הותר לפרסום: שוחררה חיילת בפעולה הקרקעית בעזה

הערב פורסם כי חיילת צה"ל טוראי אורי מגידיש שוחררה הלילה משבי חמאס בפעולה קרקעית של כוחות הביטחון ברצועת עזה, לאחר שנחטפה באירוע הטרור ב-7 באוקטובר. החיילת מקריית גת, שמשרתת כתצפיתנית, נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה. "צה"ל ושב"כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים".
3 צפייה בגלריה
 אורי מגידיש
 אורי מגידיש
מגידיש עם משפחתה היום
( צילום: דוברות שב"כ)

3 צפייה בגלריה
 אורי מגידיש
 אורי מגידיש
אורי מגידיש
חילוצה היה כרוך בסיכונים, תוך שיתוף פעולה יוצא דופן בין שב"כ לצה"ל לצד תרומה של המוסד. בצבא לא רוצים לחשוף מידע על דרך הפעולה בה חולצה החיילת כדי לא לפגוע בסיכוי לחלץ את יתר החטופים. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.
חמאס וארגוני הטרור מחזיקים עדיין יותר מ-230 חטופים ברצועת עזה, בהם ילדים קטנים, נשים וקשישים.
לבלוג הערב המתעדכן של ynet - לחצו כאן

כותרות נוספות מהיום

בחינות הבגרות במועדי החורף יידחו בחודשיים.
פיגוע אירע בירושלים בשעת הצהריים: שוטר נפצע קשה, המחבל נוטרל.
הטרור הפסיכולוגי של חמאס: פרסם סרטון של 3 חטופות. נתניהו על סרטון החטופות: "תעמולה פסיכולוגית, מחבק את המשפחות". ראש הממשלה חשף את שמות שלוש החטופות - ילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון קירשט.
חשיפה: מסמך האזהרה שנמסר לידיו של נתניהו לפני 7 שנים, שחזה את המתקפה. מה הבעיות במסמך הזה?
אחרי סערת הציוץ, נתניהו מגבה את הרמטכ"ל: "נותנים אמון מלא, גם בשיטה וגם בהנהגה".
אזעקות נשמעו לראשונה זה שבועיים באזור הבירה - בזמן הלוויית לוחם המילואים שנהרג אמש בהתהפכות טנק בצפון, ובשעה שבכנסת התנהלו דיונים וכונסו ישיבות סיעה.
המצור על הישראלים בשדה התעופה במחצ'קלה שברוסיה הסתיים הלילה ללא נפגעים.
כ-300 כלכלנים בכירים פנו לנתניהו וסמוטריץ': פעלו אחרת - אתם לא מבינים את גודל המשבר הכלכלי.
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והדגיש שוב את הצורך להגביר באופן מיידי ומשמעותי את זרימת הסיוע ההומניטרי לאזרחים בעזה.

מה חיפשו היום בגוגל?

שני לוק. שלושה שבועות אחרי הסרטון הנורא אחרי מסיבת הטבע, עודכנה משפחתה של שני (23) שהיא איננה בחיים. "בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק ז"ל, שהייתה ב-7 באוקטובר 2023 במסיבת הדמים ברעים", כתבה אחותה עדי לוק בפוסט באינסטגרם. בתיעוד שהפיצו המחבלים מ-7 באוקטובר, נראתה לוק נסחבת באכזריות לטנדר בזמן שהמחבלים מתעללים בה. היא הייתה מחוסרת הכרה.
3 צפייה בגלריה
 חרבות ברזל מתקפת טרור שני לוק אזרחית גרמניה נחטפה ל עזה
 חרבות ברזל מתקפת טרור שני לוק אזרחית גרמניה נחטפה ל עזה
שני לוק ז"ל
שני, מקעקעת בת 23, נולדה בגרמניה אך גדלה בישראל. בסרטונים ממסיבת הטבע בקיבוץ רעים, לפני חדירת המחבלים, היא תועדה רוקדת לצד מבלים אחרים כשהיא מחייכת למצלמה.
רותי, בת דודתה של שני, סיפרה: "קיבלנו הודעה רשמית אתמול מצה"ל וזק"א עם מכתב כתוב שבו נאמר לנו שנמצאה עצם מבסיס הגולגולת, שזהה ל-DNA של שני. הרופאים קבעו שאדם לא יכול לחיות ללא העצם הזו, ולכן הם הסיקו שהיא מתה. הם התייעצו עם שני מומחים נוספים שפסקו את זה וגם עם רב".