שמירה על בית מסודר היא אחת המשימות המאתגרות ביותר בעידן של היום, במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים (וגם גדולים), על רקע אורח החיים העמוס והזמן המועט שנשאר לנו כדי להכניס קצת סדר בבלאגן.
לכן, כל רעיון חדש או טריק שלא הכרנו יכולים לעשות את ההבדל בכל הנוגע לשמירה על הסדר בבית. אחרי שניקיתם וסידרתם את הבית מאות פעמים במשך השנים, נראה ששום דבר לא יפתיע אתכם מבחינת פתרונות יצירתיים ליצירת סדר וארגון. ובכן, מתברר שתמיד יש מה לגלות - אספנו עבורכם טיפים קטנים לשימוש חכם רב פעמי בשקיות זיפר סליידר, שיכולות לעשות מהפכה של ממש בסדר שלכם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלי סטרול, סטיילינג: מיכל לוי אלחלל, באדיבות פודי)
באמבטיה, בחדר השינה, במטבח או בחדר הילדים - לפעמים שקית אחת או שתיים יכולות לשים סוף לכאוס. כך תוכלו לשמור, לאחסן ולארגן את הבית בצורה יעילה יותר:

איך עושים סדר בחדר הילדים?

לעתים נראה שחדר הילדים הוא המקום שאף פעם לא יהיה במצב מסודר ומאורגן ב-100%. דווקא בגלל סיבה זו, חשוב שלא לוותר מראש ולהשקיע זמן ומחשבה בסידור חדר הילדים.
חלק מתהליך של סדר בבית יכול להיות צמצום של כמות הצעצועים הקיימים בבית. כל הצעצועים שלא היו בשימוש במהלך השנה החולפת - גורלן נחרץ. הציעו לילדים לעשות מכירה מיוחדת של צעצועים בגינה הציבורית או לתרום את הצעצועים לעמותות וארגונים שישמחו לקבל אותם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלי סטרול, סטיילינג: מיכל לוי אלחלל, באדיבות פודי)
שקיות זיפר סליידר לשימוש חוזר הן פתרון יצירתי ונוח במיוחד לחדרי ילדים - כך תוכלו לשמור יחד על קלפי משחק או חלקי פאזל, לגו או לאחסן טושים, צבעים וכל דבר אחר שאתם לא רוצים שיתפזר. שקיות סגורות יכולות לסייע גם בארגון, באמצעות הפרדה בין סוגי משחקים ואביזרים בתוך קופסה גדולה יותר, כדי שלא ייווצר כאוס. שקיות זיפר סליידר מתאימות ויעילות במיוחד לילדים, משום שהן מאפשרות סגירה ופתיחה נוחה וקלה, גם עבור ילדים קטנים. התוצאה היא נגישות גבוהה למשחקים תוך שמירה על סדר מיטבי (ככל האפשר).

סדר במחסן - כך תאחסנו את כל מה שצריך (ולא צריך)

סדר במחסן הוא משימה שרובנו נוטים לדחות כמה שאפשר. המחסן סגור מאחורי דלת במשך רוב השנה ולכן נוטה להפוך לערימה בלתי ברורה של חפצים, כלי עבודה ו'שונות'.
אחד הפתרונות היעילים ביותר לשמירה על פריטים קטנים כמו מסמרים, ברגים, דיבלים ושאר פריטים קטנים, הוא שקית זיפר סליידר עם סגירה נוחה. השקיות החזקות יאחסנו בקלות את החפצים בצורה מסודרת ויאפשרו פתיחה חוזרת בעת הצורך. במקום שכל הפריטים הקטנטנים יתפזרו בארגזי כלים, במגירות או במקרה הגרוע ביותר, על המדפים והרצפה, תוכלו מעכשיו לאחסן אותם בצורה מסודרת ועם חלוקה מובנית.
אם ה'מחסן' שלכם הוא פינה בחדר הארונות או בתחתית הארון, אחסון יעיל בשקיות זיפר סליידר הוא המפתח לכך שהכלים לא יזלגו לשאר חלקי הבית ושתהיה לכם גישה נוחה ומהירה בכל שימוש.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלי סטרול, סטיילינג: מיכל לוי אלחלל, באדיבות פודי)

אביזרים ומוצרי אמבטיה שלא נמצאים בשימוש יום-יומי? היישר לשקית

המדפים והמגרות באמבטיה נוטים להפוך עם השנים לאתר ארכיאולוגי של תכשירים, מוצרים ותרופות. במהלך סידור ארון התרופות לא נדיר לגלות תרופה שפג תוקפה לפני 4 שנים, אשר קניתם והשתמשתם בה פעם אחת. לפעמים, גם אם מניחים את כל התרופות בקופסה ייעודית נוצר בה אי-סדר מוחלט, שגורם לכם לקנות תרופה ואז לגלות שכבר יש לכם אותה.
אחד הפתרונות היעילים ביותר לסידור תרופות הוא שימוש בשקיות זיפר סליידר. ראשית, השקית שומרת על איטום התרופות והמשחות. בנוסף, אפשר לחלק בקלות את התרופות לשקיות שונות לפי נושאים (מערכת העיכול, הורדת חום וכו') ולהכניס למגירה או ארון תרופות באמבטיה, לשליפה מהירה ויעילה יותר.
שקיות זיפר סליידר לפתיחה נוחה ולשימוש חוזר יכולות לשמש לאחסון של מוצרים רבים שאנחנו שומרים באמבטיה אבל לא נמצאים בשימוש שוטף - תכשירי קוסמטיקה קטנים, סיכות וגומיות לשיער ועוד.

הרבה יותר מסדר - במטבח חשוב לשמור גם על טריות

ארגון המטבח דורש הרבה יותר מסדר וניקיון - על מנת ליהנות מהמטבח שלנו חשוב לשמור על הטריות והזמינות של כל מוצרי המזון וחומרי הגלם. הטריק ליצירת שילוב בין טריות לארגון עובר דרך שקיות לסגירה חוזרת ושימוש נוח. שקיות זיפר סליידר מאושרות למגע עם מזון, שומרות על אטימות מוחלטת ומתאימות כמעט לכל דבר במטבח: החל מירקות ופירות, דרך אוכל יבש כמו פסטה וקרקרים ועד עשבי תיבול. הבונוס הוא האפשרות להקפיא אוכל בשקית, כדי שתוכלו למשל ליהנות בקיץ מהפירות שהקפאתם בסוף החורף וגם חסכתם מקום במקפיא. שקיות זיפר סליידר מציעות שילוב של יעילות, נוחות ועלות משתלמת עבור ארגון המטבח. ההמלצה היא להשאיר אריזה של שקיות זיפר סליידר זמינות במגרה לאורך כל השנה, לא רק כשרוצים לעשות סדר וניקיון של פעם בשנה.
רגע לפני שאתם מחליטים לעשות סדר בבית ומוודאים שיש לכם את כל הכלים וחומרי הניקוי הנדרשים - כדאי להצטייד בשקיות זיפר סליידר - לארגון נוח, פשוט ויעיל יותר בכל חדרי הבית.