יוסף בן ה-6 איבד הכרה ומת, 4 מאחיותיו אושפזו: "סיבת המוות עוד לא ידועה". יוסף ואחיותיו חלו בקורונה והחלימו לפני חודש וחצי.
מוות ראשון של נשא אומיקרון בבריטניה,ואם לא די בבשורות רעות - נשיא דרא"פ נדבק בקורונה.
ראש הממשלה בנט נועד באמירויות במשך 4 שעות עם יורש העצר.
אילון מאסק הוא איש השנה של המגזין "טיים".
פשיטת ענק על קבלן שהעסיק 1,300 שליחי וולט: "הונאה בעשרות מיליונים",

דיווח: ישראל תקפה פעמיים בשנתיים האחרונות מתקני נשק כימי בסוריה

איראן איכשהו מושכת את תשומת הלב בימים האחרונים אבל ה"וושינגטון פוסט" דיווח הערב כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו ב-8 ביוני 2021 וגם שנה קודם לכן, במרץ 2020, מתקני נשק כימי בסוריה.
בדיווח נכתב כי שתי התקיפות היו מבוססות על מודיעין ולפיו משטר אסד השיג חומרים כימיים ואמצעים נוספים הדרושים כדי לבנות מחדש את יכולות הנשק הכימי שלו - שעליהן הוא ויתר לכאורה שמונה שנים קודם לכן.
ראיון אולפן דניאל סלאמה אסד השתמש בנשק כימי נגד אזרחים סורים ראיון עם מורד סורי
ב"פוסט" מדגישים כי לא ברור אם אותן תקיפות הצליחו בהשגת מטרתן - לגדוע באיבן את יכולות ייצור הנשק הכימי של המשטר הסורי, עוד לפני שיוצר. הגורמים ששוחחו עם העיתון ציינו כי לא היה מדובר בניסיון לתקוף נשק כימי של ממש, כלומר מאגר של גז עצבים קטלני - תקיפות שעלולות להסתיים בפיזורו של החומר הכימי ליישובים סמוכים ולפגיעה בחפים מפשע.
1 צפייה בגלריה
דיווח סוריה: ישראל תקפה מכיוון לבנון, הדי פיצוצים באזור דמשק וחומס
דיווח סוריה: ישראל תקפה מכיוון לבנון, הדי פיצוצים באזור דמשק וחומס
דיווח סוריה: ישראל תקפה מכיוון לבנון, הדי פיצוצים באזור דמשק וחומס

לקריאה נוספת
משה חוגג צפוי להשתחרר מחר בבוקר למעצר בית בן חודש ימים בביתו בתל אביב - אחרי 29 ימים שבהם שהה מאחורי סורג ובריח.
מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. משעות הצהריים יחל לרדת גשם לפרקים בצפון ובמרכז, מלווה ברעמים וברקים. הגשם יתפשט בהדרגה לנגב. ביום רביעי וביום חמישי צפוי גשם מקומי, אך רק בצפון. ביום שישי יתחזק ויירד בצפון, במרכז ובצפון הנגב. בשבת צפוי גשם בצפון ובחוף בבוקר, ובהמשך רק בצפון.
456,268 בני אדם, רובם ישראלים, נכנסו החודש לישראל, חלקם הגדול דרך נמל התעופה בן גוריון. מנתוני משרד הבריאות עולה כי 919 ישראלים ו-82 זרים אובחנו כחיוביים לנגיף. כלומר, שיעור הבדיקות החיוביות עמד על כ-0.22%.
שר הבריאות הורוביץ: ציפינו ליותר ילדים שיתחסנו, אבל יש גבול כמה אפשר לשכנע
(צילום: נדב אבס, משי בן עמי)
מארצות הברית הגיעו 58,055 בני אדם, מטורקיה 48,316, מאיטליה 35,317, מאיחוד האמירויות 32,336, מצרפת 29,798 ומבריטניה 26,761. מארצות הברית הגיעו 131 מאומתים לקורונה, מבריטניה 107, מטורקיה 103, מצרפת 87, מהונגריה 73 ומאיחוד האמירויות 49.
מדרום אפריקה, שם התגלה זן האומיקרון, הגיעו 935 בני אדם – 34 מהם התגלו כחיוביים לקורונה. לא פורט לאיזה זן של הנגיף. שיעור החיוביים מדרום אפריקה היה גבוה בהרבה מהממוצע ועמד על 3.64%.
ערן זהבי. מכבי תל אביב, הנציגה הישראלית היחידה במפעלים האירופיים, הוגרלה היום בפלייאוף הקונפרנס ליג מול פ.ס.וו איינדהובן, קבוצתו של זהבי. מוקדם יותר דווח כי השחקן השוהה בימים אלה בדובאי לצורך שיקום בפציעה שספג במדים הלאומים, התבשר אמש על ידי חברת האבטחה המטפלת בביתו כי הוא נפרץ בשנית, כשבעה חודשים אחרי האירוע הקודם.
לקריאה נוספת
בלבנון צמחה בשנים האחרונות שלוחה חדשה לחמאס. פרשננו אליאור לוי, שכתב לראשונה על עומק הפעילות, ופרופ׳ עוזי רבי, מסבירים מה מנסה חמאס להשיג. הכותרת, הפודקאסט היומי.
שגרירינו בעולם: נוסע ישראלי התעמת עם דיילים - הטיסה מניו יורק לת"א נחתה באתונה והוא נעצר.
המבוכה הגדולה בתולדות אופ”א התרחשה כאשר הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות נפסלה ונערכה שוב.
הזוכה במיס יוניברס היא הרנאז סאנדאו מהודו. בטקס שנערך לפנות בוקר באילת זכתה סאנדאו בתואר. אבל למה היא היתה צריכה ליילל כמו חתול?
רומנים, סודות וחיי זוהר: החיים של שומרי הראש.