חמש תלונות עד כה נגד סוכן הדוגמנויות שי אביטל: "נצמד, נגע בכולנו"

שתי נשים נוספות הגיעו היום למשטרה והתלוננו במחוז תל אביב על תקיפה מינית מצד סוכן הדוגמניות שי אביטל. המשטרה כבר פתחה בימים האחרונים בחקירה בעקבות תלונות שהוגשו נגד אביטל בחשד להטרדה ולתקיפה מינית, אחרי שורת עדויות נגדו שהתפרסמו בכלי התקשורת, מספר התלונות נגדו עומד על חמש.
מאז שידור התחקירים בעניינו עזבו אותו דוגמניות מפורסמות רבות שייצג, והוא עצמו עזב את הארץ. עורך דינו של אביטל, ששי גז, מסר השבוע כי "לא בוצעה שום עבירה פלילית ובידי מרשי ראיות למכביר להוכחה שאין אמת בטענות".
אמש עוררה סערה עדותה של כוכבת "האח הגדול" בעבר גל גברעם, בסרטון שפרסמה באינסטגרם טענה בבכי כי גם היא הותקפה על ידי אביטל - ותקפה בחריפות את המשטרה על כך שלדבריה בתחנת המשטרה בתל אביב נאמר לה לגשת להגיש תלונה מקוונת מהבית, והביעו תמיהה על כך שהמתינה שנתיים בהגשת התלונה. במשטרה התנצלו על כך ובתגובה אמרו כי התקלה החמורה תתוחקר.

3 צפייה בגלריה
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
(צילום: באדיבות HOT בידור)


כוכבת ריאלטי בעבר אביטל הטריד אותי גל גברעם רן בוקר
(צילום: משה מזרחי)



לקריאה נוספת

ביקורת לקראת הדיון המכריע על חיסון שלישי: "אין מספיק נתונים כדי להחליט"

הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות יקיים הערב דיון מכריע באשר לשאלת המנה השלישית של החיסון נגד קורונה. במרכז הדיון יעמדו כמה שאלות מרכזיות ובהן הבטיחות של המהלך לצד יעילותו בהורדת שיעורי התחלואה ומספר החולים במצב קשה, וזאת על רקע היעדר נתונים מקיפים ומהימנים באשר ליעילות החיסון השלישי והיעדר אישור רגולטורי מצד רשויות הבריאות בארה"ב ובאירופה.
בנוסף ידונו חברי הצוות - שמורכב מאנשי מקצוע מתחום הרפואה - בקבוצות שתהיינה הראשונות לקבל את החיסון השלישי, אם יאושר, ויתלבטו האם להתחיל במבצע חיסונים לכלל בני ה-60 ומעלה או בקרב קבוצות מוגדרות יותר ובהן דיירי בתי האבות, מדוכאי חיסון או מבוגרים יותר מ-60. במשרד הבריאות לא מתכוונים לעכב את יישום ההמלצות ואם חברי הצוות ימליצו על מתן מנת החיסון השלישית, במשרד הבריאות מתכוונים לאמץ אותה בהקדם ולהורות באופן מיידי לקופות החולים לזמן את המבוטחים לחיסונים כבר בשבוע הבא
לקריאה נוספת

הקרב על מתווה הלימודים הופך למכוער

אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט הצטרף הבוקר לקריאות התמיכה בראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי-פרייס, שתומכת בהגבלות נוקשות יותר, שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון שמתנגדת להגבלות שכאלו ואף דרשה לפטרה לאחרונה, טוענת כי גם היא מושא ל"קמפיין השמצות" – ומכריזה כי תמשיך לפעול להגנה, כפי שהיא רואה זאת, על הילדים בבתי הספר.
"הקמפיין חסר התקדים, התדרוכים וההשמצות שמתנהלים נגדי בימים האחרונים לא ירתיעו אותי", תקפה שרת החינוך.
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר כי הוא "מגנה בתוקף את המתקפות האישיות וחסרות הטעם" נגד אלרעי פרייס. "ד"ר פרייס עושה את עבודתה במסירות, במקצועיות ובענייניות, לאורך חודשים ארוכים, יום יום מסביב לשעון. הניסיון להטיל דופי בפעילותה אינו ראוי ואינו מקובל".
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלכס קולומויסקי, עמית שאבי)

לקריאה נוספת

"מתמקדת בבריאות הנפשית": סימון ביילס ויתרה על גמר הקרב-רב בהתעמלות

הדרמה בטוקיו סביב כוכבת הענק נמשכת: אחרי שפרשה מהגמר הקבוצתי, המתעמלת הודיעה כי לא תשתתף גם באירוע המרכזי של הענף באולימפיאדה. עדיין לא ברור אם תחזור בהמשך לגמרים האישיים על המכשירים הבודדים. איגוד ההתעמלות האמריקאי: "תומכים בהחלטתה ומריעים לה על האומץ".
ביילס קרסה מנטלית ד"ר אוהד נחום פסיכולוג קליני
(צילום: משה מזרחי)
לקריאה נוספת

מחר ייכנס (שוב) לתוקף התו הירוק במתכונתו החדשה.
3 צפייה בגלריה
הנחיות הקורונה החדשות
הנחיות הקורונה החדשות
הנחיות הקורונה החדשות
בשעה 17:00 תתקיים הלווייתו של רוני דניאל בבית העלמין בקריית שאול.
בשעה 18:00 תתקיים הלוויתו של צבי שיסל ז"ל.
מחר יתמודד בטוקיו פיטר פלצ'יק, התקווה הכי גדולה שנותרה למשלחת הג'ודו, עד 100 ק"ג. מחר גם גמר הקרב-רב לנשים, ללא סימון ביילס שפרשה - כך שהכל פתוח.
החל מהיום ועד יום שישי מזג האוויר יהיה חם בגבולות הממוצע יחסית לעונה, ולח בחוף. בהרים הטמפרטורות יגיעו ל-35 מעלות, ובערבה מעל 44 מעלות. בחוף, הטמפרטורות יגיעו ל-31 מעלות, אך יחד עם מינימום 65 אחוז לחות בצהריים - יורגשו 38 מעלות. טמפרטורת המים בים התיכון תעמוד על 30 מעלות. ביום שישי יחל גל חום שיימשך עד לשבוע הבא, ועומס החום יהפוך כבד עד קיצוני.
הונגריה סבלה מגל תחלואה קשה בחודשים מרץ ואפריל. בתוך חודשיים אובחנו כ-350 אלף חיוביים לקורונה וקרוב ל-12,800 חולים מתו.
אבל מאז חלה ירידה חדה מאוד במספר המאובחנים וגם במספר המתים. מתחילת חודש מאי ועד היום אובחנו כ-28 אלף חיוביים לנגיף, כ-1,200 מהם מתחילת החודש. מאז תחילת מאי מתו בהונגריה כ-2,300 חולי קורונה, 29 מהם מתחילת החודש.
צבי שיסל, היוצר והשחקן שהלך לעולמו היום לאחר קריסת מערכות, כפי שנמסר מבית החולים איכילוב. שיסל היה בן 75 במותו והיה שחקן, מפיק קולנוע וטלוויזיה, תסריטאי, מפיק מוזיקלי ובמאי קולנוע. הוא היה חלק מחבורת "לול" עם אריק אינשטיין ואורי זוהר בשנות ה-70, ושיחק בכמה מסרטי הקאלט הישראליים בהם "שבלול" ו"מציצים". כמו כן הוא הפיק כמה מאלבומיו של אינשטיין.
זהב מתחת למים: אוסטרליה ניצחה בקרב מול אונסק"ו.
חדשות טובות
(צילום: משה מזרחי)
טרנד השיער האפור: נראה נטול מאמץ, אבל הוא ממש לא.
בוב אודנקירק התמוטט על סט "סמוך על סול".
הוקרב לאלים, נקבר באדמה: הסעודה האחרונה של "האיש מטולון".