החשוד בחיסול אלדד פרי - בן 64 שרכש ממנו שתי דירות

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אחר הצהריים בעשרה ימים את מעצרו של תושב העיר בן 64, החשוד במעורבות ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי. בנוסף לחשוד עוכבו מוקדם יותר לחקירה שבעה בני אדם נוספים. על פרטי הפרשה מוטל עדיין צו איסור פרסום, אך כבר כעת ידוע שהחשוד הוא לקוח שרכש שתי דירות בפרויקטים של פרי.
השופט טל ענר ציין כי "מדובר בחשד בעוצמה גבוהה יחסית", והוסיף כי "חומר הראיות קושר את החשוד באופן מובהק לזירת הרצח, באמצעות פסיפס של ראיות טכנולוגיות ואחרות, וכן מבסס מניע אפשרי".
במהלך החיפושים שערכו היום בביתו, נתפסו גם קסדות, כפפות ואקדחו האישי של החשוד, אותו הוא מחזיק ברישיון. במשטרה יודעים מאיזה נשק נורה פרי למוות, וגם אם לא ימצאו התאמה לכלי הנשק שמחזיק החשוד ברישיון - הם חושדים שייתכן ומדובר בנשק אחר שהשיג. "זה לא הטייפקאסט של רוצח", אמר גורם המעורה בחקירה, שהוסיף כי עדיין כל הראיות הנסיבתיות מובילות אליו. כעת, כשהחשוד יישאר בתשעת הימים הקרובים במעצר, ינסו חוקרי הימ"ר לערוך את תרגילי החקירה הנדרשים כדי לגרום לחשוד להישבר ולהודות.
2 צפייה בגלריה
החשוד ברצח היזם אלדד פרי
החשוד ברצח היזם אלדד פרי
החשוד ברצח היזם אלדד פרי
(צילום: יריב כץ )

לקריאה נוספת

"הסלמה דרמטית" בעיראק: ראש הממשלה שרד ניסיון התנקשות באמצעות מל"ט ממולכד

נוכחות ביטחונית ערה מורגשת בבגדד, בירת עיראק, שעות לאחר ניסיון ההתנקשות הדרמטי בראש הממשלה מוסטפה אל-כאזמי – שכלי טיס בלתי מאויש, עמוס בחומרי נפץ, התפוצץ באזור הכניסה למעונו הרשמי וגרם לפציעתם של כמה ממאבטחיו. המתקפה הביאה לשיא את המתיחות בעיראק, בשעה רגישה ממילא: בימים אלו מתקיימות שיחות קואליציוניות על הרכבת ממשלה חדשה בעקבות הבחירות לפרלמנט בחודש שעבר, שאת תוצאותיהן לא מקבלות המיליציות הפרו-איראניות רבות ההשפעה במדינה – אחרי שנחלו בהן הפסד צורב.
המתקפה התרחשה בלילה שבין שבת לראשון, ולפי הדיווחים מעיראק היא נעשתה באמצעות שלושה כלי טיס בלתי מאוישים ששניים מהם יורטו, אך אחד הצליח לחדור את האבטחה ב"אזור הירוק" – מתחם מבוצר בבגדד שבו שוכנים משרדי ממשלה ושגרירויות זרות – ולהתפוצץ סמוך לכניסה של מעונו של אל-כאזמי. הוא עצמו לא נפגע, אך שבעה מאבטחים נפצעו, ותמונות שפורסמו מהזירה הראו נזק נרחב יחסית משם: הדלת נעקרה ונשברה, וגם רכב שחנה בסמוך ניזוק.
2 צפייה בגלריה
 ביתו של ראש ממשלת עיראק מוסטפה מוסטפא אל-כאזמי לאחר ניסיון ההתנקשות בגדד
 ביתו של ראש ממשלת עיראק מוסטפה מוסטפא אל-כאזמי לאחר ניסיון ההתנקשות בגדד
ביתו של ראש ממשלת עיראק מוסטפא אל-כאזמי לאחר ניסיון ההתנקשות בגדד
(צילום: AFP)

בעיראק טוענים: זהו רגע מתקפת המל"ט נגד ראש הממשלה בבגדד

לקריאה נוספת

המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מחר וביום שלישי צפוי להיות בהיר עד מעונן חלקית, ועדיין יהיה יבש וחם מהרגיל. ביום רביעי תחול ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בדרום הארץ ובמרכזה.
859 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה בגרינלנד מאז התגלה החיובי הראשון לנגיף במקום באמצע חודש מרץ 2020. מדובר באחד המקומות הבודדים בעולם שבהם לא נרשם אף מקרה מוות מקורונה.
למעשה עד 1 ביולי השנה אובחנו בסך הכול 50 חיוביים לקורונה בגרינלנד מאז מרץ 2020, ובמשך תקופה עמד מספר החולים הפעלים על 0. אבל מאז, בארבעת החודשים האחרונים, אובחנו עוד מעל 800 מקרי קורונה.
בעדכון האחרון, ביום שישי, דווח על 13 נדבקים חדשים בקורונה ומספר החולים הפעילים – כלומר אלו שמוגדרים כחיוביים לנגיף וטרם החלימו עומד על 83. אגב, בגרינלנד, למרות שטחה העצום, מתגוררים כ-57 אלף תושבים – כלומר 1.5% נדבקו בקורונה מאז פרוץ המגפה, זאת לעומת 14.3% מהאוכלוסייה בישראל.
אהוביה סנדק. קרוב ל-250 צעירים וילדים הגיעו בלילה לגשר המיתרים בירושלים וקראו בגנות המשטרה בעקבות מותו של הנער שנהרג בהתהפכות רכב במהלך מרדף.
בלי ״דוקטרינת נתניהו״ ובלי גיבוי מטראמפ, נראה שאנחנו בדרך למציאות חדשה בכל הנוגע לסוגיית הגרעין האיראני. רון בן ישי מסביר - הכותרת, הפודקאסט היומי.
הפתעה בגינה: תפוח אדמה במשקל של כ-8 ק"ג.
מבזק חדשות טובות
(צילום: ירון ברנר)
חלום בלהות עמוס דימויים - מאחורי העיצוב המרהיב של "משחק הדיונון".
וויל סמית' מדבר על הכל: "הייתי בן 9 כשראיתי את אבא שלי מחטיף לאמי אגרוף כל כך חזק עד שהיא התמוטטה".