בעשור האחרון, ענף הרכב הדו-גלגלי בישראל עבר שינוי מהותי, כשהשוק כולו גדל בהיקפיו ובתוכו ניתן היה להבחין בדרישה גדולה יותר מבעבר לתחום האופנועים. ביקוש זה הביא לדרישות גדלות והולכות של הלקוחות בכלים מתקדמים טכנולוגית, המצוידים במערכות בטיחות רבות ועם פגיעה מינימלית באיכות הסביבה. בראש המענה לביקוש זה, ניתן למצוא את חברת עופר אבניר, מהיבואניות המובילות והגדולות בארץ בייבוא כלי רכב דו-גלגליים ובוודאי שהוותיקה מכולן.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אסף רחמים)
המענה של עופר אבניר לביקוש לא מגיע רק ממגוון המותגים האדיר שהיא מציעה, אלא גם מהחשיבה החדשנית והמתקדמת לבחירת הכלים שיתאימו לצרכי ורצון הקהל המקומי. החברה מתמחה בייבוא מגוון רחב של דגמים מבית היצרנים המובילים בעולם, ובכך מבטיחה ללקוחותיה את המיטב של הטכנולוגיה העולמית הזמינה בשוק. בין המותגים ניתן למצוא את סוזוקי היפנית, קימקו מטיוואן, CFMOTO מסין, הוסקוורנה וגאסגאס מאוסטריה ואת מותגי קונצרן פיאג'ו, ענקית הדו גלגלי באירופה, המייצרת את ווספה, אפריליה, מוטו גוצי וכמובן את הכלים של פיאג'ו עצמה.
עם יותר מ-70 שנות פעילות מאחוריה, מציעה עופר אבניר מסגרת רחבה של שירותים ופתרונות ללקוחותיה. רשת המפיצים המורשים של החברה מונה כיום 60 נקודות שירות, תצוגה ומכירה אשר מספקות שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות ברחבי הארץ. החברה מייבאת ישירות מגוון של 34 מותגים שונים של כלי רכב דו-גלגליים, לבוש, ציוד ואביזרים דרך חברת "אבזריון", יבואנית ציוד הרכיבה מהגדולות בישראל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אסף רחמים)
בעופר אבניר יודעים כי לקוח מרוצה הוא היסוד להצלחה. לכן, החברה משקיעה ומתמקדת בשירות מקצועי ואדיב לכל לקוח. מחלקת החלפים של החברה מצוידת במחסן מתקדם, בו ניתן למצוא מעל ל-70,000 פריטים, חלקים וחלפים, המתאימים לכל הדגמים המיובאים על ידם. צוות המחסן המיומן תמיד מוכן לספק פתרונות יעילים ותחרותיים לנקודות השירות, המוסכים והלקוחות.
לעופר אבניר ברור שתפקידה בשוק אינו מסתכם במכירת כלי רכב דו גלגליים. החברה נותנת משמעות לערך הסוציאלי ותורמת לקהילה המוטורית. לחברה קבוצות מרוצים המתחרות בהצלחה רבה בליגות השונות בישראל ובמרוצים בינלאומיים. כך, היא מעניקה לרוכבים את הנוחות והשקט הנפשי הדרוש להצלחה. כמו כן, עופר אבניר משתתפת בחסויות לאירועים מוטוריים רבים ומסייעת בפעילויות חברתיות וחינוכיות למען ארגונים שונים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אסף רחמים)
כיום, כשהעתיד של רכבי הדו-גלגלי נראה מבטיח ומלא באתגרים טכנולוגיים, עופר אבניר עומדת בפני הזדמנויות מרתקות והופכת אותם למציאות. החברה החדשנית והמתקדמת הזו תמשיך לפרוץ דרך בייבוא כלי רכב דו-גלגליים ולספק ללקוחותיה מוצרים מהפכניים ותמיכה איכותית לאורך כל הדרך.