מוגש מטעם בראבו BRAVO
אחד הרגעים הקשים ביותר בחייו של אדם הוא רגע האבחון של מחלה קשה. זהו רגע שבו כל שגרת החיים מתהפכת, ובנוסף להתמודדות הפיזית והנפשית עם המחלה וההוצאות הרפואיות הנלוות אליה, החולה עלול למצוא את עצמו מתמודד עם פגיעה ברמת ההכנסה השוטפת של כל המשפחה.
הבשורה החדשה בתחום ביטוחי הבריאות
עד כה נאלצו החולים להסתדר בעצמם עם המצב הקשה אליו נקלעו, אך בשנה החולפת הביאה מגדל ביטוח ופיננסים בשורה עצומה לשוק כאשר השיקה את מגדל CARE, שירות ייחודי למגדל של פוליסת ביטוח מחלות קשות. במסגרת עדכון הפוליסה, יכללו פוליסות ביטוח מחלות קשות במגדל (מזור מורחב ומזור לסרטן) מעטפת רחבה יותר של סיוע ראשוני למבוטח בעת הצורך, הכוללת בנוסף לתגמולי הביטוח גם בדיקת זכאויות, מיפוי וליווי למימוש זכויות ופיצויים המגיעים למבוטחים מטעם גופים ומוסדות ציבוריים.
השירות מתווסף לתגמולי הביטוח
השירות מוענק באמצעות חברת Take Care, ומתווסף לתגמולי הביטוח להם זכאים המבוטחים בהתאם לתנאי הפוליסה. השירות יאפשר שיפור ברווחה הכלכלית והבריאותית, על מנת שיוכלו המבוטחים להתמקד בריפוי והחלמה. מגדל ביטוח ופיננסים מלווה את המבוטחים בעת המקרה הרפואי ומסייעת להם ברגעים מורכבים ומאתגרים אלו.
אוזן קשבת ומומחים מובילים
במסגרת שירות מגדל CARE צוות המומחים המקצועי והמנוסה של חברת Take Care מסייע למבוטחים בבירור זכויות המותאם להם אישית, בהן זכויות בביטוח הלאומי, רשויות מקומיות, חשמל, מים, ארנונה, מס הכנסה, בנקים, זכאות לתג נכה, זכויות במקום העבודה, זכויות בקופ"ח ועוד המגיעות להם לשיפור רווחתם. מטרת השירות היא לאפשר למבוטח לגלות האם במסגרת זכויותיו הנוספות הוא יכול להגדיל את הפיצוי שיקבל בנוסף לתגמולי הביטוח להם הוא זכאי, ובכך למעשה ירחיב את ההגנה הכלכלית שלו.
1 צפייה בגלריה
מגדל קאר
מגדל קאר
מגדל עומדת לצד מבוטחי המחלות הקשות, ומלווה אותם למיצוי זכויותיהם
(יח"צ)
הישראלים העניקו BRAVO למגדל CARE
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה למגדל CARE לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שהסתייעו בשירות או שהכירו מישהו שהשתמש בו. ה-BRAVO הוענק ל"מגדל CARE" משום שאחוז שביעות הרצון ממנו היה גבוה במיוחד.
שירות אקסטרה ללא עלות כספית
השירות מוענק למבוטחי פוליסת מחלות קשות (מזור מורחב ומזור לסרטן) ללא עלות כספית. עם אישור תביעת המבוטחים, יקבלו הודעה ממגדל המיידעת אותם על אפשרותם לקבלת מידע על זכויותיהם בפלטפורמת Take care. לשם קבלת השירות עליהם למלא שאלון ולהשאיר פרטים לאחר מכן יתקבל דו"ח מפורט של הזכויות ומידע נוסף בשיחה טלפונית ע"י נציג החברה. בסיום השיחה הטלפונית יוצע למבוטחים אפשרות לליווי אישי בתוספת תשלום הכולל שירותי ליווי עד למימוש ומיצוי זכויותיהם מול כלל הגופים הרלוונטים למצבם הבריאותי, כפי שהופיעו בדו"ח במחיר מיוחד למבוטחי מגדל.
מיכל גור כגן, מנהלת חטיבת חיסכון ארוך טווח ובריאות במגדל ביטוח, מפרטת: "כאשר אנשים נאלצים להתמודד עם מחלות קשות, חס וחלילה, במקרים רבים הם מתקשים להתמודד גם עם סבך הבירוקרטיה הנלווה לכך מה שמגדיל את המורכבות הנפשית והכלכלית שבהתמודדות עם המחלה. מגדל עומדת לצד מבוטחיה המבוטחים בביטוח מחלות קשות, ומלווה אותם למיצוי זכויותיהם כדי שהם יוכלו להתרכז בהחלמה מלאה. מדובר בשירות בלעדי למבוטחי מגדל שהינו חלק מהשקפת העולם שלנו – לעמוד לצד מבוטחינו ברגע האמת".
המידע המובא להלן הינו מידע כללי בלבד. בכפוף לתנאי הפוליסה ומגדל חברה לביטוח בע"מ.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם בראבו BRAVO