זהו עוד קיץ ישראלי טיפוסי. הטמפרטורות עולות, אחוזי הלחות הולכים וגואים וכולנו חשים על בשרנו את משמעות המושג "חום יולי- אוגוסט". הפיתרון עבור רבים מאיתנו הוא הפעלה בלתי פוסקת (וזוללת חשמל) של המזגן הביתי, אך כידוע מדובר על מוצר בעל חסרונות לא מעטים: מעבר לצריכת האנרגיה הגבוהה שלו שפוגעת הן בסביבה והן בכיס שלנו, הטמפרטורות הנמוכות המאפיינות את השימוש במזגן יכולות לגרום למריבות של ממש בין מחנה חובבי הקור המקפיא במשפחה, לבין מחנה חובבי הטמפרטורה הממוזגת יותר שנוטים להצטנן בקלות מהמזגן, מה שהופך עבורם את הקיץ לקשוח ומתיש במיוחד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סאיינט לקת בע"מ)

מאווררי תקרה – קירור חלל החדר בצורה טבעית ובריאה

פיתרון אופטימאלי לבעיה הזו היא רכישת מאוורר תקרה אשר יספק לכם לאורך כל העונה החמה (ובמיוחד בשעות השינה בלילה) משב אוויר נעים וטבעי תוך ביצוע סירקולציה של האוויר בחלל בו הוא מותקן. ואם כבר דיברנו על שינה, הרי שעם מאוורר תקרה תוכלו לישון יותר רגועים בלילה עם הידיעה שעלות הפעלת המאוורר נמוכה ביותר ונעה בין 2 ל-6 אגורות לשעה. לשם השוואה עלות שעת הפעלה של מזגן יכולה לעמוד על כ-1 שקל לשעה ואף למעלה מכך. בהתחשב באורכו של הקיץ הישראלי מדובר על פער שיכול להגיע לאלפי שקלים בשנה. ועוד דבר, בשונה מהמאווררים של הדורות הקודמים, אותם ונטילטורים ופשוטים למראה, הרי שמאווררי התקרה של היום מגיעים בעיצובים מהפנטים וצבעים מגוונים, שיכולים לשדרג כל חדר בכמה רמות. כך שאין זה פלא שעם השנים הם הפכו לפריט חובה עבור קהל האדריכלים ומעצבי פנים.

המותג האמריקאי שכובש את שוק מאווררי התקרה בישראל

אז אחרי שהבנו מדוע מאוורר תקרה הוא פיתרון יעיל וחסכוני במיוחד לקיץ הישראלי הרשו לנו לספר לכם על המבצע הגדול שיקרר לכם את הקיץ: רוכשים מאוורר תקרה של המותג האמריקאי Westinghouse ומקבלים התקנה ב-99 ש”ח בלבד על ידי מתקין מוסמך מטעם החברה. למי שלא מכיר עדיין את המותג נוכל לספר כי ווסטינגהאוס (Westinghouse) הוא קונצרן אמריקאי שנוסד בשנת 1886 ונחשב למותג בינלאומי מוביל בתחום מוצרי החשמל, האלקטרוניקה
4 צפייה בגלריה
(צילום: סאיינט לקת בע"מ)
התאורה. החברה נחשבת אף למובילה עולמית בתחום מאווררי התקרה. מוצרי המותג ידועים בחדשנות טכנולוגית ואמינות לאורך שנים. החברה מציעה מגוון רחב של מאווררי תקרה לאזורים השונים בבית: חדר השינה, חדרי הילדים, הסלון, המרפסת והפרגולה ודגמיה מגיעים בצבעים מגוונים כגון לבן, שחור, עץ, ברונזה וכסף, חלקם מאובזרים בשלט רחוק וחלקם בחוט משיכה. חלק מהדגמים מגיעים כמו כן עם גוף תאורה מובנה. מאווררי Westinghouse משווקים בישראל על ידי היבואן הרשמי והבלעדי חברת סאיינט לקת בע"מ.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סאיינט לקת בע"מ)

המנוע שעושה את ההבדל

מאווררי תקרה מבית Westinghouse מאובזרים ברובם במנוע סיליקוני מתקדם המאפשר הפעלה שקטה במיוחד של המאוורר, עמידות לאורך שנים ארוכות (החברה נותנת אחריות של 15 שנה!! על המנוע) וכן חיסכון אנרגטי. כמו כן, הקולקציה החדשה של מאווררי Westinghouse מבוססת על מנועי DC החדשניים. מנועים אלו גורמים למאווררי התקרה של המותג להיות חסכוניים יותר, שקטים יותר וקומפקטיים יותר. אם נתחיל בחיסכון הכספי הרי שמאווררים אלו צורכים עד כשליש ממנועי AC שמסתובבים באותה מהירות מה שאומר שמאווררי תקרה עם מנועי DC יפחיתו לכם את חשבון החשמל ביותר מחצי. כמו כן הם שקטים בהרבה ממאווררים עם מנועי AC כך שתוכלו לישון איתם בשקט בלילה, ולבסוף, הקומפקטיות: מנועי DC קטנים משמעותית ממנועי AC ולכן אפשר ליצור איתם מגוון גדול מאוד של עיצובים. המשמעות הישירה היא שהם יותר אלגנטיים ובעלי עיצוב נקי ופחות מאסיבי. יתירה מכך, טכנולוגיית ה-DC מאפשרת למשתמשים ליהנות ממנעד רחב של מהירויות הפעלה ומאופציית השימוש בשלט מרחוק, מה שמקנה נוחות מרבית בהפעלת המאוורר.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סאיינט לקת בע"מ)

בשורה התחתונה

מאווררי תקרה הם מוצר חסכוני ויעיל מאוד והם מפזרים את האוויר הקר באופן מיטבי ביותר בקיץ. השיקולים בבחירת המאוורר המושלם הם אינדיבידואליים וכוללים פרמטרים שונים כגון עלות, התאמה לקו העיצובי של החדר, מנוע איכותי וחזק, גודל החדר, גובה התקרה ועוד. בשוק ניתן למצוא דגמים שונים ולא מוכרים ולכן מומלץ כמו בכל מוצר אחר, לבחור במותג אמין וותיק המציע מחירים נוחים לצד דגמים מגוונים לבחירה. המותג האמריקאי Westinghouse הגיע רק לאחרונה לשוק הישראלי וכבר הוא נותן את אותותיו כמותג המוביל בתחום, זאת לאור העובדה שהוא עונה על כלל הדרישות, מתאים לכל כיס ונותן אחריות לתקופה ארוכה מאוד. בימים אלו מוצעים מאווררי התקרה של המותג במבצע חד פעמי של התקנה ב-99 ₪ בלבד (לשם השוואה התקנה ללא מבצע עולה כ-300 ₪ כך שגם תזכו במוצר איכותי שיעביר לכם את הקיץ בכיף, וגם בהטבה כספית משמעותית ביותר. הקיץ הזה בוחרים רק ב- Westinghouse.