ערוץ דמוקרטTV משיק תוכנית ראיונות חדשה עם לוסי אהריש. התוכנית "שיחה אישית" משודרת מדי שבוע ובה יופיעו הדמויות המשפיעות והמעניינות ביותר בישראל. בשבוע הראשון התארח ראש השב"כ לשעבר, כרמי גילון.
מסלול החיים הבלתי צפוי של גילון הביא אותו מהאקדמיה למוסיקה עד למשרד הביטחון. בראיון המיוחד, גילון מביע את דעתו הנחרצת בנושאים מדיניים שונים. ביניהם, המלחמה באוקראינה והיחס של מדינת ישראל לפליטים: "איילת שקד שכחה את ההיסטוריה. כופר מפליטים? אני מתבייש".

על ממשלת השינוי, "ממשלת רק לא ביבי", לפי דבריו, תקף ואמר כי הם אינם יכולים לקבל החלטה מדינית, כי אין שום דבר המחבר בין המפלגות השונות. בנושא הסיפוח של יהודה ושומרון, אמר בנחרצות: "אף ממשלה לא סיפחה את יהודה ושומרון, כולל ראשי הממשלה אריאל שרון ובנימין נתניהו. הם הבינו שזה רע לישראל לספח את השטחים".
רוצים להיות שותפים ושותפות במסע לשינוי פני התקשורת בישראל? דמוקרטTV הוא פרויקט ייחודי ברמה הבין לאומית. דמוקרטTV הוא ערוץ עצמאי הפועל בעזרת מימון המונים והוא כלי התקשורת היחיד שבו אתם קובעים מה נשדר, אתם העורכים, אתם בעלי המניות, אתם השותפים. כיום הוא מימון ההמונים הגדול בישראל הנהנה מתמיכה של מעל 8,000 שותפים ותומכים שתורמים באופן קבוע ועוזרים לבנות תקשורת עצמאית.
לתמיכה בערוץ - לחצו כאן>>>