נסגרה החקירה נגד לוחמי מג"ב שחיסלו את המחבל בשער שכם. "פעלנו הכי טוב שאפשר, לא היינו משנים כלום".
רופאה מהיישוב הכפרי נופית, שנפלה קורבן עם בנה לכנופיית שודדים שפרצה לביתם, סיפרה ל-ynet על רגעי האימה.
נשיא המדינה הרצוג החליט לנקוט מדיניות מחמירה כלפי בקשות חנינה מצד עברייני מין, עברייני אלימות במשפחה ועברייני תנועה - ויקל על מורשעים בשימוש עצמי בסמים קלים.
ממשלת ניו זילנד כי תעלה מדי שנה את הגיל המינימלי שממנו מותר לקנות סיגריות. הדור הצעיר לא יוכל לעולם לקנות.
וירדן ביטלה את מועמדותו לאוסקר של הסרט "אמירה". למה? סיפור הרקע של הסרט שמסתמך על תופעה בלתי מדוברת, לטענת היוצרים, של הברחות זרע של העצירים ממתקני הכליאה לנשותיהם בגדה המערבית.


החשד לאונס ותקיפת תלמידות בת"א: בן 15 נעצר לחקירה

סופסוף משהו קרה והמשטרה עצרה תלמיד בן 15 מתיכון יוקרתי בתל אביב שחשוד בתקיפות מיניות של תלמידות בית הספר. על פי החשד הוא ביצע מעשים מגונים בנערות בנות גילו שלומדות איתו במהלך החודשים האחרונים - ואף אנס אחת מהן. הפרשה כולה מתנהלת תחת צווי איסור פרסום והורים מודאגים בתל אביב מעבירים זה לזה ווטסאפים וסף החרדה הולך ועולה.
האווירה הבוקר בבית הספר הייתה קשה מאוד. התלמידים עוד לא מעכלים לגמרי, אבל יודעים לספר שלא מדובר בנערה אחת מבית הספר, אלא בכמה וכמה נערות שנפגעו מאותו נער. חלקם מדברים על יותר מעשר נערות במקרים שונים. "מאז שזה קרה יש הרבה שמועות בבית ספר על עוד ועוד מקרים ולא כולן מפה. היו בנות ששמעו על הדברים ויצאו בוכות מבית הספר. הן לא אמרו למה אבל זה מובן. אי אפשר לדעת בכמה בנות הוא פגע. אני מקווה שכולן יתלוננו שהוא יקבל מה שמגיע לו". ההורים בבית הספר גם מתוסכלים מכך שהתלמיד הועבר מבית ספר אחר עקב התנהלות מינית בעייתית אך כלל לא יידעו אותם.
1 צפייה בגלריה
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)

אבא לתלמידים בבית הספר בת"א שבו תלמיד שחשוד באונס: זה רק קצה הקרחון
(צילום: שחר גולדשטיין)


בנט הציע סגר על לא-מחוסנים, הורוביץ התנגד

ראש הממשלה בנט רצה להרגיש אירופה לפרק זמן קצר והנחה את גורמי המקצוע לבחון אפשרויות להטלת הגבלות על לא-מחוסנים לקורונה. בין ההצעות שהעלה היו גם סגר ללא-מחוסנים וסגירת נתב"ג, מה שעורר ויכוח קשה שלווה בצעקות. במשרד הבריאות מתחו ביקורת חריפה על ההצעות והשר הורוביץ התנגד להן.
גורמים רפואיים שנכחו בישיבה אמרו שספק אם להצעות יש עוגן חוקתי בדמוקרטיה. לדבריהם, "בנט הקצין עמדות בצורה מאוד דרמטית. הוא איבד את זה". בנט אמר בתגובה שייתכן שצריך להדק את הגבולות כדי לדחות התפרצות של הגל הבא: "המחיר ידוע, אבל עם מהלכים חזקים עכשיו נוכל למנוע סגר".
פרופ' רן בליצר נגד הסרת ההגבלות: "לא נצבר מידע שמרגיע אותנו"
לקריאה נוספת

בסוף השבוע בערוץ החדשות - ביקרנו בתחנה המרכזית בתל אביב שעלתה לכותרות בשנים האחרונות לאור הרצון לפנות אותה והיותה "פיל לבן".
בערוץ התרבות - ריאיון עם דנדן בולוטין.
בסוף השבוע לא צפוי גשם. תחול עלייה בטמפרטורות עם רוח מזרחית יבשה. ביום שני בלילה צפוי להתחדש הגשם, כאשר השיא יהיה בימים שלישי ורביעי, עם מזג אוויר סוער.
כ-101 אלף ילדים בני 5 עד 11 קיבלו את מנת החיסון הראשונה. מדובר ב-8% מהילדים בגילים אלו. כך עולה מנתונים שפרסם משרד הבריאות. 223 אלף ילדים בגילים 5 עד 11 מוגדרים מחלימים, ועדיין לא הוחלט אם לחסן גם אותם.
מדובר בשיעורי התחסנות נמוכים מאוד, לעומת קבוצות גיל אחרות של תלמידים. מנתוני משרד הבריאות עולה כי 60% מבני 12 עד 15 התחסנו וכך גם 77% מקרב בני 16 עד 19.
טום אביב. לאחר סיפור המעצר המתוקשר עקב הכאת מי שלטענת השף הכה את כלבו, גיא לרר אירח בתוכניתו "הצינור" ברשת את אביב עם מי שהשף טען נגדו, יעקב דגו. לרר כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא לא יודע מי מהשניים צודק אך "ראיתי את הגזענות והיהירות נשפכת מהאוזניים של השף".
יוסי מזרחי נעתר לבקשת בית"ר ירושלים ויאמן את הקבוצה. כן, השנה היא 2021.
תמונות (שבורות) מחיי הנישואים. מיכל הקטנה ובעלה התיישבו לריאיון חשוף לעיני המצלמות.
טייקון אופנה יפני הפך לתייר הראשון בתחנת החלל מאז 2009. מבדמינטון עם קוסמונאוט ועד הטסת מטוס נייר: זו הרשימה שהכין.
ואסף קמר לקח את ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, לסיבוב ברים ברחוב רוטשילד.
יש חיי לילה בראשון לציון