בשורה התחתונה, כולנו רוצים לקבל מביטוח הרכב שלנו שילוב של כיסויים רלוונטיים ועלות משתלמת. ביטוח רכב נכון ומותאם נותן שקט נפשי עד לחידוש (ולסקר השוק) הבא.
אם בעבר נהגנו להרים טלפונים למספר חברות ביטוח ולהסתבך בהשוואה בין המחירים והתנאים השונים של כל פוליסה, היום אפשר לעשות הכל בצורה דיגיטלית ובטוחה. מנוע ההשוואה פוליסע מציע פתרון אונליין ידידותי וחכם, שמאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לקבל את ההצעות המתאימות עבורם.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מה הופך את המנוע של פוליסע לבחירה מועדפת על ישראלים רבים? ומהו היתרון ברכישה בעזרת נציגי פוליסע אחרי השוואה מותאמת אישית?

כך זה עובד - 6 הצעות תוך מספר דקות וסגירת ביטוח דרך פוליסע

התהליך של פוליסע פשוט ובטוח. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים בממשק ידידותי במיוחד, הכוללים הסברים שיעזרו גם למי שלא מתמחה בביטוח.
לאחר מילוי הפרטים, הסימולטור של פוליסע מבצע השוואה בין חברות הביטוח המובילות בישראל. בסופו של התהליך הקצר, מוצגות תוצאות הסימולציה לפי מחיר, תוך התאמה של פוליסות הביטוח לצרכים הספציפיים שלכם.
לאחר מכן, נציגי פוליסע ישמחו לעזור לכם לסגור את הביטוח הכי משתלם ומותאם עבורכם.

חשוב לזכור: אלו הפרמטרים שמשפיעים על עלות ביטוח הרכב

ביטוח רכב אמנם נשמע לנו כמו ביטוח פשוט למדי, אך למעשה, ישנם פרטים שונים אשר משפיעים על העלות של הפוליסה.
בין הפרמטרים המשפיעים על העלויות: גיל הנהג העיקרי, ותק על הכביש, מספר הנהגים המורשים לנהוג על הרכב, עבירות תנועה, היסטוריית תאונות ותביעות, סוג הרכב, מערכות בטיחות המותקנות בו, ועוד.
בנוסף, סוגי פוליסות וכיסויים משפיעים גם הם על העלות הסופית: ביטוח צד ג'\מקיף, ביטוח נהג צעיר, ביטוח שמשות, גובה ההשתתפות העצמית ועוד.
המפתח לחיסכון נמצא בשיתוף הפרטים המלאים והנכונים ביותר, מה שמבטיח את העלות המשתלמת ביותר עבורכם.

עידן האונליין עוזר לכם לחסוך כסף וזמן, בראש שקט

בעידן של היום, התרגלנו לעשות כמעט הכל באינטרנט או מהמובייל: לקנות מוצרים בחצי מחיר מחו"ל, להזמין מונית או שולחן במסעדה האהובה עלינו, לקבוע תור לרופא ואפילו לשלם בחנויות.
גם עולם ביטוח הרכב עבר כבר לאינטרנט ולסמארטפון, וסקר שוק אונליין כולל לרוב השארת פרטים (וקבלת טלפונים) מחברות ביטוח רבות. במקום להתרוצץ בין החברות השונות, פוליסע מביא לצרכנים את ההצעות הטובות ביותר במקום אחד, ומאפשר להם לסגור את הביטוח הבא שלהם באופן דיגיטלי, נוח ובטוח. הערוצים הדיגיטליים של חברות הביטוח מציעים כיום הנחות משמעותיות והטבות בלעדיות שהופכות את ההשוואה הדיגיטלית והרכישה לבחירה המשתלמת ביותר.
בכל הנוגע לביטחון ושקט נפשי, כדאי לזכור כי פוליסע הוא מיזם טכנולוגי של סוכנות הביטוח 'וריטס' וסוכנות הביטוח 'גארד', סוכנויות ביטוח ותיקות ומובילות בעולם הביטוח בישראל ומכירת מוצר הביטוח תעשה על ידם.
אז אם אתם רוצים להשוות בקלות ובנוחות מהספה, ולסגור את ביטוח הרכב שלכם במחיר המשתלם ביותר עבורכם, היכנסו לפוליסע וסעו לשלום!
להשוואה חכמה וחיסכון בביטוח הרכב, היכנסו לפוליסע>>