ירי לאור יום בכביש 40: שני גברים נפצעו, 4 חשודים נעצרו.
משה איבגי שוחרר רק הבוקר מהכלא וסרט חדש בכיכובו צפוי לצאת לקולנוע בשנה הבאה.
לא נשמרים, לא מתחסנים ומביאים את הנגיף מחו"ל - בזמן שהעולם עסוק באוקראינה, הקורונה חוזרת לחיינו. מה ניתן לעשות?
הגרלות הדירות המוזלות חוזרות: מי יכול להשתתף ובאילו ערים הפרויקטים?
וטום בריידי חזר בו מהפרישה: "מקומי על המגרש"

רוסיה: "החל הפינוי ההמוני ממריופול". אוקראינה: "הם ממשיכים להפגיז"

הרשויות במריופול הודיעו ששיירה של יותר מ-160 מכוניות עזבה את העיר – במה שנראה כניסיון מוצלח ראשון לפנות תושבים מהעיר הנצורה, דרך המסדרון ההומניטרי שעליו סוכם עם הצבא הרוסי.
סגנית ראש ממשלת אוקראינה אישרה את הודעת עיריית מריופול על שיירה שיצאה מהעיר – אך ציינה שלמרות הפינוי ההפגזות הרוסיות באזור נמשכו, ומנעו העברת סיוע ההומניטרי לעיר. אירינה ורשצ'וק אמרה כי שיירה של סיוע הומניטרי ניסתה להגיע לעיר הנצורה כדי להכניס סיוע ולעזור בפינוי נשים וילדים, אך לא הצליחה לעשות זאת מכיוון שהכוחות הרוסיים המשיכו בתקיפותיהם.
2 צפייה בגלריה
שריפה בבנין מגורים במריופול
שריפה בבנין מגורים במריופול
שריפה בבנין מגורים במריופול
(צילום: AP )
משרד ההגנה במוסקבה טען אחר הצהריים שמריופול "אינה חסומה", ושהפינוי ההמוני מהעיר החל. משרד ההגנה טען כי מבין 10 מסדרונות הומניטריים לפינוי תושבים מאזורי הקרבות, אוקראינה אישרה רק 3 – למרות שלטענת מוסקבה אף אחד מנתיבי הפינוי לא מוביל בסופו של דבר לרוסיה.
העיר האסטרטגית בדרום אוקראינה מכותרת על-ידי הרוסים בשבועיים האחרונים, וסובלת ממשבר הומניטרי אדיר. הרשויות מדווחות על מחסור במזון ומים בעיר הנצורה, שבה תושבים מנותקים מחשמל ומחימום. אתמול דיווחה עיריית מריופול על המצב הקשה: "אין חשמל, מים או חימום בעיר. כמעט שאין תקשורת סלולרית. המאגרים האחרונים של המים והאוכל שלנו נגמרים".
במקביל, בעיר זפוריז'יה דיווחו אחר הצהריים שהכוחות הרוסיים פוצצו חומרי נפץ בתחנת הכוח הגרעינית בעיר – התחנה הגדולה מסוגה באירופה. מוקדם יותר מסר הפרלמנט האוקראיני שהכוחות הרוסיים, שהשתלטו על התחנה בתחילת החודש, נערכים ל"סילוק תחמושת מול התחנה".
דיווח של כתבנו אליאור לוי מלבוב
(צילום: גיל נחושתן, אלכס בורטמן)


לקריאה נוספת

המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מחר צפוי להיות היום הקר ביותר בעשרות השנים האחרונות בחודש מרץ. גשם ירד משעות הבוקר המאוחרות, תחילה בשפלה הדרומית ואז במרכז ובצפון. ייתכן שלג קל בהרים בצפון, במרכז ובדרום, עם סיכוי להיערמות קטנה של ס"מ בודדים.
משעות הערב הסיכוי למשקעים קטן. בלילה שבין שלישי לרביעי, הטמפרטורות יצנחו משמעותית עם אפשרות להיווצרות סכנת קרח בכבישים. ביום רביעי מזג האוויר יתייצב ותורגש התחממות קלה. בחמישי, שישי ושבת בחג הפורים הטמפרטורות יעלו לאט ובהדרגה, ללא משקעים צפויים.
למרות הירידה ההדרגתית בתחלואה בשבועות האחרונים, עדיין יש לא מעט ערים המוגדרות אדומות – למרות שהמשמעות של עיר אדומה פחות רלוונטית בימים אלו.
בין הערים האדומות נמצאות תל אביב, שעשויה להפוך בקרוב לכתומה, פתח תקווה, באר שבע, ראשון לציון, רמת גן, חולון, רחובות, הרצליה, כפר סבא, מודיעין-מכבים-רעות, רעננה, הוד השרון, גבעתיים, ראש העין ונהריה.
וויליאם הארט. השחקן זוכה האוסקר הלך לעולמו אתמול והוא בן 71. הרט זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"נשיקת אשת העכביש" (1985).
ערוץ ההורים של ynet איגד עבורכם את הפעילויות, בהצגות ובמסיבות - מדריך אירועי פורים לילדים.
ההתנפלות בשיאה. תכננתם לטוס בפסח לחופשה? המחירים בשמיים "מי שיכול להמתין עם החופשה לאחרי פסח יוכל לחסוך מאות ואף אלפי דולרים".
מדענים מאוסטרליה ינסו להחזיר לחיים את הזאב הטסמני.
כחודשיים לפני האירוויזיון באיטליה יצא הקליפ הרשמי לשיר I.M בביצוע מיכאל בן דוד.