סיפורי היום

מאיה נהרגה בכביש הערבה והותירה שני ילדים יתומים: "הם עדיין לא יודעים".
לנוכח התקריות הביטחוניות שהתרחשו באיראן בשבוע האחרון ויוחסו לישראל, מערך ההגנה האווירית נערך לאפשרות של נקמה מצד האיראנים.
פרופ' גילי רגב על החולה השני באבעבועות הקוף בישראל: "אין קשר בין המקרים".
השרים אישרו: חופש הצבעה על החוק שאוסר להניף דגלי פלסטין באוניברסיטאות.
וזינוק עצום של 66 אגורות בחודש אחד: מחיר הדלק יעמוד על 7.72 שקל לליטר.

מעל 50 אלף עם דגלים, חברי "לה פמיליה" תקפו רכב של ערבים ויידו אבנים

נכון לשעה זו, רבבות צעדו וצועדים לכיוון העיר העתיקה, שם החלו עימותים עוד לפני צאתו לדרך של מצעד הדגלים: כ-50 אלף איש משתתפים במצעד לרגל יום ירושלים, כשהכוננות בבירה - ולא רק בה - נמצאת בשיאה. בעיר העתיקה פרצו כאמור עימותים בין יהודים לערבים עוד לפני תחילת המצעד, ולאחר שזה החל נשמעו מצד כמה מהמשתתפים, בהם פעילי ארגון "לה פמיליה" הימיני-קיצוני, קריאות נאצה כגון "מוות לערבים" ו"שיישרף לכם הכפר". באזור השער החדש תקפו אותם פעילים קיצונים מכונית של תושבים ערבים. הם התעמתו עם השוטרים והשליכו חפצים, אבנים ובקבוקי זכוכית לעבר השער.
לפני תחילת המצעד רקדו אלפים עם דגלי ישראל באזור רחוב קינג ג'ורג'. המצעד עצמו היה אמור לצאת לדרך בשעה 18:00, אבל עקב עומס ראשוני הצועדים יצאו לדרך כבר לפני כן. במשטרה הזהירו עם תחילת המצעד כי "כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בשלום הציבור ייתקל בפעילות נחושה מצד השוטרים והלוחמים הפרוסים בכוחות מתוגברים ברחבי העיר העתיקה. לא נאפשר לשום גורם לפגוע במהלך התקין של המצעד".


2 צפייה בגלריה
מצעד הדגלים בירושלים התשפ"ב
מצעד הדגלים בירושלים התשפ"ב
מצעד הדגלים בירושלים התשפ"ב
(צילום: אלכס קולומויסקי)






מה צפוי מחר

מחר יסתיימו הלימודים בבתי הספר היסודיים והגנים בשעה 13:00 בגלל הפגנות ועיצומי המורים.
מחר תימשך חקירתו של עד המדינה שלמה פילבר בתיק 4000 של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

במהלך השבוע לא יחולו שינויים מהותיים במזג האוויר, שיהיה חם במיוחד וקיצי. טמפרטורת המים בים התיכון יחסית נמוכה לתקופה (23-22 מעלות) עקב הטמפרטורות הנמוכות שהיו בחודש מרץ.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

התיירים עדיין לא מגיעים לישראל, כמו לפני הקורונה. מנתוני הלמ"ס עולה כי בשליש הראשון של השנה נרשמו 4.3 מיליון לינות ישראלים במלונות, לעומת 3.6 מיליון בשליש הראשון של 2019. באותה תקופה השנה היו רק 1.3 מיליון לינות תיירים, לעומת 4 מיליון בתקופה המקבילה לפני שלוש שנים.
תפוסת החדרים בחודש שעבר הגיעה ל-61%. התפוסות הגבוהות ביותר נרשמו באילת (72%), בים המלח (66%), בחיפה (66%) וביתר המקומות בין 52 ל-61 אחוזים.

מה חיפשו היום בגוגל?

מודי בר-און. מגיש הטלוויזיה, שמתמודד עם מחלת הסרטן, הקליט בקולו כתבה לשידור גמר ליגת האלופות. "היה לנו מאוד מאוד חשוב שמודי ייקח חלק בשידור הגמר שלנו", אמרה המנחה מירי נבו בשידור.
מודי בר-און אולפן ליגת האלופות
(באדיבות ערוץ הספורט)

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

בלעדי: תמונות ראשונות של ליאונרדו דיקפריו בישראל.
2 צפייה בגלריה
פפראצי ליאונרדו דיקפריו
פפראצי ליאונרדו דיקפריו
פפראצי ליאונרדו דיקפריו
(צילום: מוטי לבטון)
הכאוס שגרם לעיכוב בפתיחת המשחק לא מנע מאוהדי ריאל מדריד לחגוג את הזכייה בליגת האלופות אחרי הניצחון על ליברפול. דיווח מפריז.
שרידי עיר של בני המאיה התגלו בחצי האי יוקטן במקסיקו.
טעים וזול: 25 מקומות מומלצים לאוכל רחוב בירושלים.