירידה קלה בתחלואה ירדן התמודדה במרץ 2021 עם גל קשה במיוחד, שבו היו כמה ימים שבהם אובחנו קרוב ל-10,000 מאומתים ביממה. הגל השלישי החל לפני כמה שבועות ושיא המאומתים היומי עמד על כ-6,500.
למעשה, מתחילת החודש אובחנו בירדן 52,193 חיוביים לקורונה, 333 חולים מתו מסיבוכי המחלה, רק במהלך דצמבר.
אסף יסעור. לוחם הטאקוונדו הפראלימפי זכה אתמול באליפות העולם בטורקיה - אחד ההישגים הגדולים בתולדות הענף בארץ.
ריאיון עם אסף יסעור, אלוף העולם בטאקוונדו פראלימפי
(צילום: שחר גולדשטיין)

ברקע הדרמות הגדולות שבהן הכריע היועץ המשפטי לממשלה היו תמיד מאבקי כוחות - ורגע לפני שבוחרים מחליף למנדלבליט, צללנו אליהם. הכותרת, הפודקאסט היומי.
רחפנים יפטרלו ברחבי המחסן של המפעל לייצור במבה בקריית גת.
את הדג השקוף והזוהר שחי במעמקי האוקיינוס אתם מכירים?
מקס ורסטאפן עשה היסטוריה וזכה בפורמולה 1 ראשון בקריירה אחרי דרמת ענק שרואים באמת רק על המסך.
ותאי ונועה הם זוג בחיים - וגם אלופי אירופה בפיתוח גוף.