מוגש מטעם בראבו BRAVO
הטיסה לחו"ל מתחילה בטלפון שלכם
(וידאו: באדיבות אל על)
פתיחתה הרשמית של עונת הקיץ מתקרבת אלינו בצעדי ענק. בינתיים ובלי ששמנו לב לכך, בהתאם לנתונים שפרסמה רשות שדות התעופה לחודש מאי, עברו בנמל התעופה בן גוריון מעל ל-4.1 מיליון נוסעים מתחילת 2024 ומי שניצבת בחזית התעופה הישראלית ואף הטיסה במהלך 2023 כ-26% מכלל הנוסעים שעברו בנתב"ג היא חברת אל על.
לנהל את הטיסה במקום אחד
מלבד העובדה שאל על נחשבת למובילה בעולם התעופה הישראלי הרי שהיא שמה בשנים האחרונות דגש על שיפור חוויית הנוסע בדיגיטל. כחלק מפעולותיה בנושא זה, הוציאה החברה במהלך השנה החולפת גרסה חדשה לאפליקציה שלה. גרסה זו כוללת את האפשרות לבצע מגוון פעולות חדשות שיעניקו ללקוחות המעוניינים בשירות עצמי בדיגיטל, חוויה מקיפה. בין היתר, הוטמעה האפשרות לבצע ניהול הזמנה ישירות מהאפליקציה ולקבל עדכונים חיוניים בזמן אמת - על מועד תחילת הצ'ק אין, קבלת תג כבודה ייעודי למזוודות, אפשרות להורדת כרטיס העלייה למטוס לארנק הדיגיטלי, עדכון בזמן אמת על תחילת העלייה למטוס, ועוד.
1 צפייה בגלריה
אל על בראבו
אל על בראבו
אפליקציית אל על החדשה: מספקת את כל צרכי הטיסה תחת קורת גג אחת
(צילום: יח"צ)
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לאפליקציית אל על
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לאפליקציית אל על לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר השנה על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב למעלה מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שעשו שימוש בעבר באפליקציה והוא כלל שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהאפליקציה והאם הייתם ממליצים עליה לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2024" הוענק לאפליקציית אל על משום שלמעלה מ-75% מהישראלים שעשו בה שימוש היו שבעי רצון מחוויית השימוש בה, והשיבו כי היו ממליצים עליה לחברים ולמשפחה.
הודעות "פוש" על הטיסה הקרובה וקבלת עדכונים חיוניים
באמצעות האפליקציה יכולים לקוחות אל על לבצע פעולות שונות לאחר רכישת הכרטיס, ביניהן: בחירת מושב, בחירת ארוחה, הוספת כבודה ועוד. כמו כן, באפליקציה קיימות תוספות מידע חיוני שמטרתן להקל על הנוסעים – קבלת עדכוני מזג אוויר ביעד אליו טסים בכל זמן נתון, חישוב שער המרת המטבע במדינת היעד, קבלת המלצה מתי כדאי לצאת לשדה התעופה עם אפליקציות ניווט כדוגמת Waze או Google Maps, ומידע שימושי לפני טיסת החזור כדוגמת פרטי הטרמינל ומספרי דלפקי הצ'ק אין.
יתירה מכך, האפליקציה מאפשרת לנוסעים להיות מעודכנים בזמן אמת עם הודעות "פוש" לגבי הטיסה הקרובה ומבצעי מכר, וכן מוצגות בה הטבות, נתוני צבירה של נקודות ויהלומים למעמד לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על באזור אישי, ואפילו גישה למרכז שדרוגים בכל טיסה. עם אפליקציית אל על, חווית הטיסה מעולם לא הייתה מהנה יותר.
להורדת האפליקציה למשתמשי אנדרואיד לחצו כאן ולמשתמשי אייפון לחצו כאן
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם בראבו BRAVO