עם הגידול בטכנולוגיה עולה הביקוש לאנשים מיומנים גם בניהול וגם בטכנולוגיות מידע - אנשים המסוגלים להבין את צורכי הארגון, הלקוחות והספקים, ולתרגם דרישות אלו למערכות מידע המבוססות על הטכנולוגיות המתקדמות והמתאימות ביותר הקיימות. הקריה האקדמית אונו מציעה תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע, המכשיר אנשים לתפקידי ניהול מגוונים עם מיומנויות טכנולוגיות, ומהווה קרש קפיצה הנחוץ להשתלבות בתחום.
התואר מציע לימודים ברמה גבוהה יחד עם כל היתרונות והנוחות של מכללה, ביניהם המרצים הטובים ביותר, שעות נוחות ולימודים יישומיים שמקנים כלים חשובים להשתלבות בתעשייה. תוכנית הלימודים במסלול תכשיר את הסטודנטים לבנות וליישם פתרונות טכנולוגיים של מערכות מידע בארגון, עם הבנה עמוקה של היבטים עסקיים וארגוניים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: שלומי מזרחי, תדמית אונו)
תוכנית הלימודים בקריה האקדמית אונו מתמקדת בפיתוח כישורים אנליטיים, יכולות טכנולוגיות, יכולות תכנות והבנה בתחומי מערכות מידע, שיאפשרו לבוגרי התוכנית לנתח, לפתח ולתחזק מערכות ארגוניות חשובות, כולל אפליקציות סלולר. כמו כן הלימודים מעניקים כישורי ניהול פרויקטים ועבודת צוות, המאפשרים לבוגרי התואר להגיע לדרגות ניהול של צוותים ופרויקטים מורכבים. בין הקורסים הנלמדים במהלך התואר: קורסי תכנות שונים - ג'אווה ופייתון, תכנות אינטרנט וסלולר, ניתוח נתונים, בסיסי נתונים, הטמעת מערכות ERP, מערכות לניהול קשרי לקוחות, הבטחת איכות תוכנה, הגנת סייבר ועוד.
את הלימודים מוביל צוות מרצים בכיר ומקצועי, המביא איתו ניסיון רב שנים וידע רחב ומעודכן, ומלווה את הסטודנטים לאורך כל התואר, עם יחס אישי ובכיתות קטנות. במסגרת התואר הראשון, יקבלו הסטודנטים תעודת מנתח מערכות מידע מטעם לשכת טכנולוגיות המידע בישראל ותעודת הסמכה של חברת SAP. התוכנית כוללת אפשרות להעמקה בלימודי הגנת סייבר. כמו כן המקצוע כה מבוקש, כך שהסטודנטים של הקריה האקדמית אונו מוצאים עבודה כבר בשנה ב' ו־ג' ומשתלבים היטב בשוק העבודה.
ד"ר ציפי הרט, ראש התמחות מערכות מידע בקריה האקדמית אונו: "אנחנו בקריה האקדמית אונו מלמדים מערכות מידע באוריינטציה של אנשים שרוצים להתקדם למשרות ניהוליות. אנחנו מלמדים מגוון רחב של תת־מקצועות בתוך עולם מערכות המידע בארגונים, ובכך הסטודנטים רוכשים ידע רב ומגוון, שישרת אותם בכניסה לשוק העבודה".