"אוף, אני לא מצליח להתרכז בשיעור עם כל הרעש מסביב!"; "אין לי מושג איפה שמתי את העפרונות". הורים לילדים המתמודדים עם קשיים מסוגים שונים מכירים היטב את התלונות הללו.
לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב מניפים ברשת קרביץ את דגל המהפכה. החברה המובילה לציוד לימודי וטכנולוגי משיקה לראשונה בישראל את developy BY KRAVITZ, מחלקה שנועדה להעניק את המענה המיטבי לילדים החווים קושי לימודי מסוגים שונים ובמגוון רמות - מהפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, קשיים בוויסות חושי, פתרונות לפעוטות ולילדי גן עם עיכוב התפתחותי, קשיים גרפו־מוטורים ועוד. למעשה, המוצרים הייעודיים יסייעו לאחד מכל שלושה מכלל התלמידים, לא רק מקרב הילדים המאובחנים, זאת בשל יכולתם לשפר את חוויית הלימוד בעיקר בכיתות נמוכות, בראשית כתיבה ולמידה.
7 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


בעזרת סדרה של עזרים ייעודיים, מחלקת developy BY KRAVITZ שמה לה למטרה להביא את הפתרונות המקצועיים בתחום, לצמצם את הקשיים ולהעניק לתלמידים ולהוריהם מענה לצרכים, שיאפשרו להם ללמוד באופן מיטבי ולפרוח. לצורך הקמת המחלקה צירפה קרביץ לשורותיה לתפקיד היועצת המקצועית את אפרת פרי, מרפאה בעיסוק התפתחותי, המלווה שנים רבות ילדים, הורים ומורים. פרי בוחנת ובוחרת כל אביזר שנכנס למחלקה במטרה למקסם ולדייק את ההתאמה של עזרי הלימוד למען חיזוק התועלת של העזרים בקרב הילדים. "דיבלופי, מבחינתי, זו מהפכה, במובן שהמוצרים החשובים האלו יתחילו להימכר על המדף בצורה כל כך נגישה, ויהיה קל ואפשרי למצוא אותם", אומרת פרי ומוסיפה תכלית נוספת למהפכה: "יש פה רשת שמצהירה בריש גלי, שהיא מכירה בצרכים השונים של התלמידים ומדברת בקול רם על הקשיים ועל הרגישויות ומוכרת מוצרים בהתאם. יש פה מהפכה חברתית, ערכית וכמובן - מקצועית. אני גאה להיות חלק במהלך הזה ומאמינה בו מכל הבחינות".

בין עזרי developy BY KRAVITZ נמצאים:

סרגל למעקב קריאה – סרגל שקוף, המבליט את השורה הרצויה על ידי פס שקף צבעוני ומקל על קריאה רציפה.
טושים ריחניים – חפיסה ובה 12 טושים, כאשר לכל צבע יש ריח ייחודי משלו. טושים אלו מסייעים לילדים עם לקות ראייה או עיוורון צבעים על ידי שימוש בחוש נוסף לצורך זיהוי הצבע. גם ילדים שאוהבים להריח, יפיקו מהם תועלת. הטושים מיוצרים ללא שאריות אלרגניות והחבילה מחומרים ממוחזרים.
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
קלמר שלושה תאים – מסייע לילדים עם קשיי התארגנות או עם הפרעות קשב. חשוב שההורים ימליצו לילדיהם על החלוקה, זה עוזר לילד להתארגן.
מברשת סנסורית – יעילה מאוד לילדים עם קשיים בוויסות חושי ולילדים על הרצף האוטיסטי. המברשת עשויה מסיליקון ייחודי, ומשמשת להירגעות באמצעות מגע או לשימוש לפני שנדרש ריכוז מוגבר.
כדור ספוג בהדפס גלובוס – כלי יעיל לפריקת אנרגיה והזדמנות מצוינת ללמוד על אוקיינוסים, יבשות ומדינות.
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
נשכן לעיפרון מסיליקון – נראה כמו קישוט לעיפרון, אך מדובר בחלופה בטוחה, העשויה 100% סיליקון, לילדים הנוטים ללעוס שרוול, צווארון, ציפורניים או בקיצור, ילדים עם רגישות תחושתית ורצון לחיפוש תחושתי. הנשכנים עוזרים להפחית משמעותית את החרדה והלחץ בקרב ילדים עם קשיים בוויסות החושי, תנועתיות בכיתה או חיפוש תחושתי סביב הפה.
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
צבעי טמפרה סטיק – חפיסה של 12 צבעי סטיק, המיוצרים מטמפרה, צבעים ששימשו לציור בעת העתיקה ויוצרו מערבוב של חלמוני ביצה עם פיגמנטים שונים שהופקו מקונכיות בטבע. מוצר מדהים וכיפי לציור בקרב פעוטות, ילדים וגם מבוגרים, שמתנקה בקלות ואינו מקמט את הדף. לצבעים עצמם גוון חזק וברור. מומלץ לפעוטות בראשית ההתפתחות הגרפו־מוטורית ולסרבני ציור בגיל הגן ובית הספר.
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
זוהי הפעם הראשונה שבה תוצג מחלקה ייעודית כזו ברשת ארצית, והיא תיתן מענה רחב לילדים, סטודנטים, הורים, מורים ומטפלים. בשלב הראשון תוצג המחלקה ב־20 סניפים ברחבי הארץ וכן באתר הסחר של המותג.

7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)