דלתות חמדיה
חודש יוני הוא הסימן לתחילתה של 'עונת השיפוצים' בישראל, אשר נמשכת עד לסוף ספטמבר. במהלך חודשי הקיץ והחגים, משקי בית רבים מעדיפים לשדרג, לשפץ, לחדש או לרענן את העיצוב של הדירה. משפחות רבות בוחרות לעבור דירה בחודשי הקיץ כדי להתחיל את שנת הלימודים בספטמבר בדירה החדשה, ולכן מבצעים שיפוץ בדירה בחודשים יולי-אוגוסט.
מגמת השיפוץ וחידוש הבית רשמה צמיחה מוגברת בתקופה האחרונה, על רקע המעבר למודל עבודה היברידי סביב הקורונה והסגרים. כיום בני המשפחה נמצאים הרבה יותר זמן בבית, ובהתאם רוצים ליהנות מעיצוב עדכני ופונקציונלי. אם בתחילת הקורונה רוב השיפוצים התרכזו בהסבת אזורים בבית לחדרי עבודה, השיפוצים בקיץ הקרוב צפויים להתמקד בשיפוצי 'נראות ונוחות', הכוללים דקורציות, חיפויים וצבע.
10 צפייה בגלריה
דגם contrast
דגם contrast
דלת כניסה שמתכתבת עם דלת פנים דגם MOON LIGHT
(צילום: SHARPEN)

החלפת דלת כניסה ודלתות פנים - שיפוץ ממוקד לריענון העיצוב והעלאת ערך הדירה

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לשיפוץ ממוקד המביא לשינוי משמעותי בנראות ובעיצוב של הבית, הוא החלפת דלת כניסה ודלתות פנים. ענת פרץ דוידי, סמנכ"לית שיווק בקבוצת חמדיה גרופ, אומרת כי "אנחנו מזהים תהליכי שיפוץ חלקי, המתמקדים באזור ספציפי בבית או באלמנט מרכזי כמו החלפת הדלתות ומשקופי הבית וצביעת הקירות. מדובר בשיפוצים קצרים שלוקחים פחות זמן ולא מערבים מספר גדול של אנשי מקצוע". מעבר לכך, אומרת פרץ דוידי, "ישראלים רבים מבינים שלפעמים שיפוץ נכון בבית יכול להביא לעליית ערך עתידית, בנוסף לחידוש, הרענון והשיפור באיכות החיים".
10 צפייה בגלריה
דגם contrast
דגם contrast
דגם contrast
(צילום: SHARPEN)

חמדיה גרופ בבשורה חדשה - מהיום אתם יכולים לשלב את עיצוב דלתות הפנים ודלת הכניסה

דלתות הפנים עוברות מהפכה של ממש מבחינת החשיבות בתכנון הבית והפיכתן לאלמנט עיצובי דומיננטי. אחת מהמובילות של השינוי בעולם דלתות הפנים היא דלתות חמדיה, שהובילה תפיסה של דלת הפנים כרהיט עיצובי המתכתב עם החלל כולו. אדריכלים ומעצבי פנים רואים כיום בדלתות פנים כחלק בלתי נפרד מהתכנון, ובוחרים בדלתות חמדיה בתור הדרך לשדרג את הבית.
10 צפייה בגלריה
דגם Elegnt_stone
דגם Elegnt_stone
דגם ELEGANT STONE
(צילום: SHARPEN)
כעת, על רקע החיבור של מותג רשפים הוותיק לדלתות כניסה ודלתות חמדיה תחת קבוצת 'חמדיה גרופ', גובשה תפיסה חדשנית, אשר יוצרת התכתבות וסינרגיה עיצובית בין הצד הפנימי של דלת הכניסה לעיצוב דלתות הפנים בבית. השילוב בין שתי החברות הופך את הקבוצה לגורם המשמעותי ביותר בשוק הדלתות בישראל. החיבור הייחודי נוצר על רקע עלייה בכוונת הצרכנים להחליף דלת כניסה בעת החלפת דלתות פנים, בתור הזדמנות לחבר סגנונות עיצוביים בין החלל החיצוני והפנימי של הבית.
במסגרת הקונספט החדש, הקימה הקבוצה רשת אולמות תצוגה המשלבים את דלתות חמדיה ודלתות כניסה רשפים, מה שמאפשר לכל מי שמשפץ ומעצב את הבית לרכוש תחת קורת גג אחת דלתות כניסה ודלתות פנים, ב-12 הסניפים של הרשת ברחבי הארץ.
10 צפייה בגלריה
דגם contrast
דגם contrast
MOON
(צילום: SHARPEN)

מהם הטרנדים המובילים בתחום הדלתות?

רגע לפני שאתם בוחרים את דלתות הפנים ודלת הכניסה לדירה המשופצת שלכם, כדאי להתעדכן בכל הטרנדים והמגמות החדשות בתחום הדלתות.
בין היתר, המגמות הנוכחיות כוללות דלתות פנים בקו משקוף, דלתות מבודדות רעש 'Ultra-Quiet' המיועדות בעיקר לחדרי שינה וחדרי עבודה, דלתות קו אפס בדלת הכניסה המשלבות חיפוי זהה לאורך הקיר, ומגמה מחודשת של שילוב ויטרינות שקופות להכנסת אור שמש פנימה בדלתות כניסה. בנוסף, אפשר לראות עלייה בביקוש לדלתות בגוונים שאינם שמנת או לבן, אשר נחשבו בעבר בתור סטנדרט בדלתות.
10 צפייה בגלריה
דגם NOOK1
דגם NOOK1
דגם NOK1
(צילום: SHARPEN)

הקולקציות החדשות של דלתות חמדיה ודלתות רשפים ל-2022: דלתות עם אמירה חדשה ונוכחות

הקולקציה החדשה של 'חמדיה גרופ' מבטאת את הטרנדים האחרונים בעולם הדלתות ומאפשרת יצירת שפה אחידה בין עיצוב דלת הכניסה ודלתות הפנים.
סדרת הדלתות החדשה ביותר של דלתות רשפים היא MOON, דלת כניסה עם אמירה חדשנית. כבר מבחוץ, דגם ה-MOON יוצר ציפייה עם קווים חדים ומינימליסטיים, אלגנטיות נקייה, עיצוב א-סימטרי ומראה דינמי ומסקרן. בעקבות ההשראה מעולמות ההייטק, המראה המתקבל הוא עתידני, נקי ומדויק.
את העיצוב הפנימי של דלת הכניסה, המשלב חריטה א-סימטרית, ניתן לשלב בעיצוב דלתות הפנים, וכך ליצור רציפות עיצובית בחלל הבית.
הדגמים השונים בסדרה מגיעים בפלטת גוונים קרירה ועדכנית, בהתאם למגמות העכשוויות בעולם עיצוב הפנים. הדלתות עוברות צביעה בתנור, מה שמעניק להן גימור עם מרקם מגורען.
10 צפייה בגלריה
דגם contrast
דגם contrast
MOON
(צילום: SHARPEN)
10 צפייה בגלריה
דגם contrast
דגם contrast
MOON
(צילום: SHARPEN)
סדרת HIGHLINE של דלתות חמדיה היא קולקציית דלתות הפנים שהופכת לראשונה בישראל את הדלת לרהיט עיצובי בחלל החדר. הדלתות של הקולקציה הן מעוצבות, עם נוכחות ואמירה מדויקת, נגיעה צבעונית ושילוב גוונים אלגנטיים. פלטת הצבעים נבחרה על בסיס הטרנדים העדכניים בעולם עיצוב הפנים, מתוך מחשבה של החיבור הצבעוני בין הדלת לריהוט הביתי. יחד עם ידית מעוצבת, הדלת מקולקציית HIGHLINE הופכת את המראה של הבית לחכם, מושקע ומקורי.
10 צפייה בגלריה
(צילום: SHARPEN))
10 צפייה בגלריה
(צילום: SHARPEN))
דלתות הסדרה החדשה מגיעות במספר דגמים המשלבים צבעים: שחור, לבן, אפור בהיר, אפור כהה ושמנת, המשלבות מסגרת משקוף וידית בצבעים תואמים, כחלק מעיצוב הדלת.
10 צפייה בגלריה
דגם NOOK3
דגם NOOK3
דגם NOK3
(צילום: SHARPEN)
עוד דגם חדש שיוצא מהקופסה ומוביל חדשנות בעולם הדלתות פנים הוא דגם NOK מבית דלתות חמדיה, המציג קולקציה חדשה של חריטות בדלתות פנים. במקום עוד חריטות בתבניות מסורתיות של ריבועים ומלבנים, NOK 'יוצא מהקווים' עם חריטות אלכסוניות וקווים שבורים המתחברים יחד ונותנים לדלת ולכל החלל מראה מינימליסטי ועדכני. את הדגם ניתן להשיג בכל גוון ממניפת הצבעים של דלתות חמדיה ובגוון עץ טבעי ללא צביעת החריטה.
דגם NOK מצטרף אל המגמה העכשווית בעיצוב הפנים, בה דלתות הבית מציעות הרבה יותר מפונקציונליות, אלא ממלאות תפקיד ייחודי ודומיננטי בעיצוב המרחב.
רוצים לרענן את עיצוב הבית? לפרטים נוספים על התפיסה החדשה בעולם דלתות הכניסה והפנים, היכנסו>>