סדרת ברי המים תמי4 אדג' בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״
(באדיבות רשת13)
הקיץ הישראלי החם מתקרב בצעדי ענק ולמרות שכולנו מודעים לחשיבות שתיית המים הבעיה היא שבגלל טרדות היום אנחנו נוטים לשכוח לשתות במידה מספקת. אולי אם נדע למה זה כה חשוב, נזכור גם לעשות זאת. הנה לכם מספר סיבות טובות להקפיד על שתייה מרובה:
סכנת התייבשות - ישראל היא מדינה חמה ואחת הסכנות העיקריות מולן אנו מתייצבים בכל קיץ היא סכנת ההתייבשות אליה אנו עשויים להגיע כתוצאה משתייה מועטה. התייבשות מתבטאת בצמא, תחושת יובש ברקמות הפה, דפיקות לב מהירות וכיווצים בשרירי הגפיים, והדרך להימנע ממנה היא כאמור לשתות. והרבה.
שומרים על הגזרה - כולם יודעים שמים מהווים כ- 70% ממשקל גופנו, אבל בזמן דיאטה, השתייה חשובה במיוחד משום שפעמים רבות אנשים מבלבלים בין תחושת צמא לתחושת רעב. כאשר מקפידים על שתייה, למעשה "מאפסים" את מנגנון הרעב ומרגישים תחושת שובע.
מזינים את עור הפנים – שתיית מים מעניקה לחות לעור מבפנים (בשונה מקרמים חיצוניים) ומונעת מהעור מראה יבש וחסר חיים. מחקרים מראים כי שתיית מים מעכבת את הזדקנות העור בזכות העובדה שהם חודרים לשכבות ביותר של העור, ומנקים את הפסולת והרעלים מהגוף.
בשביל מצב הרוח – אי שתייה מספקת גורמת לנו לחוש עייפים ועצבניים, והדברים בולטים במיוחד בקיץ החם. רוצים להימנע מהתחושות הללו? שתו מים!
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת ברי המים tami4edge מבית שטראוס מים
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לסדרת ברי המים tami4edge לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שעשו שימוש במוצר והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2024" הוענק לסדרת ברי המים tami4edge משום שיותר מ-75% מהישראלים שעשו בו שימוש היו שבעי רצון.
ברי מים קטנים יותר, חכמים יותר, ומעוצבים יותר
tami4edge הינה סדרת ברי המים החדשה והמתקדמת של חברת שטראוס מים, חברת ברי המים המובילה בישראל: עם תמי4 בבית כל המשפחה שותה יותר מים תוך צמצום שתיית משקאות מתוקים. ככה זה שמדובר במוצר כה נגיש וזמין, כך שגם הילדים הקטנים בבית יכולים למזוג לעצמם את כוס המים באופן עצמאי וכך לשתות יותר. מעבר לבשורה המהותית אותה נותנים ברי המים החדשים, הרי שסדרת tami4edge מביאה עימה כמה בשורות מרעננות במיוחד - גודל ברי המים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי, הוקטן ב-20% והם תופסים פחות מקום על השיש ומוסיפים עיצוב חדשני למטבח. יתירה מכך ברי המים הפכו לחכמים יותר, וניתנים לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ידידותית וממשק יעיל המאפשרים לכם ליהנות מחוויית שתיית מים חדשנית.

1 צפייה בגלריה
בראבו פרסומי
בראבו פרסומי
tami4edge הינה סדרת ברי המים החדשה והמתקדמת של חברת שטראוס מים
(צילום: יח"צ)
שני סוגים עם יתרונות שונים
סדרת tami4edge כוללת שני ברי מים: tami4edge ו- +tami4edge. לשניהם כל היתרונות שכבר תוארו, ובנוסף להם דגם הפרימיום +tami4edge מגיע גם עם מנגנון הרתחה חכמה, תאורת לילה שנדלקת אוטומטית כשמתקרבים לבר המים, ולחצן מזיגה ייעודי לילדים. סדרת ברי המים +tami4edge מוצעת בצבעי אדום, שחור, לבן, וגוון אבן, ודגם ה- tami4edge מגיע במנעד צבעים של שמנת, אדום, שחור ולבן.

שטראוס מים מקשיבה לצרכנים

בחברת שטראוס מים הקשיבו במהלך השנים האחרונות לצרכים שעלו מהלקוחות עצמם, והטמיעו אותם בתכנון ובפיתוח של ברי המים החדשים.
הקטנת גודל בר המים ועיצוב חדשני – כאמור הגודל והעיצוב מהווים גורם חשוב ללקוחות ועל כן החברה הקטינה את ברי המים tami4edge ב-20% ביחס לסדרות הקודמות.
התראות להחלפת נורת ה-UV ומטהר המים maze™ – בברי המים מסדרת tami4edge תוכלו ליהנות מטכנולוגיית טיהור המים המתקדמת בעולם באמצעות מטהר המים maze וכדי להבטיח מים איכותיים וטעימים בכל רגע, תקבלו חיווי ועדכונים מבר המים.
הרתחה מכל מקום – באמצעות האפליקציה ניתן להרתיח את המים, מכל מקום. כך שגם אם חזרתם למשל מאימון אינטנסיבי בחדר כושר וממש בא לכם קפה מפנק, אבל אין לכם כוח לזוז, תוכלו להרתיח את המים מרחוק.
הרתחה חכמה - לבר המים tami4edge+ מנגנון "הרתחה חכמה" אשר לומד את הרגלי הרתחת המים שלכם, כך שהבר ירתיח את המים בזמן המועדף עליכם. פונקציה זו קיימת אך רק באדג' פלוס.
התאמה נוחה למילוי סירים – ברי המים tami4edge עוצבו בצורה מיוחדת המותאמת לצרכים היומיומיים כמו בישול ומילוי מים ישירות לסיר או לקנקן. המבנה העיצובי המיוחד של ברי המים "מחבק" את הסיר או את הקנקן ומאפשר מזיגה נוחה ישירות לכל כלי, דבר המאפשר ליהנות ממים איכותיים וטעימים גם בבישול.
הגדרת משקאות אישיים – בברי המים החדשים תוכלו להחליט אם תרצו שהמים יהיו פושרים או מאוד קרים. אותו הדבר לגבי הגדרת כמות המים, בין אם מדובר על מילוי בקבוק שתייה, סיר לבישול או כוס קטנה לתה מהביל – הכול ניתן להגדרה בקלות.
מעקב שתייה – בברי המים tami4edge הותקנה פונקציה המאפשרת לעקוב אחר כמות המים האישית אותה צורך כל אחד מבני הבית, תוך הצבת יעדי שתייה שיהפכו את שתיית המים לכיף של ממש.
פדל מזיגה לילדים – ואם אנו בענייני ילדים, הרי שבמכשירים החדשים קיים עבורם לחצן ייעודי למזיגת מים קרים בקלות.
מתכוננים לקיץ עם סדרת ברי המים tami4edge
בשורה התחתונה, אם גם אתם נוטים לשכוח לשתות מספיק מים בימי הקיץ הלוהטים, ואם גם אתם דואגים לכך שילדיכם ישתו מספיק מים במהלך העונה החמה, הרי שברי המים tami4edge הקטנים, החכמים והמעוצבים מיועדים בדיוק עבורכם, ויבטיחו שכל המשפחה תשתה יותר מים.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן