פולקסווגן אמארוק החדש הגיע ארצה והוא מציב רף חדש בפלח הטנדרים הודות לרמות גבוהות וחדשות של שימושיות, של נוחות, של בטיחות ושל עוצמה בכביש ובשטח. אמארוק החדש תוכנן מהיסוד כדי להגדיר היכן, כיצד ומה טנדר פיק-אפ יכול לעשות. הוא הרבה יותר מאשר רכב עבודה שנוסע או מוביל מטען מנקודה א' לנקודה ב', הוא מרגיש בבית בכל תוואי דרך והוא נכון לכל אתגר. הנה כל מה שצריך לדעת על פולקסווגן אמארוק החדש בכדי להבין מה זה בעצם אומר "סופר פיק-אפ".
3 צפייה בגלריה
(צילום: Volkswagen AG)

עיצוב שהוא הצהרה

טנדר עבודה חייבת להיות קודם כל שימושי, קשוח ותכליתי, אבל מי אמר שהוא לא יכול להיות גם יוקרתי ומרשים למראה? מבט אחד באמארוק החדש מבהיר אחת ולתמיד שהשילוב בין קשיחות ותכליתיות לבין אלגנטיות ויוקרתיות אפשרי בהחלט.
ראשית, הוא גדול מקודמו באופן משמעותי עם תוספת של לא פחות מ-173 מ"מ לבסיס הגלגלים (3.270 מ') ו-96 מ"מ לאורך הכולל (5.362 מ'). הודות לגידול בממדים, גם הארגז גדל וניתן להעמיס בו משטח אירופאי סטנדרטי לרוחב. שינוי נוסף הוא בסרחי העודף מלפנים ומאחור שהתקצרו ובכך תרמו גם לשיפור בזוויות הגישה והנטישה.
העיצוב מדבר בעד עצמו, עם חרטום כוחני המשובץ ביחידות תאורה דינמיות IQ.Light LED Matrix, בתי גלגלים מודגשים ומגוון של אלמנטים עיצוביים/שימושיים מקוריים כמו חלונות כהים מאחור, פגושים בצבע המרכב, קשת העמסה מקורית בגימור כרום, מדרכי צד מקוריים וחישוקים מעוצבים (''18 בסטייל ''20 באוונטורה). מהתוצאה הסופית פשוט אי אפשר להתעלם ואמארוק החדש מושך מבטים בנוסעו בכביש או בשביל.

יותר עוצמה, יותר שטח, יותר עבודה

אמארוק החדש מצויד במנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים עם הספק של 240 כוחות סוס ומומנט של מ-600 נ"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה ולמערכת הנעה כפולה לכביש ולשטח הכוללת הילוך כוח. המנוע החזק בעל שפע המומנט הזמין והתיבה היעילה מאפשרים לאמארוק להפגין ביצועים זריזים ובאותה העת גם לגרור עד 3.5 טון (נגרר עם בלמים).
שינוי משמעותי באמארוק החדש נעוץ ביכולת השטח ובעבירות ששודרגו באופן ניכר עם שורה של שינויים ותוספות. מפרט השטח של אמארוק החדש יאפשר לכם להגיע גם לעומק השטח בביטחון עם זוויות גישה (30 מעלות) ונטישה (26 מעלות) משופרות, מרווח גחון (237 מ"מ) וכושר צליחה גדולים יותר, מערכת הנעה כפולה חדשה, תוכניות ייעודיות לנהיגת שטח בתיבת ההילוכים, מיגון תחתון ונעילת דיפרנציאל אחורית כסטנדרט – כל מה שצריך בשטח.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Volkswagen AG)
חזק, קשוח וגם שימושי אפילו יותר מבעבר, אמארוק החדש מוכן לעבודה קשה עם ארגז גדול יותר הכולל טבעות עיגון, וו גרירה מקורי נשלף, שקע 230V, אמבטיה מקורית, מדרכי צד מקוריים וקשת העמסה מקורית בגימור כרום – כל מה שצריך לעבודה. חידוש נוסף בדגם זה הוא כושר העמסה של עד 350 ק"ג, על הגג! מאפיין יעיל ביותר לאוהל גג למשל.

בטוח יותר, טכנולוגי יותר, מפנק יותר

בפולקסווגן חושבים שרכב עבודה שנוסע הרבה ומוביל מטען ונוסעים צריך להיות בטוח במיוחד. מסיבה זו אמארוק החדש מצויד ב-9 כריות אוויר ובעוד כ-20 מערכות בטיחות וסיוע לנהג חדשות: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכות אקטיביות למניעת תאונה חזיתית וסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים, ניטור עירנות נהג ועוד. אפילו בחניה האמארוק בטוח יותר, עם חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת °360 ואפילו מערכת לחניה אוטומטית – הכול כסטנדרט!
הפיק-אפ החדש של פולקסווגן טכנולוגי הרבה יותר גם בסביבת הנהג עם Digital Cockpit בעל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה עם מסך '' 12 גדול. מפרט המולטימדיה והקישוריות כולל מערכת App Connect לשיקוף הטלפון הנייד (אלחוטי ב-Apple CarPlay), טעינה אלחוטית לנייד, דיבורית BT, שקעי USB וגם בלם-יד חשמלי ומערכת Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח.
אמארוק החדש מביא גם את רמות הנוחות והפינוק לרמות גבוהות עם מאפיינים ואביזרים שתוכלו למצוא ברכבי פרימיום - מושבים קדמיים חשמליים עם כוונון חשמלי 10 מצבים וחימום, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מאחור וריפודי עור הפוך (זמש) ברמת גימור Style, אלו ממש לא מאפיינים טיפוסיים של טנדר... רמת הגימור Aventura כבר מביאה את הפאר למחוזות יוקרתיים במיוחד עם ריפודי עור, מערכת שמע של Harman Kardon בעלת 10 רמקולים ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Volkswagen AG)

מציב רף חדש

עוצמה, חוסן, וורסטיליות וגם נוחות ופינוק – פולקסווגן אמארוק החדש מציע את כל מה שאפשר לבקש מטנדר, ועוד הרבה יותר מכך. הוא גדול ושימושי מבעבר, בעל יכולת שטח גבוהה יותר וגם בטוח במיוחד וטכנולוגי.
אמארוק החדש מצויד כסטנדרט באביזרים מקוריים ואיכותיים שמגבירים את השימושיות שלו: אמבטיה, מדרכי צד, וו גרירה, קשת העמסה ומיגון תחתון – לא צריך לדגם אותו, הכול כבר בפנים. אלו, יחד עם כל המאפיינים החדשים והמשודרגים של האמארוק ועם רמת האבזור הגבוהה במיוחד, מתמזגים לחבילה מקורית, איכותית וגם משתלמת מאוד.
אין עוד הרבה טנדרים בעלי הספק של 240 כוחות סוס, עם 9 כריות אוויר, עד 20 מערכות בטיחות וסיוע לנהג, מערכת Harman Kardon וגם עבירות גבוהה ויכולת לנסוע בשטחים קשים ולשאת מטען וצוות עובדים - פולקסווגן אמארוק החדש מציע את כל אלו. אז אחרי שהכרתם את כל המאפיינים המתקדמים שלו, כשאתם מדברים על אמארוק החדש אל תגידו "פיק-אפ", אלא "סופר פיק-אפ" – אתם מוזמנים לפגוש אותו מקרוב ולהתרשם בעצמכם.