סדרת המסקרפונה של גלידות פלדמן בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״
(באדיבות רשת13)
חברת הגלידות של פלדמן ממשיכה להשיק מוצרים איכותיים לכל המשפחה ומציגה סדרת גלידות משפחתיות חדשה תחת השם "מסקרפונה", עם שלושה טעמים מפנקים במיוחד: גלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם קרמל מלוח עם סירופ קרמל מלוח ; גלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם וניל עם שברי עוגיות בתוספת נטיפי שוקולד וסירופ בטעם שוקולד; וגלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם תות עם חתיכות תות, נטיפי שוקולד וסירופ בטעם תות. הסדרה החדשה מכילה 17% שמנת משובחת.
הקינוח המדויק ביותר
גלידות פלדמן מציעה מגוון רחב של גלידות משפחתיות איכותיות שעונות על הצורך של אנשים לקינוח חלבי טעים. סדרת הגלידות החדשה של פלדמן היא בדיוק מה שצריך כדי לקנח ארוחה טעימה. סדרת הקינוחים של "הגלידות של פלדמן" משווקות באריזה משפחתית של 1.2 ליטר. . טווח המחירים הינו 24-29 ₪ לגלידה משפחתית. הגלידות בחזקת כשר חלבי ובהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. ניתן להשיגן בחנויות "הגלידות של פלדמן", במגוון רחב של חנויות השוק הפרטי – מינימרקטים, מכולות וברשתות השיווק המובחרות, ברחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
סדרת גלידות מסקרפונה: שלושה טעמים מפנקים במיוחד
(צילום: יח"צ)
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת מסקרפונה של פלדמן
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת מסקרפונה של פלדמן לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב רוכשי הגלידות והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהן והאם הייתם ממליצים עליהן לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת מסקרפונה של פלדמן משום שיותר מ-75% מהצרכנים שרכשו וטעמו מגלידות הסדרה היו שבעי רצון מהן.
פלדמן ממשיכה להשקיע, לחדש ולהרחיב את סדרות הגלידות המוצלחות שלה
לדברי ארז וולף, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן: "סדרת הגלידות המשפחתיות החדשה שלנו, מסקרפונה, מגיעה בשלושה טעמים מפתיעים ומפנקים. הסדרה יכולה להתאים בסוף כל ארוחה טובה כקינוח טעים שלא מצריך התעסקות רבה. חברת פלדמן שמה לה למטרה להמשיך, להשקיע, לחדש ולהרחיב את הסדרות המוצלחות שלה האהובות על קהל הצרכנים, והיא תמשיך להפתיע גם בהמשך."
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 22:12, 20.05.24