מוגש מטעם ASUS לא משנה אם אתם מגיעים מעולם ההייטק, אנשי פיננסים, אנשי שיווק, בעלי עסקים, מורים, מעצבים או יוצרי תוכן - יישומי ה-Gen AI הפכו בתקופה האחרונה לאחד הכלים היעילים והפופולאריים ביותר למשימות היום-יום.
יישומי AI עוזרים כיום לסייע במגוון עצום של משימות ולחסוך זמן עבודה יקר – החל מסיכום מאמרים, דרך כתיבת קוד ועד עבודה על מצגות, מחקר ויצירה.
הבשורה החדשה לקהל ההולך ומתרחב של משתמשי ה-AI היא המחשב הנייד הראשון שפותח במיוחד לעידן הבינה המלאכותית היוצרת. ASUS, יצרנית המחשבים הניידים המובילה, משיקה בימים אלו את ASUS Vivobook S15, מחשב ה-AI הראשון, אשר מספק חוויה מותאמת באופן מלא ליישומי ה-AI המובילים בשוק.
2 צפייה בגלריה
ASUS - מחשב נייד
ASUS - מחשב נייד
ASUS Vivobook S15
(באדיבות ASUS)

מהם המאפיינים שהופכים את Vivobook S15 למחשב הנייד של דור ה-AI?
הדרך לחסוך בעלויות העבודה עם AI - העברת חלק מהעומס למחשב עצמו
השקת ChatGPT הביאה את מודל השפה אל הקהל הרחב והובילה לשינוי בענף הטכנולוגיה בכל הנוגע לשימוש ביכולות המחשוב של הדאטה סנטר. יותר מ-60% מתפעול היישומים מתבצע כעת בענן, מה שהוביל לצמיחה בעלויות המנויים לשירותי ה-AI השונים, שהפכו להיות זמינים אונליין. יוצר תוכן ממוצע, למשל, משלם כיום על AI 200% יותר מעלויות שירותי מוזיקה וסטרימינג. המגמה הזו צפויה להמשיך אלא אם חלק ממשימות המחשוב יעברו לחומרה של מכשיר הקצה.
לכן, שילוב שירותי ענן ושירותים מקומיים יהפכו את עלות ה-AI ליעילה הרבה יותר ובטוחה יותר.
הבשורה של Vivobook S15 - תמיכה מלאה ביכולות AI מתקדמות
חלק מהשינוי המשמעותי של התקופה האחרונה הוא העובדה כי יישומי AI יכולים לפעול גם על מכשירי קצה ולא רק על מחשבי על. עם זאת, ככל שעולים הצרכים של עיבוד ה-AI במחשב עצמו, כך עולה החשיבות למחשב מותאם וייעודי.
ASUS גאה להיות המותג פורץ הדרך שמציג את אחד המחשבים הניידים הראשונים שפותחו במיוחד לתמיכה מלאה ביכולות AI מתקדמות. בין היתר, הוא מגיע עם תמיכה מלאה בכלי ה-AI החדשניים של מיקרוסופט, כמו Copilot המסייע במגוון פונקציות, Live Captions ליצירת כתוביות בזמן אמת לשיחות וידיאו ועוד.
ליבות ייעודיות למשימות AI, מעבד Qualcomm עוצמתי וחיי סוללה של 17 שעות ומעלה
מעבר להטמעה הקלה של יישומי AI מתקדמים, דגם ה-Vivobook S15 החדש צפוי להוביל מהפכה בתחום ביצועי המחשוב והחוויה הכללית במחשבים ניידים. יחידות עיבוד רשת עצבית (NPU) המותקנות בדגם החדש מיועדות לעיבוד משימות ה-AI, מה שמפחית את העומס על הליבות הסטנדרטיות הקיימות על לוח האם של המחשב.
אלמנט נוסף שהופך את הדגם החדש ליוצא דופן בשוק הוא שילוב של מפרטי ארכיטקטורת ARM ומעבד Qualcomm Snapdragon X Elite ראשון מסוגו. קוואלקום, הידועה במעבדים שהפכו לחותמת של איכות במכשירים סלולריים, משיקה לראשונה מעבד שתוכנן במיוחד עבור מחשבים ניידים. המעבד החדש, הראשון שתוכנן להפעיל Windows on ARM, מעורר עניין רב מצד חובבי טכנולוגיה שחיכו שנים רבות להשקה של מעבד מסוג זה, בעקבות השילוב בין ביצועים לחיסכון משמעותי בהשוואה למעבדי ה-x86 המסורתיים. חיי הסוללה של הדגם החדש מציגים נתון מרשים במיוחד של יותר מ-17 שעות שימוש רצופות בין הטענה להטענה.
מסך 3K OLED, חיבוריות מהירה ומגוונת ומשקל קל
לצד פיתוח יכולות ה-AI של הדגם החדש, ASUS לא פסחה על חוויית הצפייה והשימושיות בדגם ה-Vivobook S15 החדש. הדגם החדש מגיע עם תצוגת 3K OLED, המספקת חווית צפייה יוצאת דופן עם צבעים שחורים עמוקים וצבעים צבעוניים מדויקים ומלאי חיים. בנוסף, המסך ידידותי יותר לעיניים, הודות לפליטה של 70% פחות אור כחול בהשוואה למסכי LCD מסורתיים, מה שמאפשר למשתמש לעבוד במשך שעות מבלי לעייף את העיניים. בכל הנוגע לחיבורים, הדגם כולל 4 יציאות USB, יציאת HDMI 2.1, קורא כרטיסי microSD ויציאת אודיו.

2 צפייה בגלריה
ASUS Vivobook S15
ASUS Vivobook S15
ASUS Vivobook S15
(באדיבות ASUS)

המחשב עצמו מציע ממדים קומפקטיים וניידים במיוחד, עם עובי של 15 מ"מ בלבד ומשקל קל של 1.5 ק"ג, כך שאפשר לשאת אותו לקל מקום בקלות. אם אתם מחפשים פתרון נייד המשלב פרודוקטיביות מוגברת לעבודה עם כלי ה-AI של ימינו, ביצועים עוצמתיים, חיי סוללה ארוכים במיוחד ומשקל קל שמאפשר עבודה מכל מקום – ASUS Vivobook S15 הוא ללא ספק הבחירה הנכונה.
מפרט מלא Vivobook S15 S5507
מערכת הפעלה: Windows 11 Pro
מעבד: Qualcomm Snapdragon X Elite
זיכרון עבודה (RAM): 16GB או 32GB מסוג LPDDR5x
זיכרון אחסון: 1TB או 2TB מסוג PCIe Gen 4
מסך: 3K OLED 120Hz, 16:9
סוללה: 70Wh (17+ hours of battery life)
חיבורים: 2x USB4, 2x USB 3.2 Gen1 Type A, 1x Micro SD card reader, 1x HDMI 2.1, 1x 3.5mm audiojack
מידות: 352 x 227 x 14.7 - 15 מ"מ.
משקל: 1.5 ק"ג
לפרטים נוספים על המחשב הנייד הראשון של עידן ה-AI, היכנסו>>
מוגש מטעם ASUS
פורסם לראשונה: 21:20, 20.05.24