עונת הקיץ גורמת לנו לאוורר את בגדי הים, לשריין לעצמנו חופשה ולצאת אל השמש הקופחת. חשיפה ישירה לשמש ידועה בנזקיה, כאשר בשנים האחרונות מתווספים עוד ועוד מחקרים המעידים על כך שהנזקים ממשיכים להצטבר גם במשך שעות רבות לאחר תום החשיפה לשמש ואף בחשיכה.
בעלי עור רגיש או בהיר במיוחד, לצד מי שעובר טיפולים אסתטיים ורפואיים כגון לייזר או כימותרפיה, עומדים בפני אתגר משמעותי בחשיפה לשמש ועבורם ההגנה היא צורך קריטי במשך כל השנה. למעשה, 70% מנזקי השמש מקורם בחשיפה יומיומית לשמש במשך כל השנה, לא רק בעת הבילוי בשפת הים ובבריכה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
לרגל ההשקה של אולטרסול Med, סדרת המוצרים הייחודית והחדשנית המציעה הגנה יומיומית חיונית ומשלימה מהשמש בזמן החשיפה ולאחריה, אספנו את המידע שצריך לקחת בחשבון על מנת להתגונן בדרך הטובה ביותר מפני נזקי שמש מיידיים ומצטברים: בעת החשיפה וכן גם במשך שעות לאחריה.

לפני הכול - הגנה מוגברת במיוחד, ושמירה על לחות בזמן החשיפה לשמש

השלב הראשון והבסיסי ביותר בשמירה על עור רגיש מנזקי השמש, הוא הגנה מוגברת במיוחד בזמן החשיפה לשמש. על מנת לעשות זאת, מומלץ להשתמש בתכשירים בעלי הגנה גבוהה ורחבה מקרינת UVB (מקדם הגנה גבוה מאוד 50+) ומקרינת UVA, המספקים בנוסף גם סיוע בהגנה מקרינת IR ו-HEV.
ליין מוצרי ההגנה מהשמש של סדרת אולטרסול Med, הנקרא Protect & Calm, כולל ספריי שקוף, תחליב גוף וקרם לחות לפנים המעניקים הגנה גבוהה במיוחד ורחבה ביותר מקרינת השמש יחד עם לחות ל-24 שעות, לצד קרם פנים מינרלי הרותם את הכוח של מינרלים טבעיים לסינון מירבי של הקרינה.
מוצרי ההגנה מהשמש מכילים טכנולוגיה ייחודית המעניקה הגנה גבוהה במיוחד ורחבה ביותר מפני קרינת UVB (SPF50+) ו-UVA, ומסייעת בהגנה מקרינת IR ו-HEV. מרכיבי הלחות הנכללים בתכשירים חיוניים לתפקודו התקין של העור. בנוסף, משולבים בהם רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור, כגון רכיב בוטני פעיל מצמח הליקוריציה בשילוב עם תמצית פרחי קמומיל, המסייעים להפחתת אדמומיות ומניעת גירויים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
המוצרים מכילים גם קומפלקס אנטי-אוקסידנטים עוצמתי, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, אשר מסייע בהגנה כנגד רדיקלים חופשיים הנוצרים כתוצאה מהחשיפה לשמש הישראלית ובשמירה על מראה עור בריא יותר גם בטווח הרחוק.

גם אחרי החשיפה לשמש, הקרינה עדיין ממשיכה להזיק בעוצמה לעור שלנו

כאמור, מחקרים מדעיים עדכניים מוכיחים כי הנזקים לתאי העור כתוצאה מחשיפה לשמש אינם פוסקים לאחר החשיפה לשמש, אלא ממשיכים במשך שעות רבות לאחר מכן וגם אחרי רדת החשיכה - כלומר, גם כשאנחנו כבר לא בים, בבריכה או בטיול. ולא רק בקיץ, אלא בכל עונות השנה. בין היתר, הנזקים הפוטנציאליים כוללים הזדקנות מוקדמת של העור, פגיעה ב-DNA ואף סיכוי מוגבר לסרטן העור.
קרם הפנים המשקם Repair מסדרת אולטרסול Med מיועד לשימוש לאחר כל חשיפה לשמש. הנוסחה הייחודית של הקרם מסייעת בתיקון ובמניעת הנזקים באמצעות חיזוק ההגנה הטבעית של העור ובהשלמת רכיבים החיוניים לעור, במטרה לסייע בשיקום העור ובהאטת הזדקנותו.
הנוסחה החדשנית של קרם הפנים המשקם Repair כוללת שילוב רכיבים יעילים במיוחד שכל אחד מהם עוזר בשמירה ובשיקום העור - מזווית אחרת.
הקרם מכיל קומפלקס אנטיאוקסידנטים עוצמתי לסיוע בנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי אקלים וסביבה, המורכב מתמצית תה ירוק, תמצית זרעי ענבים (שרדונה), ויטמין E, וקו-אנזים Q10 הפועלים ביעילות סינרגטית.
בנוסף, הקרם מכיל סרום בוטני חדשני ללחימה בהזדקנות העור הנקרא Elix-IR המכיל תמצית פעילה מצמח הפוליגונום שהוכחה מחקרית כעוזרת ללחימה בהזדקנות העור בעקבות חשיפה לקרינת השמש. התמצית מסייעת להגנה על חוזק, גמישות ומיצוק העור, ובנוסף לטשטוש קמטים הנובעים מחשיפה לשמש.
הקרם מכיל חומצה היאלורונית המסייעת בחיזוק מרכיב הלחות הנמצא באופן טבעי בעור וכן פוליסכרידים (רב-סוכרים) המסייעים בהעשרת העור בלחות, להשגת לחות אופטימלית.
לבסוף, על מנת להשיג מראה עור בריא יותר ומלא חיוניות, הקרם מכיל שילוב ייחודי של ויטמינים, הכולל פרו ויטמין B5, ויטמין E ו-ויטמין A.

בחרו במוצרים בדוקים ובטוחים

כאשר מדובר על מוצרים הבאים במגע עם העור שלנו, ובמיוחד בקרב בעלי עור רגיש, חשוב מאוד לבחור במוצרים שעברו את הבדיקות המחמירות ביותר ונמצאו מתאימים לכל סוגי העור.
כל מוצרי סדרת אולטרסול Med עברו בדיקות דרמטולוגיות מקיפות ונמצאו היפואלרגניים ומתאימים במיוחד לעור רגיש. מוצרי הסדרה ללא בושם וללא פראבנים, אינם מכילים מרכיבים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים.
תחליב הגוף +SPF50, קרם הלחות לפנים +SPF50, וקרם הפנים המשקם אינם מכילים שמנים. קרם הפנים המינרלי מכיל מסנני קרינה 100% טבעיים.
רתמו את כוח המינרלים לסינון הקרינה
עולם המוצרים להגנה מהשמש כולל פיתוחים חדשים כל העת, וחשוב לעקוב אחרי החידושים העדכניים ביותר, על מנת לאתר את התכשיר הנכון ביותר עבורכם.
אחד מהמוצרים החדשניים של סדרת אולטרסול Med הוא קרם פנים מינרלי +SPF50, המכיל מסנני קרינה 100% מינרליים, ללא חלקיקים בגודל ננו.
השימוש במינרליים טבעיים הופך את התכשיר לידידותי יותר לעור, לבריאות ולסביבה.

ולכן, הגנה מסביב לשעון במשך כל עונות השנה!

על רקע החשיבות הרבה של ההגנה על העור בזמן החשיפה ולאחריה, במיוחד עבור בעלי עור רגיש, בהיר או עור שעבר טיפולים - חשוב להכיר את השילוב החדשני של סדרת אולטרסול Med המעניק הגנה מקיפה וייחודית לכל אורך שעות היממה, ובכל עונות השנה, ולא רק בקיץ.
התכשירים מציעים הגנה גבוהה מאוד בזמן החשיפה לשמש, בזמן שהקרם המשקם העוצמתי מסייע להגנה הטבעית של העור כנגד הנזקים המתהווים ומצטברים לאחר החשיפה לשמש. מומלץ להשתמש בקרם המשקם העוצמתי בשימוש יומיומי מיד לאחר החשיפה לשמש ולחזור על המריחה בשעות שלאחר מכן. הקרם מומלץ לשימוש גם כקרם לילה.
מוצרי הסדרה פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, המותג המוביל בישראל בתחום ההגנה מהשמש. ד"ר פישר נמצאת בחזית העולמית של הפיתוח המדעי בתחום, ומוצריה נמכרים בהצלחה רבה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
למעבדות המחקר הדרמטולוגי של ד"ר פישר ניסיון של יותר מ-40 שנה של מחקר פוטוביולוגי, והן ממשיכות לחדש מידי שנה במוצרים פורצי דרך. מעבדות החברה עומדות בתקנים מהמחמירים בעולם, ומשלבות טכנולוגיות מתקדמות בתהליכי הייצור.

פורסם לראשונה: 15:31, 15.07.21