אי שם ב-1955, כאשר נוסדה חברת ימאהה מוטורס כחלק מקבוצת ימאהה, נולד גם הסמל שהפך להיות מוכר בכל העולם - שלושה מזלגות כיוון בתוך מעגל. עבור מייסדי החברה, המזלגות ייצגו את ההרמוניה בין הטכנולוגיה, הייצור והשיווק של האופנועים. המעגל העוטף אותם הוא משפחת ימאהה היפנית, מייסדת הקבוצה.
כיום ימאהה מוכרת מעל 5 מיליון אופנועים וקטנועים ברחבי העולם בכל שנה. היצרנית היפנית היא המצליחה ביותר בעולם המרוצים ב-3 השנים האחרונות ויצרנית הרכב הדו-גלגלי השניה בגודלה בעולם.
מהי פילוסופיית הייצור של ימאהה ומקור ההשראה של המותג, שהפכו את הדגמים של ימאהה לזוכים קבועים במרוצים ולאופנוע המועדף על מיליונים במשך השנים?

אופנועים עם אישיות, השראה והרבה רגש

בימאהה רואים בהנדסה בתור אמנות. פילוסופיית הייצור של המותג היא לייצר הרמוניה מושלמת בין האדם למכונה. האופנועים שלה מלאים באישיות, כל דגם אם אישיות משלו. המשותף לכולם הוא המימוש של המחויבות של ימאהה לחדשנות, טכנולוגיה פורצת גבולות ואיכות ללא פשרות.
ההשראה של ימאהה מגיעה מהמונח היפני 'קנדו', המבטא חוויה רגשית עצומה ואינטנסיבית, שמביאה לסיפוק רגשי וזיכרון בלתי נשכח - בדיוק כמו החוויה המתקבלת בכל נסיעה על אופנוע של ימאהה. השאיפה של המהנדסים והמעצבים של ימאהה היא לגרום ללב שלנו לפעום בחוזקה ולשערות שלנו להזדקר בזמן הנסיעה, וזמן רב אחריה.

מסורת של הצלחה במרוצים - האופנועים של ימאהה הם ווינרים בנשמה

החל מהיום הראשון להקמתה, ימאהה התחייבה לעולם המרוצים, ולאחרונה חגגה היצרנית 60 שנה להשתתפות הראשונה שלה במרוץ האופנועים היוקרתי ביותר, MOTOGP.
החל מאופנוע ה-M1 במוטו GP, דרך תחרות הסופרבייק, סופר ספורט, אנדורו, מוטוקורס וראלי - אופנועי ימאהה הם מנצחים סדרתיים בסבבים עולמיים.
ימאהה משתמשת בעולם המרוצים כדי לפתח טכנולוגיות חדישות עבור באופנועים המיועדים לקהל הרחב, אשר מספקים חוויית רכיבה פורצת דרך. אפילו הקטנועים של ימאהה נושאים בתוך את ה-DNA של עולם המרוצים המרגש והממריץ.

מגוון אופנועים לכל מטרה - משטח ועד כביש, מספורט ועד אופנועים לילדים

מטרו מוטורס, המייבאת לישראל את האופנועים והקטנועים של ימאהה, מציעה מגוון רחב של אופנועים לכל מטרה – אופנועי שטח המאופיינים בביצועים מקסימליים והאמינות הידועה של המותג, אופנועים ספורטיביים משודרגים, אופנועי כביש יעילים ונוחים וגם אופנועים לילדים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בספורט המוטורי.
ימאהה לא זנחה את עולם הקטנועים - ה-Tmax הוא קטנוע אשר שינה את התחום ומהווה דוגמה ליצירתיות ולחשיבה השונה שמנחה את ימאהה.
מתוך התמהיל המגוון של המותג, ניתן למצוא את ה-MT10SP האימתני והסופר-ספורטיבי, דגם Hyper Naked עם עיצוב אפל ומפעים, לרכיבה אופטימלית בכל כביש ומסלול. לרכיבה ספורטיבית, מומלץ לבחור ב-YZF-R6 שהספיק לזכות בשלל תחרויות. בכל הנוגע לאופנועי ספורט-רטרו, מומלץ להכיר את ה-XSR, המציע שילוב של מראה ייחודי ומומנט מדהים. להנאה בשטח ולמרוצי אנדורו, אופנוע ה-WR250F הוא הדגם המומלץ, ולמי שרוצה לגמוע את הכבישים בנוחות מקסימלית, אופנוע הספורט-תיור TRACER700 הוא הדגם הנכון. דגמי הטנרה (Tenere) מציעים רכיבת כביש-שטח יוצאת דופן, נוחה ובטיחותית.
במשך השנים קמו מועדוני הרוכבים של ימאהה, המתמקדים בסדרות השונות ומוציאים לפועל טיולים, רכיבות משותפות ואירועים חברתיים. המועדונים מציעים חיבור וקהילות קטנות ואיכותיות של אנשים המאוהבים במותג ובכלים שלהם, ורוצים לחלוק את התחושה עם אנשים החולקים את התחושה הזו. מועדן הרוכבים ימאהה טנרה, למשל, מרכז סביבו את הבעלים הגאים של הדגם הפופולארי, אשר יוצאים לטיולים משותפים באווירה משפחתית.
ימאהה מטפחת גם את הדור הבא של רוכבי המרוצים ומציעה מגוון דגמי אופנועים לילדים, מתוך הבנה כי אופנועי שטח ומרוץ מהווים תחביב בונה אישיות, עם עוצמות ייחודיות. אופנועי המוטוקרוס לילדים בנויים עם שלדה קלת משקל, מנועים בנפחים קטנים ומערכות בטיחות שהופכים אותם לאופציה המושלמת לכל מי שמחפש אופנועי שטח למתחילים.
בנוסף לכלים הדו-גלגליים, ימאהה מציעה מגוון כלי רכב לשימושים רבים - רכבים תפעוליים, טרקטורוני ספורט, ימאהה 4X4, אביזרים ממותגים ועוד.
לא משנה אם זה בחנייה של התיכון, בכביש העירוני, בכבישים המפותלים והמאתגרים או במסלול שטח קשוחים, האופנועים של ימאהה תמיד מובילים את הדרך. עם אופנוע של ימאהה, כל נסיעה היא הרפתקה וריגוש שאין שני לו.

אופנוע איכותי מבית טוב

האופנועים והקטנועים של ימאהה מיובאים לישראל על ידי חברת מטרו מוטור כבר יותר מ-20 שנה, בהן ימאהה מובילה בישראל את קידום הספורט המוטורי דרך קבוצת ימאהה רייסינג. בעלי הכלים של ימאהה נהנים מרשת מרכזי שירות ארצית, תנאי תשלום נוחים, מועדוני רוכבים פעילים וכל מה שחובבי אופנועים צריכים כדי להמשיך להתרגש בכל נסיעה מחדש.
לסיפור המלא של ימאהה ולקטלוג המוצרים של המותג היפני האהוב, היכנסו>>