ישראל רוכשת נשק במיליארדי שקלים - לאפשרות של תקיפה באיראן

היום הזה היה בסימן איראן. תחילה עם הדיווח של יוסי יהושוע כי בישראל פסימיים לגבי תוצאות שיחות הגרעין בין טהרן למעצמות בווינה. לפי יהושוע, בדילמה שבין פצצה בידי האיראנים לבין הפצצה, אנחנו מתקרבים יותר מתמיד לאפשרות השנייה - על אף שישנו מרחק מסוים בזמן, ובמגבלות צבאיות ודיפלומטיות.
ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר למזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן כי "איראן מבצעת 'סחיטה גרעינית' כטקטיקת משא ומתן. הדבר צריך להיענות בהפסקה מיידית של המו"מ ובצעדים קשים מצד המעצמות".
ואילו שר הביטחון בני גנץ אמר היום בריאיון לאולפן ynet כי "צריך להכין אלטרנטיבה למקרה שהמו"מ ייכשל". "אנחנו צריכים להכין את עצמנו לכל אפשרות של הגנה על מדינת ישראל. אנחנו מפתחים יכולות וצריכים להמשיך לחזק אותן. אני הולך להיפגש עם שר ההגנה האמריקני ועם בכירים נוספים. מוקד הנסיעה שלי כמובן תהיה הסוגייה האיראנית. אני נוסע בשביל לתמוך במאמצים הבינלאומיים ואני מתכונן כדי לאפשר את היכולת הישראלית".
ואם כבר גנץ ואיראן, הוארך מעצרו של עמרי גורן, שעבד במשק הבית של שר הביטחון ומואשם בין היתר כי הציע לקבוצת האקרים המזוהה עם איראן להשתיל "תולעת" במחשבו של גנץ.
שר הביטחון גנץ על איראן: ייתכן ולא תהיה ברירה בעתיד אלא לתקוף
(צילום: סטס קופולו)


לקריאה נוספת


וגם

פרופ' אלעד מאור, קרדיולוג בן 45 משיבא, שב מכנס רפואי גדול בבריטניה וחלה בקורונה: "משוכנע שנדבקתי באומיקרון בלונדון".
ישראל כץ מתכונן ליום שאחרי ואומר כי הוא "מקווה שביבי יתמוך בי. ברקת לא חשוב".
בית המשפט התיר לפרסום כי דקל ששונקר, תושב דימונה בן 31, הוא הגבר שנעצר לפני יומיים בחשד להדבקה מכוונת ב-HIV של נשים שהכיר ברשת.
2 צפייה בגלריה
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר
החשוד דקל ששונקר

אמנם היום חל יום הולדתה של בריטני ספירס אבל מחר בפנאי פלוס - פרויקט ענק לרגל יום הולדתה ה-40.
בסוף השבוע תורגש התחממות קלה, הטמפרטורות יעלו במעט ומזג האוויר יהיה נוח ונעים, וקריר בערב. בתחילת השבוע הבא צפוי הגשם לחזור. ביום ראשון ירד גשם בעיקר בחוף ובצפון, והחל ברביעי בערב צפוי גל גשם משמעותי יותר, שיימשך גם ביום חמישי.
גילת בנט. אשת ראש הממשלה טסה אמש לחופשה בחו"ל עם ילדיה למרות שרק ביום שישי האחרון ביקש בעלה נפתלי בנט שלא לטוס לחו"ל. נסיעתה עוררה סערה ובנט אף ניסה להסביר כי מותר לטוס למדינות שאינן אדומות.
איך משדרגים את הבית עם 500 שקל בלבד, וכיצד ניתן לבחור את הפריטים המדויקים שיחזיקו מעמד?
המעצבת ליטל ויליגר וגמן
(צילום ירון שרון, כתבת קרן נתנזון ויץ , עריכה אמיר ג'ורג'י)
העובדים והלקוחות בסניף איקאה בעיר אולבורג בהולנד נתקעו בחנות בעקבות שלג כבד - ובילו שם את הלילה כשהם ישנים במיטות שמוצעות למכירה באולם התצוגה.
2 צפייה בגלריה
סניף איקאה ב אולבורג דנמרק
סניף איקאה ב אולבורג דנמרק
סניף איקאה באולבורג
ובגלל שתל אביב היא עיר כל כך יקרה, בדקנו מה מחירי המלונות בה ומה התמורה שמקבלים.